Xboxlife forum

Kinect Fun Labs

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect Fun Labs

Indlægaf heinstach » 6. jun 2011 21:41

Kinect Fun Labs kan hentes nu.

Det indeholder en række minispil. Alt er gratis, og spillene har endda hver især 50 gamerpoints fordelt på 8 achievements pr. spil.

Kan hentes nu:
Kinect Me
Build a Buddy
Googly Eyes
Bobble Head

Coming soon:
Avatar Kinect
Senest rettet af heinstach 6. jun 2011 21:54, rettet i alt 1 gang.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf Meistar » 6. jun 2011 21:46

Fik prøvet det kort.

Godt det er gratis :)

Ærgeligt at det eneste jeg ville prøve har et "Coming soon" banner.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2011 21:48

Hvordan starter man det?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf heinstach » 6. jun 2011 21:50

Jeg kunne heller ikke lige se det, men jeg fandt det under Games > A-Z > K > Kinect Fun Labs.

Her var der en startknap.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf Broendum » 6. jun 2011 21:58

Kunne heller ikke lige finde startknappen, men gik ind under add-ons igen og startede det.. Ligefrem at lave achivement deri, er sq tyndt efter min mening.. - men de folk som jagter 1millgamerscore, er sikkert et glad folkefærd.. :lol:
Broendum
 


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf LowLif3 » 7. jun 2011 13:32

Min datter på 6 år vil helt sikkert elske build-a-buddy, hvis det ellers virker efter hensigten...
LowLif3
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf heinstach » 7. jun 2011 13:39

LowLif3 skrev:Min datter på 6 år vil helt sikkert elske build-a-buddy, hvis det ellers virker efter hensigten...


Prøvede det i går aftes i dårlig belysning. Det virkede nogenlunde. Tester det i dagslys i dag - pigerne har valgt hver sin bamse :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf xsoenx » 7. jun 2011 14:22

heinstach skrev:
LowLif3 skrev:Min datter på 6 år vil helt sikkert elske build-a-buddy, hvis det ellers virker efter hensigten...


Prøvede det i går aftes i dårlig belysning. Det virkede nogenlunde. Tester det i dagslys i dag - pigerne har valgt hver sin bamse :-)

med lidt små problemer gjorde jeg det med min kat :) (han gad ikke helt stå stille
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf fessor.p » 7. jun 2011 15:34

xsoenx skrev:
heinstach skrev:
LowLif3 skrev:Min datter på 6 år vil helt sikkert elske build-a-buddy, hvis det ellers virker efter hensigten...


Prøvede det i går aftes i dårlig belysning. Det virkede nogenlunde. Tester det i dagslys i dag - pigerne har valgt hver sin bamse :-)

med lidt små problemer gjorde jeg det med min kat :) (han gad ikke helt stå stille

Haha :D
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf Rockanoid » 7. jun 2011 20:02

Jeg har testet alle programmerne og jeg synes de virker ok, men er klart stilet en yngre målgruppe.. Følte mig dog lidt fjollet da jeg skulle lave 25 photo-sessions a 4 billeder hver i "Kinect Me" (ja, jeg jagtede en achievement) :oops:

Generelt virker de godt og især "build a buddy" var sjovt, især da min lille lyserøde mutant sparegris (den havde fået min hånd som ben), pruttede konfetti til en høj truttelyd når jeg satte mig på hug foran Kinect'en.. Pricless! :lol:

Jeg fandt desuden ud af, at man på kinectshare.com har gang i en afstemning mellem 6 brugerlavede Kinect småprogrammer, om hvilken skal være tilgængelig på xboxen.. Sejt initiativ..

Alt i alt synes jeg det virker som et sjovt påfund..

Jeg startede programmet ved at trykke på "guide knappen", derefter "quick launch" og "recent downloads". Efter jeg havde spillet spillene, dukkede der et ikon op i Kinect Hub'en..
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf Panacea73 » 10. jun 2011 09:50

Det man så på E3, hvor damen lavede en scanning af sig selv som så kunne bruges som avatar, er det noget der virker :?:
Skal siges at jeg ikke selv har Kinect.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf Broendum » 10. jun 2011 10:03

Panacea73 skrev:Det man så på E3, hvor damen lavede en scanning af sig selv som så kunne bruges som avatar, er det noget der virker :?:
Skal siges at jeg ikke selv har Kinect.


Er ikke specielt imponeret..
Broendum
 


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf heinstach » 10. jun 2011 11:58

Panacea73 skrev:Det man så på E3, hvor damen lavede en scanning af sig selv som så kunne bruges som avatar, er det noget der virker :?:
Skal siges at jeg ikke selv har Kinect.


Det virker på ingen måde lige så godt som på E3. Er sikker på, at det var prerendered til E3.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf Panacea73 » 10. jun 2011 13:29

:? Øvkay
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: Kinect Fun Labs

Indlægaf Rockanoid » 11. jun 2011 08:55

Tja, jeg må ærligt indrømme at jeg synes at det virker fint. Måske er det min barnlige-entusiasme der gør sig gældende her, men jeg har haft det sjovt med "Kinect me" som den gadget hedder, selv det så ud som om at jeg havde en hud-sygdom der hvor jeg i virkeligheden har skæg. Jeg tror det der gjorde at jeg synes fungerede godt var da mine unger også prøvede at lave sig egen avatar. Der er jo meget forskel på højde, vidde og bredde på en fuldvoksen mand og hans 8 årige datter, men programmet havde ingen problemer med at skanne os begge..

Jeg tror også at det er vigtigt at man tænker på programmer som "Kinect me" som et lille spil, altså som den "gadget" spillet er. Det er designet så man kan se hvilke mulighed man har med Kinect, men det spilmæssige indhold er ikke noget der holder en fast i længere tid. Børn er nok dem der får mest ud af de små "gadgets" og jeg skal være ærlig at sige, at nogle af achievements'ene var til sidst kedelige og tidsslugende. Men kort og godt synes jeg at "gadgets'ene" gør det de skal, nemlig at præsentere os for de muligheder der er med Kinect.. Og så skal det lige tilføjes at da jeg så min indskannede lyserøde sparegris med mutantben (min hånd der holdte den ved skanningen), prutte konfetti ud af bagdelen med et ordentlig og langt trut, var jeg færdig af grin! Det var fantastisk sjovt og vildt sært på en gang.. :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Næste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron