Xboxlife forum

Kinect kan ikke finde mig

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf SnoobyFreddy » 28. dec 2010 20:09

Jeg har lige anskaffet mig en Kinect.

Den er ilsluttet korrekt min Slim, og når jeg er inde i opsætningen, kan den sagtens finde mig. Ligeså snart jeg går ind i Kiect Adventures, når den kmmer til "Is anybody there", så kan den pludselig ikke finde mig.. Har trykket X og justeret kameraet, så det er perfekt - altså at det kan se alle kropsdele og de 6 prikker (ellr hvor mange det nu er), er der.. Men så snart jeg går idn i spillet, justerer den kameraet, og såkan de lpdselig ikk fnde mig.. Har prøvet med både tændt og slukket lys og to forskellige spillere.. Hvis jeg prøver at slå Auto-Tilt fra, kan jeg ikke, for de kan jo ikke fange min hånd..
Hvad gør jeg..?? :D
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Gajda » 28. dec 2010 21:10

Kan du ikke lave en kalibrering?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf SnoobyFreddy » 28. dec 2010 21:15

har jeg også prøvet -altså det der med billedkortet, ik?? OG det virkerde heller kke :(
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Cloudy » 28. dec 2010 22:20

Hvor stor afstand har du til kameraet?

Selvom min. krav er 1,8 m har jeg selv haft probs med denne korte afstand.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf donandersen » 28. dec 2010 22:26

Bare et gæt, men kan det være at du har mange "forstyrrende" ting i baggrunden?
Plakater, møbler, hvad ved jeg?

Uden at vide noget om det, kan jeg da forestille mig, at det godt kunne spille en rolle.
Billede
donandersen
Niveau 4
 
Indlæg: 591


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Mew-Ichigo » 28. dec 2010 22:39

donandersen skrev:Bare et gæt, men kan det være at du har mange "forstyrrende" ting i baggrunden?
Plakater, møbler, hvad ved jeg?

Uden at vide noget om det, kan jeg da forestille mig, at det godt kunne spille en rolle.



burde ikke spille en rolle, har 3 plakater I baggrunden og en masse ting men virker uden problemer
Billede
Mew-Ichigo
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf SnoobyFreddy » 29. dec 2010 02:34

Altså, jeg har målt det til 3.20 m, men der er rig mulighed for at gå længere frem.. Så kan ikke se, hvis dette skulle være problemet.. Jeg har et akvarie, en plante og en form for et natbord stående, som kunne være det eneste, der kunne gnere kameraet, hvis det er, hvad vi snakker om..? Bare underligt at den kan fange mig, inden jeg går ind i et spil så :? Og så snart jeg er i spillet, er jeg "pisk versvunden" :P Har sku ikk betalt 1200kr. for en ting, der ikke kan abstrahere for disse småting.. Det håber jeg virkelig ikke kan passe! :P
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Cloudy » 29. dec 2010 03:56

Så vidt jeg husker så er den bedste afstand mellem 1,8 og 3 m. Måske du skulle gå en smule frem.

Ang. dine ting i baggrunden kan jeg kun forestille mig at det evt. kunne være akvariet :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf SnoobyFreddy » 31. dec 2010 01:24

Ringede til Xbox Support, hvor jeg fik at vide, at jeg skulle prøve at sætte sensoren under TV'et.. Det virkede! :D
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Mads Hansen » 17. jan 2011 15:14

Hejsa! jeg ville bare høre om i er tilfredse med jeres Kinect og om man skal investere i en eller hvad? er det iorden eller skal man vente :?:
Tilføj mig bare på din venneliste ;0) ses i cyberspace
Mads Hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf D@nm@rk » 17. jan 2011 15:17

Mads Hansen skrev:Hejsa! jeg ville bare høre om i er tilfredse med jeres Kinect og om man skal investere i en eller hvad? er det iorden eller skal man vente :?:
Hvad vil du vente på det fungerer perfekt :lol:
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Mads Hansen » 17. jan 2011 15:48

D@nm@rk skrev:
Mads Hansen skrev:Hejsa! jeg ville bare høre om i er tilfredse med jeres Kinect og om man skal investere i en eller hvad? er det iorden eller skal man vente :?:
Hvad vil du vente på det fungerer perfekt :lol:

Ja, eller bare høre om der er børnesygdomme som der som regelt er med nye produkter af den slags :?
Tilføj mig bare på din venneliste ;0) ses i cyberspace
Mads Hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf heinstach » 17. jan 2011 16:40

Mads Hansen skrev:Hejsa! jeg ville bare høre om i er tilfredse med jeres Kinect og om man skal investere i en eller hvad? er det iorden eller skal man vente :?:


Køb det bare. Der er endda et par fornuftige titler på markedet også (Kinect Sports, Your Shape: Fitness Evolved, Kinectimals og Dance Central).
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Aaliyahchili » 30. jan 2011 11:00

Hejsa

Håber i kan hjælpe mig.... [-o<

Konen og mig har købt ea sports active 2 og nu har hun fået sin egen profil på boxen,så hun ikke napper mine achievements :)

Kinect kan godt finde mig...Men kan jeg også få kinect til at genkende hende...Har prøvet kinect-tuner,men det hjalp ikke........eller kan kinect "kun" genkende en person...?

mvh carsten
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Kinect kan ikke finde mig

Indlægaf Psymatiq » 31. jan 2011 11:12

Aaliyahchili skrev:Hejsa

Håber i kan hjælpe mig.... [-o<

Konen og mig har købt ea sports active 2 og nu har hun fået sin egen profil på boxen,så hun ikke napper mine achievements :)

Kinect kan godt finde mig...Men kan jeg også få kinect til at genkende hende...Har prøvet kinect-tuner,men det hjalp ikke........eller kan kinect "kun" genkende en person...?

mvh carsten


barer kør ID på hvert gamertag.

ID på dit GT

og kør bagefter ID på hendes gamertag...


Jeg mener at det er sådan det fungerer.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Næste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron