Xboxlife forum

Kinect spørgsmål

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect spørgsmål

Indlægaf Dphish » 12. nov 2010 19:01

Hej

Jeg har sat mit Kinect til, og det virker. Har dog lige et par brugs spørgsmål. :p

Hver gang jeg går ind i Kinect Adventures skal den fortælle mig om de der åndssvage ting, og tjekke hvor jeg står. Kan jeg ikke slå det fra, for jeg kommer ikke til at stå anderledes, og nu har jeg set den film et par gange efterhånden :)

Hvordan opretter jeg et Kinect ID? Har Googlet, men kan ikke finde ud af det :s
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Kinect spørgsmål

Indlægaf spif2001 » 12. nov 2010 19:09

Dphish skrev:Hej

Jeg har sat mit Kinect til, og det virker. Har dog lige et par brugs spørgsmål. :p

Hver gang jeg går ind i Kinect Adventures skal den fortælle mig om de der åndssvage ting, og tjekke hvor jeg står. Kan jeg ikke slå det fra, for jeg kommer ikke til at stå anderledes, og nu har jeg set den film et par gange efterhånden :)

Hvordan opretter jeg et Kinect ID? Har Googlet, men kan ikke finde ud af det :s

Ved ikke mht stå rigtigt filmen, men hvis du i dit dashboard vinker til Kinecten, så kommer du over i Kinect dashboard. Ovre i venstre side er der en pil du kan hive fat i, og bladre til den anden Kinect dashboard side. Her kan du oprette Kinect ID.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kinect spørgsmål

Indlægaf Rechain » 12. nov 2010 19:34

Du kan ikke slå det fra? For den bruger det til at optimere spillet korrekt til om du kun spiller selv eller om I er 2 som skal spille. Sådan er det bare og det må du altså leve med vistnok :D i Kinect Adventures i hvertfald...

Jep, som skrevet, inde i Kinect Hubben finder du Kinect ID og så skal du bare gøre som på skærmen, DONE!

/Rechain
Senest rettet af Rechain 12. nov 2010 19:50, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect spørgsmål

Indlægaf Anastacio » 12. nov 2010 19:47

Du kan ikke slå advarselsskærmene fra, men du kan i det mindste springe videoen og kalibreringen over hver gang. Hold hånden over ikonet i midten af skærmen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Kinect spørgsmål

Indlægaf Dphish » 13. nov 2010 23:24

Perfekt, det hjalp. Tak for hjælpen :)
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Kinect spørgsmål

Indlægaf SnoobyFreddy » 29. dec 2010 02:52

Rechain skrev:Du kan ikke slå det fra? For den bruger det til at optimere spillet korrekt til om du kun spiller selv eller om I er 2 som skal spille. Sådan er det bare og det må du altså leve med vistnok :D i Kinect Adventures i hvertfald...

Jep, som skrevet, inde i Kinect Hubben finder du Kinect ID og så skal du bare gøre som på skærmen, DONE!

/Rechain



Hvad gør jeg så, hvis min går "i stå", når jeg kommer til Kinect ID?? For jeg vinker rundt med hænderne, men jeg kan ikke komme over og trykke "Next", for min hånd bliver slet ikke registreret.. Det eneste, jeg kan gøre, er attrykke på B-knappen, så den vender tilbage igen.. :s
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron