Xboxlife forum

Kinect spil

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect spil

Indlægaf Stjerne » 18. apr 2011 15:11

Hvilke kan anbefales, og hvilke kan ikke?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Kinect spil

Indlægaf Lowlandet » 18. apr 2011 15:13

Stjerne skrev:Hvilke kan anbefales, og hvilke kan ikke?


Kinect Sport kan klart anbefales :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Kinect spil

Indlægaf emilrener » 18. apr 2011 15:26

Dance Central er osse nice og hvis man vil træne lidt kan Your Shape Fitness anbefales
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Kinect spil

Indlægaf A42Merlin » 18. apr 2011 16:44

Kinect Sports er fantastisk
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Kinect spil

Indlægaf Lirianna » 26. apr 2011 11:37

Jeg er så heldig at arbejde i en GameStop spilbutik, hvor jeg fik en Kinect og alle de udkommende Kinect spil i hånden.

Og jeg må sige at over all er allesammen gode. Det kommer an på målgruppen.

Kinect Adventures følger med når du køber Kinect kameraet og jeg vil sige, at det er overraskende godt. Det har en god adventuredel og så kan du også spille de enkelte spil som du vil. Plus at man kan spille to uanset hvor i spillet du er, bare der er en anden spiller ved siden af dig, opdager kameraet det automatisk og så spiller man to.

Hvis man kan lide Kinect Adventures, vil man helt sikkert synes om Kinect Sports!

Kinect Sports som I andre nævner er rigtig godt. Det minder meget om Wii Sports hvis man skal sammenligne det med noget og kan også anbefales herfra :) Hvis man ellers skal sige noget om det, vil jeg sige, at det nok ikke er et spil man stiller sig og spiller alene.

Gamestop: 399,-

Kinectimals er rigtig godt til børn og barnlige sjæle. Man har en tiger-/panter-/løveunge som man skal passe og gå ud på opdagelser med. Man kan lære den tricks som at rulle rundt og fodre og kæle den.
Det er jo på engelsk så man skal nok lige have en "voksen" i hånden til at starte med så børnene lige kan komme ordentligt ind i legen, men ellers så har alt billeder, som legetøj, mad osv.
Kinectimals er et spil for én person ad gangen så jeg vil ikke anbefale det som et multiplayer spil

Gamestop: 399,-


Dance Central er det bedste dansespil nogensinde! Det har fået super anmeldelser og jeg kan også kun sige positive ting om det. Det er godt både til den erfarne danser men også til nybegynderen og til børn. Danserutinerne er lavet af rigtige koreografer og man dansker til både ny musik som lady gaga og lidt ældre musik. Der er en god blanding af pop, hip hop og R'n'B og alle de "moves" man lærer er sagtens noget du kunne bruge på et rigtigt dansegulv ;)
Der er mange forskellige sværhedsgrader og man kan øve alle dansene inden man danser dem "for real". Og hvis man overhovedet ikke fatter hvad danselæreren viser, kan man "slow it down" og så går det helt ned i takt og gengiver det langsomt, så alle kan følge med :)
Du kan også sætte det til "fitness mode" så den beregner hvor mange kalorier du forbrænder mens du danser.
Man kan danse op til to spillere men desværre er det ikke muligt at danse samtidigt. Dansen er turbaseret, men man kan selvfølgelig stå på sidelinjen og danse med ;)

Der findes et par andre dansespil som Dance Paradise og Dance Evolution men jeg vil ikke sige så meget om dem, da jeg virkelig ikke synes de kan måle sig med dette spil. Dance Paradise minder om Dance central, men alligevel synes jeg ikke nær så godt om det som Dance Central. Dance Evolution er mere sådan noget Tekno mixed med japansk stil. Det er begge okay spil, men stadig jeg vil klart anbefale Dance Central.

Alle nævnte dansespil koster 399,- i GameStop.

Kinect Joy Rideer et meget simpelt bilspil. Jeg personligt bryder mig ikke så meget om det af forskellige årsager, men det er et okay spil til mindre børn. Det er meget simpelt både styring og valg af biler osv. Det jeg ikke kan lide ved Joy Ride er at jeg for det første ved det var meningen det skulle være et gratis spil, man fik med når man købte en Kinect. Alene af den grund synes jeg ikke det er 399 værd. Udover det er spillet som sagt meget enkelt. Der er ikke mange biler at vælge imellem og hvis man vil skifte farve på sin bil skal man finde noget i hjemmet der har den farve du vil have din bil, da den tager farven fra Kinect kameraet.

Generelt et okay spil til familier med mindre børn, men ikke et man kommer til at bruge meget tid på. Vent hellere på Forza 4 som også kommer til at virke med Kinect.

Gamestop: 399,-

Your Shape er et trænings spil og er rigtig godt hvis man er til den mere "afslappede" form for træning. Ting som fx yoga og pilates stillinger bliver brugt i det, men bokser lidt og andre lignende aktiviteter.

Your Shape er ikke et dårligt spil, men jeg personligt synes bedre om EA's sports spil. Men hvis man sammenligner priserne så er your shape et godt spil.

Gamestop: 399.-

EA Sports Active 2 indeholder en elastik og en pulsmåler hvilket klart overvinder de andre efter min mening. Det fungerer virkelig godt og der er mange forskellige måder at træne på. Man kan mountainbike og løbe om kap med "bots" og det fungerer rigtig godt. Man kan træne flere personer sammen, men det fungerer ikke lige så godt, da nogle af øvelserne ikke bliver filmet. Det vil sige at nogle af øvelser kan du bare stå og kigge og så tæller den alligevel og siger "good work" og sådan. Det er den eneste negative ting jeg har at sige om dette spil, for det er rigtig godt til den seriøse træner og jeg lover man er øm dagen efter hvis man virkelig gør som den beder om ;)

Gamestop: 749,-

Fighters Uncaged er et slås spil og er faktisk okay. Det er meget præcist i hvordan du slår og man kan endda lave cirkelspark :p Dog er spillet kun til en spille og det kan godt gøre det en del kedeligt efter kort tid. Men hvis man er til fighting spil er det meget sjovt.

GameStop: 399,-

jeg har desværre ikke endnu fået prøve alle spillene, men jeg poster gerne en ny kommentar, hvis denne er vellidt :)

Jeg håber jeg har besvaret dit spørgsmål :)
Lirianna
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Kinect spil

Indlægaf Plaschke » 26. apr 2011 12:23

Jeg kan klart anbefale Kinect sports! Det er det sjoveste party game jeg længe har prøvet =D> Jeg har det altid fremme når jeg får besøg. Og så kan man spille Øl-bowling på en helt ny måde :wink:

EA Active 2.0 er virkeligt et godt og seriøst trænings spil. Det kan indstilles til brug med egne håndvægte hvis man ikke synes modstandsbåndet der følger med er nok. Man kan godt mærke en forskel allerede efter 2-3 uger og det er ikke unormalt at man er godt øm i kroppen dagen efter. Spillene kan fåes billigt på nettet, evt. fra coolshop.dk :D
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Kinect spil

Indlægaf Meistar » 26. apr 2011 12:26

Lad vær at købe Kinect spillene i Gamestop hvis det er de der priser ^^

De koster 199 kr i Blockbuster ;D
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect spil

Indlægaf Stjerne » 26. apr 2011 14:25

Tak for alle svarene, har fået købt kinect + kinect sport og kinectimals :D
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Kinect spil

Indlægaf TiringPlague108 » 30. maj 2011 17:56

Kincet Sports og Kincet Adventures kan anbefales OG til 199,95 i Blockbuster :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster