Xboxlife forum

Kinect aftermath

Snak om alt vedrørende Kinect.

Er du stadig lige så begejstret for Kinect, som du var, da du fik den

Jeg er mere begejstret
1
2%
Jeg er lige så begejstret
12
29%
Det er sådan lidt on/off
12
29%
Interessen er sgu gået fløjten
14
34%
Nu hader jeg Kinect og er konverteret til PS' eagle eye cherry eller hvad fanden den nu hedder
2
5%
 
Afgivne stemmer : 41

Kinect aftermath

Indlægaf Sanxion » 2. aug 2011 23:23

Hey fellow xbox'ere

November sidste år ved Kinects launch kunne 10 vilde heste ikke styrer mig. Jeg havde glæææædet mig som et lille barn, sikkert som de fleste gjorde. Jeg lavede fluks en tråd om Kinect på Launch indeholde de en afstemning af, hvormange der skulle havde den og hvormange, der ikke skulle:

viewtopic.php?f=88&t=73616&hilit=Kinect

Nu er der så gået små 8 måneder og så sidder jeg og tænker på om Kinect blev det for mig som jeg havde håbet på: en revolutionerende ny, spændende og fængende måde at spille på. En æra, der for mig var kommet for at blive....

Det sørgelige er så, at lige så begejstret jeg var for Kinect i starten, lige så hurtigt mistede jeg interessen. Jeg kan ikke sætte en finger på, hvorfor....måske fordi jeg primært elsker bilspil og 1st p shooters og det ikke lige er Kinects force endnu. Det er lidt weird for jeg syntes det var vildt morsomt, konen ligeledes :?

Nå, jeg afslutter med en afstemning og en pointe, jeg lige skal have slået fast:

Denne tråd er ikke skrevet for at disse Kinect; jeg har intet dårligt at sige om den udover, at der godt snart måtte komme nogle spil som måske ville lokke mig over på den igen :) det spirrende frø, der ligger til grunde for denne tråd er såre simpelt:

Hvad er jeres aftermath i forhold til et liv med Kinect? Blev det som I havde håbet?

Mvh mister Sanxion
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect aftermath

Indlægaf Lowlandet » 2. aug 2011 23:28

Jeg købte min Kinect som det første i det nye år. Og var vildt begejstret for den.

Jeg har dog også selv mistet interessen for den, en smule, men ikke nok til at den bliver solgt.

Desuden synes jeg at det var fantastisk at Microsoft udviklede Kinect Labs, med små programmer, på den måde kommer der tit noget nyt ud til Kinect, som regel også gratis.

Glæder mig dog mere til bl.a. Forza 4 :)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Kinect aftermath

Indlægaf Sanxion » 3. aug 2011 12:23

Ja, jeg glæder mig personligt sindsygt meget til det nye Hitman men det er jo lidt offtopic.......med mindre man starter en lille debat om, hvorvidt det kunne være fedt med Kinect understøttelse til Hitman; måske en speciel gaming mode, hvor man kunne snige sig rundt foran Kinect'en og strangulere fjolser :D
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect aftermath

Indlægaf spif2001 » 3. aug 2011 12:54

Vi bruger den nærmest aldrig, men måske Star Wars kan lave lidt om på det.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kinect aftermath

Indlægaf Slimjay DK » 3. aug 2011 17:16

Det er lidt on/off, dog er jeg ked af at den kræver så meget plads, og de spil der henvender sig til børn ikke er på dansk.

Men da jeg har fået min gratis via betatesten i tidernes morgen, så har jeg intet mistet 8) Og den bliver ikke solgt....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect aftermath

Indlægaf WollaMan » 3. aug 2011 17:57

Er stadig rigtig glad for vores, og vi bruger den jævnligt. Det skal dog siges at det mest er kinect sport der bruges, men vi konkurrerer meget i det spil. Så vi er stadig lige begejstret. Vi håber dog også at der snart kommer lidt flere sjove/udfordrene spil.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Kinect aftermath

Indlægaf The Baptizer » 9. aug 2011 09:41

Var ret begejstret for den til at starte med og det umiddelbare potentiale den gav spiludviklerne. Men lige bort set fra nogle ganske få titler, så rangerer alle Kinect titler der er udkommet mellem OK og direkte dårlige. Så luften er lige så stille ved at være fessen af ballonen og håbet om de gode kinect spil er ved at dø ud.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron