Xboxlife forum

Elite 250gb HD til Slim 4gb.

Snak om alt vedrørende Kinect.

Elite 250gb HD til Slim 4gb.

Indlægaf deus666otiosus » 12. mar 2011 14:44

Da jeg er ude på at opgradere min xbox, samt at anskaffe mig Kinect har jeg lige et par spørgsmål to the pro's, da jeg har fået et godt tilbud på en 4gb Slim-model med Kinect:

- Da jeg jo har en 250gb HD fyldt med bl.a. arcade-spil... Hvordan redder jeg så lige dem? Kan jeg tilslutte en ekstern HD via USB (Eller usb-flash-drives) og spille den vej fra?
Gider nemlig ikke at skulle bruge download queue, hver eneste gang jeg har fyldt de 4gb ud, og skal spille et spil hurtigt.. Går dog ikke ud fra Microsoft har tilladt dette, da jeg jo så i givet fald kunne transportere spil over til mine venner og spille dem fra deres Gamertag?? Hvordan hænger dette sammen, og hvordan kan jeg - uden at miste mine spil - fordelagtigt bytte min elite ud med en slim, der dog har en mindre HD?

Satans man ikke bare kan klikke sine gamle HD'er på slim-modellen:P

På forhånd tak, og et hurtigt svar vil blive modtaget af en glad xbox'er, der glæder sig til Forza 4 på Kinect:)
deus666otiosus
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Elite 250gb HD til Slim 4gb.

Indlægaf WollaMan » 12. mar 2011 14:54

Du kan sagtens bruge din gamle HDD... Man kan skille den ad, også bruge den i en SLIM. Jeg har selv gjort det og ingen problemer der. Jeg tog bare HDD fra min gamle elite.

Du kan se hvordan her:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Elite 250gb HD til Slim 4gb.

Indlægaf deus666otiosus » 13. mar 2011 09:08

Nice one, tusind tak for svar:)
deus666otiosus
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Elite 250gb HD til Slim 4gb.

Indlægaf Zeecue » 13. mar 2011 13:48

Og hvis du vil ha en kasse til din harddisk så kan du på dealextreme.com købe en for ret små penge.
ADD ME on XBL Gamertag: Zeecue
GTA4LAD, PGR3, FM2, N+, MarbleBlastUltra, RacePro, Worms 1+2
FM3LCE
Zeecue
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Elite 250gb HD til Slim 4gb.

Indlægaf Lirianna » 28. apr 2011 10:54

Lige en sidekommentar: Nu ved jeg jo ikke hvor mange penge det tilbud er du har fået, men mange steder betaler man kun omkring 300 ekstra for at få slim med 250 GB HDD... Og så kan man leje transfor kabel i Blockbuster hvis du ikke har et i forvejen :)
Lirianna
Niveau 0
 
Indlæg: 19



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron