Xboxlife forum

Kinect efter en måned, ca?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf jensskoedt » 4. dec 2010 12:35

Hej gutter, mange af os har nu haft Kinect en måned, lever den stadig op til de forventninger i havde fra starten?

Personlig mener jeg det største problem lige nu er de titler der udbydes. Har selv invisteret i følgende, Adventure, dance central, sport, kinectimals og zumba.
Af ovenstående er det klart sport der samler familien som partygame, desværre har vi haft en del problemer online, hvor spillet altid sætter sig efter første event eller sportgren. Dance central virker som det mest gennemtænkte og virker godt, Adventure fulgte med kinecten, hvilket er ok, men tror ikke titlen ville kunne stå alene, for simpelt. Kinectimals er primært for de yngre, men kræver derfor dansk tale hvilket det ikke har, der udover er det lidt langsomt at danse med en gang imellem. Zumba er ret nyt, har nogle små problemer specielt hvis man er to om det, det er svært at holde sig inden for "arbejdsområdet" specielt da der er en masse bevægelse fra side til side.

Så mit store håb, bliver bedre titler og at de store spil producenter får øjnene op for Kinect, tænk hvis man kunne tage fodbold delen fra kinect sport og overføre til fifa.

Nå men meningen var også at høre jeres erfaringer.

mvh
Jens
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf Meistar » 4. dec 2010 13:09

Jeg har ikke brugt min Kinect sensor i et godt stykke tid.

Det er vel lidt for meget som med Wii, at det er kun sjovt flere personer ad gangen, og så er det heller ikke hver gang.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf ALIE » 4. dec 2010 13:26

har kun haft min i en 6 dages tid, men er virkelig imponeret,
Your Shape: FE er bare super lavet =D>
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf hanien » 4. dec 2010 14:02

Har haft min siden launch og er stadig lige imponeret.

Har primært spillet Adventure og Sport og synes stadig det er masser at komem efter i spillene.
Ungerne spiller Kinectimals, men krudtet er gået lidt af dem.

Jeg har endnu til gode at komme ordentligt i gang med Dance Central.
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf Dphish » 4. dec 2010 14:12

Dance Central holder stadigt, og det spiller jeg stadigt. Min sensor er slet ikke kommet til Wii stadiet endnu, så langt fra! :)
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf jensskoedt » 4. dec 2010 14:35

jer der spiller sport, har i haft problermer med at spille online?
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf allanb » 5. dec 2010 11:37

Har kun lige haft det nogle dage nu, men syntes det virker rigtig godt. Det virker som nogle sjove og underholdende spil, specielt for ungerne ser Dance Central ud til at være toppen :-)

Har dog undret mig meget over, den meget tynde liste med spil til Kinect http://kinect-xbox-360.co.uk/kinect-xbox-360-games.php Næsten alle spillene er udkommet allerede. Det tyder på , der ikke rigtig er noget stort i støbeskeen eller ??
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Kinect efter en måned, ca?

Indlægaf xsoenx » 5. dec 2010 12:58

allanb skrev:Har kun lige haft det nogle dage nu, men syntes det virker rigtig godt. Det virker som nogle sjove og underholdende spil, specielt for ungerne ser Dance Central ud til at være toppen :-)

Har dog undret mig meget over, den meget tynde liste med spil til Kinect http://kinect-xbox-360.co.uk/kinect-xbox-360-games.php Næsten alle spillene er udkommet allerede. Det tyder på , der ikke rigtig er noget stort i støbeskeen eller ??

mange Japanske firmaer er igang med at lave spil som sku være Hardcore så glæd dig :)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron