Xboxlife forum

Er kinect død?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Er kinect død?

Indlægaf Jetsonboy » 15. dec 2011 00:30

Hej, jeg har stadig min kinect stående. Spiller ikke på den mere rigtigt men engang imellem når gutterne er over :) har ønsket mig kinect sport 2 så det håber jeg at jeg får :)
Men spiller i andre stadig? :)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Er kinect død?

Indlægaf CaptainKicker » 15. dec 2011 02:27

Spiller i ny og næ, men udfra de imponerende Kinect salgstal, vil jeg ikke erklære det død. Meeeeeeen, må indrømme at jeg gerne så der snart kom lidt mere interessante titler ud til Kinect.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Er kinect død?

Indlægaf spif2001 » 15. dec 2011 07:27

Jeg bruger aldrig min, og ungerne har ikke brugt den i det sidste halve år.

Jeg har dog lige bestilt en holder, så vi kan sætte den oven på tv'et. Så kan vi have den sat til hele tiden, i stedet for at skulle hive den frem. Det vil måske hjælpe på brugen af den.

...men jeg har det dårligt med at have den tændt hele tiden. Har en totalt ubegrundet angst for, at det er dårligt for øjnene med alle de stråler den sender ud i rummet. Lidt morfar agtigt, men det gør at jeg altid har den slukket. :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Er kinect død?

Indlægaf Slimjay DK » 15. dec 2011 08:34

Jeg bruger stadig min og har monteret det på TV'et for ellers ville det aldrig blive brugt

Jeg syntes det er meget fedt med Voice styrring i f.eks. Muzu APP'en (og youtube hentet fra US) ..

Engang imellem ryger Dance Central på som jeg pt. syntes er det bedste Kinect spil og Fruit Ninja når man bare lige skal dræbe 10 min. og have pulsen lidt op :)

jeg har lige bestilt Rise Of nightmares for ca. 110 kr leveret, så må vi se hvordan det virker .. anmeldelserne af spillet er nemlig ret blandet 8)

Min datter bruger det ikke og det er primært pga. det manglende danske sprog i spillene ... Men vi kan jo håbe de strammer lidt op omkring det i fremtiden :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Er kinect død?

Indlægaf A42Merlin » 15. dec 2011 12:37

spif2001 skrev:Jeg bruger aldrig min, og ungerne har ikke brugt den i det sidste halve år.

Jeg har dog lige bestilt en holder, så vi kan sætte den oven på tv'et. Så kan vi have den sat til hele tiden, i stedet for at skulle hive den frem. Det vil måske hjælpe på brugen af den.

...men jeg har det dårligt med at have den tændt hele tiden. Har en totalt ubegrundet angst for, at det er dårligt for øjnene med alle de stråler den sender ud i rummet. Lidt morfar agtigt, men det gør at jeg altid har den slukket. :lol:


Du kan bare slukke den inde i console settings. Det gør jeg. Det er dog lidt træls at den er så langsom til at starte op :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Er kinect død?

Indlægaf Avatar3101 » 18. dec 2011 01:10

Jeg bruger desværre også min alt for sjældent. Men hvad skal man lige gøre, når man ikke har et værelse der er stort nok? Ønsker sig sådan en fætter her til jul :D

Får dog brugt stemmestyring til H:CE og regner da også med at få brugt det en god del når ME3 kommer :D
Avatar3101
Niveau 1
 
Indlæg: 55
By: Aarhus N



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron