Xboxlife forum

Kinect købt på launch

Snak om alt vedrørende Kinect.

Køber du Kinect på launch?

Ja
35
42%
Nej
49
58%
 
Afgivne stemmer : 84

Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Sanxion » 10. nov 2010 21:17

Ok, nu har jeg endelig fået gamet noget Kinect og for satan da, den eneste grund til, at jeg kan få armene ned er, at de er pisse ømme efter at have spillet Kinect sports. Kinenct adventured fulgte jo med pakken og var også ok. Dance central....ja, der skal jeg i alle fald være alene mens jeg spiller det; i alle fald indtil jeg har nogle moves parat, der IKKe får mig til at ligne én, der har skidt i bukserne :lol:

Men jeg er SUPER positivt overrasket over den hurtige response på Kinect. Jeg ser så meget frem til fremtidems spil, og hvorledes disse måske kommer til at integrere Kinect.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf KIAMMI » 11. nov 2010 00:28

Sanxion skrev:Ok, nu har jeg endelig fået gamet noget Kinect og for satan da, den eneste grund til, at jeg kan få armene ned er, at de er pisse ømme efter at have spillet Kinect sports. Kinenct adventured fulgte jo med pakken og var også ok. Dance central....ja, der skal jeg i alle fald være alene mens jeg spiller det; i alle fald indtil jeg har nogle moves parat, der IKKe får mig til at ligne én, der har skidt i bukserne :lol:

Men jeg er SUPER positivt overrasket over den hurtige response på Kinect. Jeg ser så meget frem til fremtidems spil, og hvorledes disse måske kommer til at integrere Kinect.

Hehehe jeg må sq indrømme at jeg har et stort smil på læben nu
jeg var super skeptisk over hvordan det ville virke, men prøvede det her til aften og skulle bare lige prøve
adventure kort og måske lige kinect sports og så ellers hurtigt ind og spille call of duty black ops
men sådan blev det ikke, jeg endte kun med at få spillet adventure og fik da helt sikkert sved på panden,
jeg var lige ved at brage lysekronen ned i kampens hede, den fik i hvert fald et dask :mrgreen:
det er sq super sjovt, der er super respons tid, og den virker bestemt lovende, har stadigvæk
dance central og kinect sports til gode, men det skal prøves imorgen, når ungerne er vågne!.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf CaptainKicker » 11. nov 2010 00:44

Dance Central er møg svært- Puuuha jeg er ikke den fødte danser. Men ja Adventures er OK, men det er virkelig Sports der slår igennem herhjemme. Fodbold er især, monster sjovt.

Ser frem til at prøve Motions Sports, som jeg får en af dagene. :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf KIAMMI » 11. nov 2010 00:48

CaptainKicker skrev:Dance Central er møg svært- Puuuha jeg er ikke den fødte danser. Men ja Adventures er OK, men det er virkelig Sports der slår igennem herhjemme. Fodbold er især, monster sjovt.

Ser frem til at prøve Motions Sports, som jeg får en af dagene. :-)

Jeg vil også sige hvis du kaptajn sparker får FC i det her og inden for få dage som du plejer med musik spil.. så
=D> =D> =D>
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf CaptainKicker » 11. nov 2010 01:16

KIAMMI skrev:
CaptainKicker skrev:Dance Central er møg svært- Puuuha jeg er ikke den fødte danser. Men ja Adventures er OK, men det er virkelig Sports der slår igennem herhjemme. Fodbold er især, monster sjovt.

Ser frem til at prøve Motions Sports, som jeg får en af dagene. :-)

Jeg vil også sige hvis du kaptajn sparker får FC i det her og inden for få dage som du plejer med musik spil.. så
=D> =D> =D>


Haha, så bliver jeg sgu også selv overrasket. Jeg skal virkelig lære nogen moves før jeg kan FC noget i det spil :D

Bare at gå fra side til side og klappe, var en for stor opgave for mig.

Kan godt mærke der er forskel fra Poker Face og bevægelse til Cold As Ice og keyboard eller Judas Priest og guitar!

Men man må sgu give det en chance :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Anastacio » 11. nov 2010 06:07

Chefen kommer forbi med en Xbox 360S+Kinect bundle til mig her om tre timers tid, så det ser jeg frem til. Så skal Kinect Adventures afprøves indtil Dance Central sendes afsted. Getting just a litle bit excited. =)

Lige nu er det dog et kæmpe problem at få plads, for hele stuen skal nok ommøbleres.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf OpaqueCypress » 11. nov 2010 07:38

købte kinect i går.. er sgu glad for det.. mangler bare lige nogle nye spil.. og noget stemme understøttelse som åbenbart ikke er tilgængelig her i danmark.
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf RiLLeNXD » 11. nov 2010 07:45

OpaqueCypress skrev:købte kinect i går.. er sgu glad for det.. mangler bare lige nogle nye spil.. og noget stemme understøttelse som åbenbart ikke er tilgængelig her i danmark.


Jo vel jo vel.
Gå ind i indstillinger på xbox'en, og så der hvor du ændrer sprog ændrer du Local til UK, og genstarter Xboxen.

Stemme understøttelsen virker egentlig fint nok syntes jeg, men det er jo meget begrænset hvad man kan bruge det til. Det er jo næsten kun i Kinect hun menuen du kan bruge det, og så vidst også når man afspiller film.
Killlllllll to win!!!!!
RiLLeNXD
Niveau 7
 
Indlæg: 3441


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Anastacio » 11. nov 2010 10:02

Hmmm, hvordan faar jeg voice recognition til at fungere?
Har sat mit Locale til UK.

Sig mig, er der ingen demoer paa Kinect Adventures discen?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf OpaqueCypress » 11. nov 2010 10:20

RiLLeNXD skrev:
OpaqueCypress skrev:købte kinect i går.. er sgu glad for det.. mangler bare lige nogle nye spil.. og noget stemme understøttelse som åbenbart ikke er tilgængelig her i danmark.


Jo vel jo vel.
Gå ind i indstillinger på xbox'en, og så der hvor du ændrer sprog ændrer du Local til UK, og genstarter Xboxen.

Stemme understøttelsen virker egentlig fint nok syntes jeg, men det er jo meget begrænset hvad man kan bruge det til. Det er jo næsten kun i Kinect hun menuen du kan bruge det, og så vidst også når man afspiller film.


Okay tak det vil jeg gøre.. ;)
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Anastacio » 11. nov 2010 10:26

OpaqueCypress skrev:
RiLLeNXD skrev:
OpaqueCypress skrev:købte kinect i går.. er sgu glad for det.. mangler bare lige nogle nye spil.. og noget stemme understøttelse som åbenbart ikke er tilgængelig her i danmark.


Jo vel jo vel.
Gå ind i indstillinger på xbox'en, og så der hvor du ændrer sprog ændrer du Local til UK, og genstarter Xboxen.

Stemme understøttelsen virker egentlig fint nok syntes jeg, men det er jo meget begrænset hvad man kan bruge det til. Det er jo næsten kun i Kinect hun menuen du kan bruge det, og så vidst også når man afspiller film.


Okay tak det vil jeg gøre.. ;)

Sig lige til, hvis du får det til at virke, for jeg bliver ved med, at sige "Xbox" uden at den reagerer.
PS: Er der nogle demoer på jeres Kinect Adventures disc?

Edit: Har lige læst i den anden Kinect tråd herinde, at der angiveligt bliver kigget på ens Gamertag, så voice recognition skulle ikke virke uanset Location Settings.
Senest rettet af Anastacio 11. nov 2010 10:35, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Sanxion » 11. nov 2010 10:34

KIAMMI skrev:
Sanxion skrev:Ok, nu har jeg endelig fået gamet noget Kinect og for satan da, den eneste grund til, at jeg kan få armene ned er, at de er pisse ømme efter at have spillet Kinect sports. Kinenct adventured fulgte jo med pakken og var også ok. Dance central....ja, der skal jeg i alle fald være alene mens jeg spiller det; i alle fald indtil jeg har nogle moves parat, der IKKe får mig til at ligne én, der har skidt i bukserne :lol:

Men jeg er SUPER positivt overrasket over den hurtige response på Kinect. Jeg ser så meget frem til fremtidems spil, og hvorledes disse måske kommer til at integrere Kinect.

Hehehe jeg må sq indrømme at jeg har et stort smil på læben nu
jeg var super skeptisk over hvordan det ville virke, men prøvede det her til aften og skulle bare lige prøve
adventure kort og måske lige kinect sports og så ellers hurtigt ind og spille call of duty black ops
men sådan blev det ikke, jeg endte kun med at få spillet adventure og fik da helt sikkert sved på panden,
jeg var lige ved at brage lysekronen ned i kampens hede, den fik i hvert fald et dask :mrgreen:
det er sq super sjovt, der er super respons tid, og den virker bestemt lovende, har stadigvæk
dance central og kinect sports til gode, men det skal prøves imorgen, når ungerne er vågne!.


Ja, jeg fik også dasket gevaldigt til loftet så man skal lige tænke sig om :D
Det er så fedt at høre, at der er generel god postitiv stemning og oplevelse fra alle vedr. Kinect.

Bye bye wii (I never liked you anyway)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf RiLLeNXD » 11. nov 2010 17:08

Sluk Xboxen og start den op igen, så giver den en turtorial om hvordan det fungerer.
Voice recognition virker hvis du bare skifter til UK, nu har jeg altså talt til min Xbox hele dagen, og den adlyder mig da. :-)
Killlllllll to win!!!!!
RiLLeNXD
Niveau 7
 
Indlæg: 3441


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Blade Dk » 11. nov 2010 17:37

så har jeg os været ude og hente 1 stk kinect, så glæder mig til at få sat det til, havede håbedet på de havede smidt sportsspillet med i stedet for det der adventure, sys ikke de ser så intressant ud som sportspillet
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Kinect købt på launch

Indlægaf Anastacio » 11. nov 2010 17:58

RiLLeNXD skrev:Sluk Xboxen og start den op igen, så giver den en turtorial om hvordan det fungerer.
Voice recognition virker hvis du bare skifter til UK, nu har jeg altså talt til min Xbox hele dagen, og den adlyder mig da. :-)

Hmm... Kan stadig ikke få mit til at fungere.
Er dit gamertag forbundet med noget UK? Britisk adresse på Hotmail eller noget lignende? Systemet må næsten gå den vej.

Jeg har sprog til engelsk, lokalitet til United Kingdom og har prøvet tidszonen som London og Paris. Intet virker. Skulle der ikke poppe en mikrofon frem i højre hjørne i Kinect hubben? Den er der nemlig ikke. =(
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron