Xboxlife forum

Kinect - adaptor??

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect - adaptor??

Indlægaf IloveBarcelonaFC.dk » 14. apr 2011 22:46

Hey!

Jeg har bestilt en Kinect, og jeg har i forvejen en ganske almindelig X box (har haft den et par år).
Jeg har læst lidt om at Kinect ikke bare kan tilsluttes direkte? Man skal have en form for adaptor, da den ledning Kinect kommer med ikke passer i den "gamle" xbox - Er det sandt?
I så fald hvor henne køber jeg sådan en? Og hvad er prisklassen for den adaptor? :)
IloveBarcelonaFC.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Kinect - adaptor??

Indlægaf TerrificFalcon » 14. apr 2011 22:52

Korrekt - man skal bruge en strømforsyning, hvis man skal have sin Kinect til at virke med den gamle Xbox. Hvis du har bestilt en Kinect separat, så følger strømforsyningen dog med, som en del af pakken (det gør den ikke, hvis man køber en bundle med Kinect og en slim Xbox). Jeg går ud fra at du har købt Kinect alene - i så fald, så skal du ikke ud og lede efter noget ekstraudstyr eller noget som helst, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Kinect - adaptor??

Indlægaf IloveBarcelonaFC.dk » 14. apr 2011 23:01

Jep, jeg har købt den alene, da jeg havde X-boxen i forvejen.
Tak for det hurtige svar, jeg håber på den følger med hvis jeg modtager den i morgen! :)
IloveBarcelonaFC.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Kinect - adaptor??

Indlægaf Rechain » 14. apr 2011 23:08

Som skrevet, det gør den ;) så bare rolig. Kabel og strømadapter ligger i siderne under det Kinect sensoren er ovenpå i kassen. Så ved du det :D hehe...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron