Xboxlife forum

Kinect købt på launch

Snak om alt vedrørende Kinect.

Køber du Kinect på launch?

Ja
35
42%
Nej
49
58%
 
Afgivne stemmer : 84

Kinect købt på launch

Indlægaf Sanxion » 10. nov 2010 11:23

Hey guys, jeg har lige pisket ned og købet en slim og kinect pakke. Jeg er nysgerrig omkring, hvor mange, der egentlig hopper og jubler og køber Kinect idag :) stem løs

Iøvrigt, jeg købte pakken i Elgiganten til 2699,- men den stod egentlig til 2999,- hos dem. Men et opslag i Fonas avis fik dem til at sætte prisen ned :D
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Avatar3101 » 10. nov 2010 11:56

Har forudbestilt på Coolshop, da det var det eneste sted, den var til den pris, for nogle måneder siden. Troede ikke helt på El-Giganten, da de svingede lidt med deres pris. Men jeg har også forudbestilt Kinect+Xbox pakke :D Får den senere i dag :P
Avatar3101
Niveau 1
 
Indlæg: 55
By: Aarhus N


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Slimjay DK » 10. nov 2010 11:59

Jeg har betatestet produktet, så har derfor haft det de sidste 2 måneder :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Sanxion » 10. nov 2010 12:02

Jeg købte Dancecentral og Kinect sports så nu håber jeg bare mine forventninger ikke er skruet så højt op så skuffelsen over evt. lag time bleiver tilsvarende stor.....nå, det skal sq nok blive sjovt :)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Rechain » 10. nov 2010 12:14

Der mangler en valgmulighed for nogen af os ;) hahaha...

> HAR HAFT KINECT SIDEN D. 30 AUGUST <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf BenjaminK » 10. nov 2010 12:34

Åh overvejer at smutte ned og købe det. Det med at der er nogle der køber slim pakken med, er det fordi det fungerer bedre så? Har bar min gamle Elite stående.
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf BuBubbi » 10. nov 2010 12:37

Beta tester..
Så har haft rigtigt længe.. :)

Har dog lige købt Kinectimals og Dance Central i dag..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Anastacio » 10. nov 2010 12:52

Har bestilt Xbox 360S+Kinect bundlen samt Dance Central.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf arnel925 » 10. nov 2010 13:05

Var lige nede og købe det her i morges :) mega sjovt, har ikke forventet at det var så præcist.
Har kun prøvet adventures og kinect sports lige pt. men skal helt klart også lige prøve dance central og alle de andre spil, mega sjovt når man lige skal op af stolen, blev træt efter 5 min med adventures hehe
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Doc Polak » 10. nov 2010 13:13

Rechain skrev:Der mangler en valgmulighed for nogen af os ;) hahaha...

> HAR HAFT KINECT SIDEN D. 30 AUGUST <

/Rechain


Sejt.

TT:
Ved ikke selv om jeg køber det, hvis jeg gør, skal det dælme falde meget i pris.
Senest rettet af Doc Polak 10. nov 2010 13:19, rettet i alt 1 gang.
Doc Polak
 


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Cloudy » 10. nov 2010 13:16

Har lige hentet kinect + Dance central
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Sanxion » 10. nov 2010 15:05

BenjaminK skrev:Åh overvejer at smutte ned og købe det. Det med at der er nogle der køber slim pakken med, er det fordi det fungerer bedre så? Har bar min gamle Elite stående.


Jeg har den gamle xbox og købte så en Elite, som jeg har haft et godt stykke tid nu. Men harddisken er sq for lille synes jeg, så da Kinect skulle erhverves tænkte jeg det var på ide jeg fik opdateret min xbox igen igen. Én af grundende er dog også at slippe for at have ekstern strømforsyning til Kinect, da jeg slæber xbox'en frem og tilbage mellem stuen og 'gamer rummet' alt efter, hvornår konen hawker stuen *G*
Jeg gætter på jeg har en nevø, der bliver glad for sin julegave i år....det :D er på tide, der kommer flere xbox'ere i familien.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Meistar » 10. nov 2010 15:06

Hentede Kinect + Kinect Joy Ride, Kinect Sports, Sonic Free Riders, Kinectimals og Dance Central :D
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf BenjaminK » 10. nov 2010 15:09

Sanxion skrev:
BenjaminK skrev:Åh overvejer at smutte ned og købe det. Det med at der er nogle der køber slim pakken med, er det fordi det fungerer bedre så? Har bar min gamle Elite stående.


Jeg har den gamle xbox og købte så en Elite, som jeg har haft et godt stykke tid nu. Men harddisken er sq for lille synes jeg, så da Kinect skulle erhverves tænkte jeg det var på ide jeg fik opdateret min xbox igen igen. Én af grundende er dog også at slippe for at have ekstern strømforsyning til Kinect, da jeg slæber xbox'en frem og tilbage mellem stuen og 'gamer rummet' alt efter, hvornår konen hawker stuen *G*
Jeg gætter på jeg har en nevø, der bliver glad for sin julegave i år....det :D er på tide, der kommer flere xbox'ere i familien.


Haha hvor awesome - har lige hentet Kinect + Dance Central . Så skal der nørdes lidt inden jeg skal ind og se Puppetry of the Penis iaften med damen :D
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf ALIE » 10. nov 2010 16:14

har ventet siden anonceringen, men må nok lige vente til den første #-o
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Næste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron