Xboxlife forum

Milo er (måske) ikke død

Snak om alt vedrørende Kinect.

Milo er (måske) ikke død

Indlægaf yellowbluearmy » 7. mar 2011 11:31

En ny film er pludselig dukket op på nettet med instruktøren af det muligvis mest ventede Kinect spil.

Du kan kalde det “Kinect Milo” eller “Lionhead’s Milo”, sidst vi hørte det var det droppet. Eller er det mon stadig under udvikling? I en ny film viser instruktøren bag spillet John Dower, at han har virkelig levet og åndet efter at få Milo spillet til at blive så gennemført som muligt. Han viser hvordan spillet bliver til og hvordan det vil (blive?) være blevet.

Milo har været under udvikling i 3 år nu. Milo er et spil som går ud på at man skal knytte et bånd til den lille dreng kaldet Milo som oplever en masse ting hen ad vejen. Det går ud på at vise du kan blive en god ven og opleve hans verden fra hans synsvinkel. Du kan derfor tale direkte til Milo, og han vil svare dig alt efter dit tonefald på din sætning. Milo udviser selv følelser alt efter situationen og din opførelse. Som man kan se på filmen nedenunder kan Milo gå fra at blive den glade og venlige dreng, til den triste hjerteknuste knægt der muligvis har mistet en ven. Alt kan ændre sig men hvad synes I? Er det fremtidens spil? Kan vi i fremtiden have en dejlig samtale med Master Chief under en kop té?

link til filmen her http://vimeo.com/20308849
yellowbluearmy
Niveau 5
 
Indlæg: 1001


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf maagaard90 » 7. mar 2011 12:21

Nøj. Ambitionsniveauet mangler ikke noget. Jeg tror på Milo efter jeg har set denne video. Jeg håber virkelig, at det bliver udviklet. Det kan måske hjælpe børn med sociale handicap (f.eks. autister, asperger). Også med det at den hovedpersonen ikke dette spil ikke er personens avatar, men en helt anden person.

Respekt herfra.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf Dphish » 8. mar 2011 06:58

Det kunne være helt utroligt fedt, hvis spillet rent faktisk kommer ud. Jeg er bare bange for, at det ikke sker - Jeg frygter lidt, at vi kommer til at se Duke Nukem historien igen. :cry:
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf makta » 8. mar 2011 10:33

Har aldrig hørt om Milo, men wow, det ser fedt ud! Jeg håber, at de beslutter sig for at udgive det.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf Krisgebis » 8. mar 2011 10:57

Tror aldrig vi kommer til at se Milo udgivet.
Det virker ikke til at have noget "spil" element i sig, og derfor vil det være for dyrt at udvikle med henblik på salg som spil (fordi der nok ikke ville være særligt mange der køber det). Tror nærmere de vil udvikle på det, og sælge teknologien videre til andre udviklere.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf KevinKes » 8. mar 2011 11:43

Dette spil er umiddelbart det eneste spil, der kunne få mig til at købe Kinect. Det HAR bare at blive udgivet en dag!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf Lowlandet » 8. mar 2011 11:55

Dengang jeg så det demonstreret for første gang, håbede jeg at det var det som fulgte med Kinect istedet for Kinect Adventures. Synes at Milo ville vise meget bedre hvad Kinect kan, end Kinect adventures gør nu.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf Krisgebis » 8. mar 2011 12:08

Tror ærligt talt at folk ville blive skuffet hvis Milo blev udgivet som spil, og de købte det.

Det er ligesom Nintendogs, ide der kun findet meget løse rammer omkring spillet. Således går det ud på at lave sine egne mål og udfordringer, og overvinde dem (lidt ala Minecraft). Det er en smagssag om dét er noget for den enkelte (jeg gider personligt ikke bruge tid på det, hvis strukturen omkring gameplayet er alt for løst), men der er også reele problemer.
Input muligheder er dårligere end ved DS'en (hvor Nintendogs spilles).
1. Kameraet skal opfange og fortolke din krops bevægelser og ansigtudtryk i stedet for mere præcise tryk på knapper og touchpad på DS'en.
2. Der er en større forventning af Milos egenskaber, fordi han er en dreng kontra en hund i Nintendogs, så derfor er han uendeligt svære at få til at fremstå som den "ægte" vare. De kan måske godt have udviklet ham til et niveau over Nintendogs, men han vil aldrig leve op til forventningerne og vil hurtigt virke kunstig, fordi hans interaktion er begrænset og hans forståelse så lille.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Milo er (måske) ikke død

Indlægaf WollaMan » 8. mar 2011 16:03

Det ser sq super fedt ud, men jeg er godt nok også i tvivl omkring hvad, det kan gøre for gamere, og hvor holdbart det egentlig er i længden. Men jeg ville sq nok købe det, bare for nysgerrighedens skyld :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron