Xboxlife forum

Kinect i xbox elite

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect i xbox elite

Indlægaf simonpetersen » 11. mar 2011 16:09

hej. jeg har lige købt en Kinect, og jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal sætte Kinect stikket i xboxen? eller skal man have en omformer når jeg har en xbox 360 elite?
simonpetersen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf WEZL_DK » 11. mar 2011 16:11

Har du købt den fra ny? så skulle alle kabler være med. Men hvis du nu har købt den brugt af en der har fået den med i sin slim edition mangler du det kabel.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf simonpetersen » 11. mar 2011 16:16

jeg har købt den brugt og der er ikke noget kabel med, tror at han havde en slim.
men tak for hjælpen, så må jeg lige ud og købe sådan et kabel
simonpetersen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf Rechain » 11. mar 2011 16:23

Så kontakt sælgeren. For det kabel følger med som standard (kinect) så man enten kan bruge den nye S konsol eller de ældre X360'ere med USB. Går ud fra du har fået alt som skal være i pakken? Det følger jo med :shock: har du husket at kigge i hver side (under det Kinect sensoren lå i) for der skulle ligge en lille adapter til alm. usb stik og i den anden side en strømadapter til Kinect sensoren.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf simonpetersen » 11. mar 2011 16:30

Okay tak for hjælpen
simonpetersen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf Rechain » 11. mar 2011 16:31

Så lidt :) håber du fik læst min rettelse af indlægget, hvis du ikke havde kigget der.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf simonpetersen » 11. mar 2011 17:48

nu har jeg snakket med ham jeg købte den af og han havde xbox s så han havde ikke kablet.
ved du hvor jeg kan købe sådan et usb/strøm kabel
simonpetersen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf Rechain » 11. mar 2011 18:21

Har du kigget ordenligt efter i kassen? Du fik vel original kasse? :shock: det er jo standard, så det er med alle Kinect sensorer? Medmindre, han fik den med i en X360 S bundle, hvor det evt. ikke følger med? Nå, men så må du vel købe det et sted.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf deus666otiosus » 12. mar 2011 13:52

Jeg er også ved at købe Kinect brugt - af en sælger med en Slim-model. Dvs jeg har stadig min gamle elite 250gb HD. Skal jeg så ud og investere i et ekstra power-stik, eller følger dette kabel også med til min sælgers Slim-model, selvom han ikke selv i så fald skulle bruge det?

Min sælger er ikke så kvik, så spørger lige her med det samme;)

På forhånd tak..
deus666otiosus
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Kinect i xbox elite

Indlægaf centric dk » 12. mar 2011 15:20

deus666otiosus skrev:Jeg er også ved at købe Kinect brugt - af en sælger med en Slim-model. Dvs jeg har stadig min gamle elite 250gb HD. Skal jeg så ud og investere i et ekstra power-stik, eller følger dette kabel også med til min sælgers Slim-model, selvom han ikke selv i så fald skulle bruge det?

Min sælger er ikke så kvik, så spørger lige her med det samme;)

På forhånd tak..

Kablet, eller rettere strømadapteren, følger kun med hvis man har købt Kinect alene til de ca. 1000 kr. det koster.

Hvis man har købt Kinect sammen med Xbox (bundle) følger det ikke med.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron