Xboxlife forum

Kinectimals

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinectimals

Indlægaf Stjerne » 17. apr 2011 10:00

Hejsa

Nogen der har erfaringer med dette spil?

Så en trailer fra det, så sødt og sjovt ud. Men måske kun til børn?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Kinectimals

Indlægaf Gajda » 17. apr 2011 10:03

Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Kinectimals

Indlægaf Morten Skou » 17. apr 2011 10:35

Jeg tror helt sikkert at det primært er børn der vil finde kinectimals sjovt, det er nok en smule for "nuttet" til de lidt ældre :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Kinectimals

Indlægaf Gajda » 17. apr 2011 10:39

Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Kinectimals

Indlægaf allanb » 17. apr 2011 12:20

Spillet er et børnespil, men mine unger på 6 og 9, mistede hurtigt interessen, da de ikke forstod en dyt af hvad der blev sagt. Selv når jeg oversatte, gad de aldrig mere en 5 - 10 min..

Så i bund og grund, vil jeg sige det ikke er et børnespil i DK, pga. de ikke har valgt at inkludere Dansk tale... Og som voksen spil, der er det bare endnu et L.... spil fra MS.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Kinectimals

Indlægaf Morten Skou » 17. apr 2011 12:30

allanb skrev:Spillet er et børnespil, men mine unger på 6 og 9, mistede hurtigt interessen, da de ikke forstod en dyt af hvad der blev sagt. Selv når jeg oversatte, gad de aldrig mere en 5 - 10 min..

Så i bund og grund, vil jeg sige det ikke er et børnespil i DK, pga. de ikke har valgt at inkludere Dansk tale... Og som voksen spil, der er det bare endnu et L.... spil fra MS.


Ja, der må jeg desværre være enig med dig. Det var også en af de ting som jeg virkelig undrede mig over. Men nu er det jo yderst sjældent at Microsoft gør sig den ulejlighed at oversætte til dansk :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Kinectimals

Indlægaf Rockanoid » 16. aug 2011 22:48

Tja, jeg synes faktisk at Kinectimals er udemærket spil. Selvfølgelig kunne det være fedt hvis talegenkendelsen virkede og spillet var på dansk, men på den måde kommer jeg til, at spille sammen med min unger fremfor at de spiller selv.

Det værste er dog, set i den kontekst at spillet er et børnespil, at JEG faktisk synes det er sjovt, at se hvor langt man kan kaste frisbee'en, om man kan ramme alle målene og få guld i alle udfordringer. ;)

Der findes desuden masse ekstra ting og dyr man kan hente til Kinectimals. Se her: http://www.flickr.com/photos/-uk-/

Man skal bare gå ind på scanneren i spillet (til højre i startskærmen), tage sin bærbare computer, forstørre billedet og derefter stille sig foran Kinect'en. :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron