Xboxlife forum

Yoostar 2 - In the movies

Snak om alt vedrørende Kinect.

Yoostar 2 - In the movies

Indlægaf Meistar » 12. mar 2011 12:23

I går udkom Yoostar 2 - In the movies.

Jeg synes vi kunne lave en tråd dedikeret til spillet, hvor vi kan snakke, debattere og dele video'er med hinanden.

Billede

Official site: http://ys2.yoostar.com/#/home



Hvad er jeres mening om det indtil videre hvis i har prøvet kræfter med det?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Yoostar 2 - In the movies

Indlægaf Lowlandet » 12. mar 2011 12:30

Havde nu håbet på en Demo til det, så man kan se hvor godt det fungere :)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Yoostar 2 - In the movies

Indlægaf Donfranke » 12. mar 2011 13:28

Jeg havde glædet mig til det her spil og har da også købt det, men jeg er utroligt skuffet.

Man bliver filmet, men at det skulle se ud somom man er med i filmen, er meget langt fra tilfældet.

Kvaliteten af måden du er klippet ind i filmen på, er utroligt ringe. Det er somom man er klippet ind, med en saks der klipper hakker omkring en. Jeg har rimlig god plads foran mit TV, men at få ens optagelse til at passe med hvor du står eller hvordan du står, i forhold til org. optagelsen, er nærmest umulig. Enkelte optagelser, skal man står med siden til, uden at se på tv-skærmen, så du kan ikke se hvad der skal siges, eller hvordan eller hvornår du skal gøre ting, så det ender med at ligne en meget meget dårlig karaoke-optagelse.

Der er en optagelse med Kindergarden Cop, med Arnold, hvor du skal "stå", så det passer med, at sidde på et bord, hvor man kan se ben osv, imens en anden optagelse, er helt close-up, hvor man kun ser overkroppen....så det er svært...meget meget svært.

Idéen er sjov og med kvailitet og evt en slags skygge, hvor man kan se hvad org personen gør, så havde det måske været lidt sjovere.

Jeg smutter allerede ned med det idag og bytter det ind brugt, så jeg kan få fat i noget andet.

Det skal dog siges, at du selvf. godt kan få nogle sjove optagelser ud af det og vi havde det da også sjovt....meeeen...
Donfranke
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Re: Yoostar 2 - In the movies

Indlægaf ALIE » 12. mar 2011 15:15

super fedt skal have det så snart jeg har penge igen :lol:
hvordan er det nu mulighederne for deling er :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Yoostar 2 - In the movies

Indlægaf Donfranke » 12. mar 2011 16:31

Jeg har ikke ville uploade noget af det jeg har lavet :) men de har en side på facebook har jeg set, som henviser til en side, hvor der er mange der har uploadet deres ting:

http://playground.yoostar.com/detail.action?id=6374
Donfranke
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Re: Yoostar 2 - In the movies

Indlægaf Psymatiq » 12. mar 2011 21:53

det er ok men jeg er glad for jeg ikke har smidt penge efter spillet. I en schene som er sat som sværhedsgrad HARD. Kunne jeg råbe "Asier" igennem hele schenen og jeg lavede awsome hele tiden som gav mig 100 g <.< lol.

Virker lidt tamt når man er alene imo. Men til en fest vil det værer super.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Yoostar 2 - In the movies

Indlægaf ALIE » 18. mar 2011 13:47

syndes det virker rigtig godt, indtilvidere
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron