Xboxlife forum

Væg i vejen for Kinect

Snak om alt vedrørende Kinect.

Væg i vejen for Kinect

Indlægaf SnoobyFreddy » 31. dec 2010 01:28

Heysan...

Jeg har et værelse, hvor der fra TV'et og Kinect er 3.20 m. med ca. 2 m. i bredden.
Mit problem er blot, at i f.eks. det i Kinect Adventures, hvor man skal reperarer hullerne i glasboksen, er det ikke altid, man overhovedet kan komme hen og "lappe" hullerne... For den ene spiller kan simpelten ikke komme længere op ad væggen, selvom spilleren inde i spillet sagtens kan komme længere til venstre.. Det samme gør sig gældende i det spil, hvor man står på et bræt og skal hoppe, dukke sig og gå til venstre/højre.. Man kan simpelthen ikke gå nok til venstre til at undgå de der lyserøde plader, der er til højre...

Det kan I jo nok se er ret så frustrerende! Så mit spørgsmål er, om man kan indstille sensoren, så den ikke medregner al den plads ved væggen, eller om det måske ville hjælpe at dreje den eller sådan noget.. :? Det er bare lige irriterende synes jeg, når jeg nu fik at vide, at det ikke ville være noget problem med pladsen.. Hvilket det jo måske heller ikke er, hvis man da kan indstille den anderledes :)
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron