Xboxlife forum

Max længde på Kinect kabel

Snak om alt vedrørende Kinect.

Max længde på Kinect kabel

Indlægaf Rockanoid » 16. aug 2011 23:18

Hej..

Er der nogen af jer der har erfaringer med hvor langt forlænger kablet til Kinect'en max må være, når det bruges sammen med en Slim-model?

Jeg skal til at indrette et større spille-lokale, så det kunne være rart at vide, hvor mange kabler jeg max kan bruge. Umiddelbart påtænker jeg at købe to forlænger-kabler, men ved ikke om responstiden vil blive for lav eller om Kinect'en overhovedet vil fungere med to forlænger-kabler..
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Max længde på Kinect kabel

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2011 08:10

Set up your Xbox's Kinect unit further away from your Xbox 360 keeping your Home Theater clean and professional The specification for USB states that the maximum length of a USB cable is 5 meters (16 feet). As a result, you cannot extend the distance of your USB device more than 16 feet without using a USB "active" extension cable (also known as a USB repeater cable). This cable contains active electronics which boost the USB signal for maximum reliability and performance over extended distances. Testing the Xbox Kinect with these extension cables, we found that you could daisy chain up to 4 of these together and it would work.

http://www.serialstuff.com/products/Cab ... gn=youtube
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Max længde på Kinect kabel

Indlægaf Rechain » 17. aug 2011 10:36

Ja, det er jo med USB. Men hvad med MS's eget Kinect forlængerkabel når man bruger Xbox 360 S?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Max længde på Kinect kabel

Indlægaf Rockanoid » 17. aug 2011 21:51

Lige præcis min pointe! For er et Kinectkabel "bare" et modificeret USB-kabel eller er måden signalerne håndteres gennem kablet anderledes? Jeg har jo netop en Slim model?
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Max længde på Kinect kabel

Indlægaf Rechain » 17. aug 2011 22:46

Det har jeg også. Sidste år overvejede jeg at købe 2 af deres Kinect forlængerkabler (men fik det aldrig gjort) som jeg ville sætte sammen, da jeg bliver nødt til at lade Kinect kablet hænge og spærre min dør ligenu når jeg skal bruge den.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Max længde på Kinect kabel

Indlægaf Slimjay DK » 18. aug 2011 08:23

Ja, det er jo et godt spørgsmål, men jeg kan umiddelbart læse mig frem til at AUX extenderen er 3 meter lang. og at AUX porten selvfølgelig leverer mere strøm end USB, ellers var der jo ingen grund til at lave den port.

Jeg tror hvis man skal have længere kabel end det, at man er nødsaget til at bruge USB tricket :?

Alternativ kunne være at kontakte microsoft support og høre dem ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron