Xboxlife forum

Afstand til TV'et

Snak om alt vedrørende Kinect.

Afstand til TV'et

Indlægaf Annxii » 11. nov 2010 17:24

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig, at jeg skulle have en Kinect, men selvom spillene måske ikke lige er min stil endnu så er teknikken jo svært cool! Det største spørgsmål jeg står med er så hvor meget plads det kræver? Jeg har hørt folk tale om 3 meters afstand og 4 i bredden men hvordan er afstandene for jer der allerede har Kinect?...og har I problemer hvis I har mindre plads end anbefalet?
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Afstand til TV'et

Indlægaf Doc Polak » 11. nov 2010 17:36

Det står i Kinect tråden.

Minimum 1.8 m2 læste jeg mig til.
Doc Polak
 


Re: Afstand til TV'et

Indlægaf JohnH » 11. nov 2010 17:55

Doc Polak skrev:Det står i Kinect tråden.

Minimum 1.8 m2 læste jeg mig til.


Ja, og de 1.8 m afstand er absolut minimum, i virkeligheden kræves der længere afstand og en masse plads til siderne , ihvertfald ifølge de test og vurderinger jeg har læst rundt omkring.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Afstand til TV'et

Indlægaf hanien » 11. nov 2010 18:25

JohnH skrev:Ja, og de 1.8 m afstand er absolut minimum, i virkeligheden kræves der længere afstand og en masse plads til siderne , ihvertfald ifølge de test og vurderinger jeg har læst rundt omkring.


Det kan jeg bekræfte :)
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Afstand til TV'et

Indlægaf Avatar3101 » 11. nov 2010 22:37

Jeg står med ca. 2 meters afstand fra TV'et, og den siger, at jeg er ca. 20 cm for tæt på :/
Avatar3101
Niveau 1
 
Indlæg: 55
By: Aarhus N


Re: Afstand til TV'et

Indlægaf Sanxion » 11. nov 2010 22:41

Jeg står 190 fra og i dance central kan jeg lige med nød og næppe se mine ankler :)
Summa summarum, stuebordet skal skiftes ud med ét med hjul på så jeg kan få PLADS
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Afstand til TV'et

Indlægaf Pumaen » 14. nov 2010 13:09

jeg står med en meter og 80 cm og det sku fint nok her
Pumaen
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: Afstand til TV'et

Indlægaf WraithDK » 14. nov 2010 13:23

Jeg startede med 2 meter til fjernsynet, og Kinect stod under fjernsynet, cirka 60-70 cm over gulvet. Jeg endte med at flytte sofaen 0,5 meter mere, og den lader til gerne at ville have at jeg går et skridt længere væk... Måske fordi jeg har dårlig belysning?
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron