Xboxlife forum

Hvilke kinect spil skal I have?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf mr Oliver DK » 28. okt 2010 11:57

det der Star Wars spil :D helt klart!
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf spif2001 » 31. okt 2010 08:37

Vi starter ud med:

Dance Central - min ældste søn på 9 er begyndt at øve sig på moves, så nu kan han få lidt træning.
Kinect Sports - det kan alle vist spille og relatere til.
Kinect Adventures (følger med) - fint spil til ungerne, der gerne vil hoppe som gale 24 timer i døgnet.

Så må ve se hvad er ellers kommer og hvordan anmeldelserne bliver. Jeg kunne godt overveje et fitness spil, for at se om det var måden at smide et par kilo på. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Plaschke » 31. okt 2010 10:52

Jeg er helt vild med idéen at bruge en sensor til at styre spillet og som erstatning for fjernbetjening. Jeg skal dog IKKE have Kinect før man kan bruge stemmestyringen her i DK. Jeg vil også lige se hvordan Kinect fungerer i praksis. Men spil jeg vil være interesseret i er:

Your Shape: Fitness Evolved
Kinect Sports

og så må vi se hvad der ellers kommer :D
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Dphish » 9. nov 2010 08:24

Jeg har bestemt mig for Dance Central, og så vente til spillene forhåbentligt snart dropper i pris. :D
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Dark x Crow » 9. nov 2010 08:27

Kinectimals! :oops:
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Blodbad » 9. nov 2010 10:57

Zalam skrev:Jep jeg har fået forudbestilt kinect ved GAME, men overvejer pt om jeg skal have et spil eller udover kinect adventures.

Umiddelbart ser Dance central super sjovt ud, kunne nemt forestille mig det var sjovt til druk, eller bare hvis amn gerne vil have damen med til spil :)

Hvilke spil går i efter?

Ingen!
I hvert fald ikke før mine børn er store nok til dem (den ældste er 4½ og han kan ikke finde ud af det).
Der er ingenting til mig, og jeg har allerede sensoren.

Well jeg downloader jo nok adventures når jeg engang får en kode.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Anastacio » 9. nov 2010 11:39

Tager nok Dance Central i år og Your Shape: Fitness Evolved til næste år. Så lokker Child of Eden også til foråret, mens de japanske horrorspil lyder interessante. Men for nu er det de to førstnævnte.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf KIAMMI » 9. nov 2010 12:25

Anastacio skrev:Tager nok Dance Central i år og Your Shape: Fitness Evolved til næste år. Så lokker Child of Eden også til foråret, mens de japanske horrorspil lyder interessante. Men for nu er det de to førstnævnte.

hvad er det for japanske horrorspil ?? og hvornår kommer de??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Slimjay DK » 9. nov 2010 12:34

KIAMMI skrev:
Anastacio skrev:Tager nok Dance Central i år og Your Shape: Fitness Evolved til næste år. Så lokker Child of Eden også til foråret, mens de japanske horrorspil lyder interessante. Men for nu er det de to førstnævnte.

hvad er det for japanske horrorspil ?? og hvornår kommer de??



http://majornelson.com/archive/2010/09/ ... ators.aspx
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Anastacio » 9. nov 2010 16:25

Jeg tænkte på om der er tilpas med folk, som skal have Dance Central med deres Kinect?
For så kunne vi jo oprette en officiel tråd for spillet med topscoreliste, hvor man så lige smider et billede op af sin score, så vi ingen snyd har. Anyone interested? Bad idea? No potential?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Rechain » 9. nov 2010 16:42

Blodbad skrev:Well jeg downloader jo nok adventures når jeg engang får en kode.

Du går bare selv ind og anmoder om den på deres connect site, ligesom vi andre (betatestere) har gjort.

Inde under "Produktnøgler" på connect sitet, trykker du så på "Anmod om ny produktnøgle"
Og så har du den :P den kommer ikke med en mail, hvis det er det du venter på...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Blodbad » 9. nov 2010 20:07

Rechain skrev:
Blodbad skrev:Well jeg downloader jo nok adventures når jeg engang får en kode.

Du går bare selv ind og anmoder om den på deres connect site, ligesom vi andre (betatestere) har gjort.

Inde under "Produktnøgler" på connect sitet, trykker du så på "Anmod om ny produktnøgle"
Og så har du den :P den kommer ikke med en mail, hvis det er det du venter på...

/Rechain

Ah, tak for info. Ellers havde jeg jo nok ventet længe :-)
Står sgu da også i mail'en, jeg er bare blind.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Slimjay DK » 9. nov 2010 20:52

Anastacio skrev:Jeg tænkte på om der er tilpas med folk, som skal have Dance Central med deres Kinect?
For så kunne vi jo oprette en officiel tråd for spillet med topscoreliste, hvor man så lige smider et billede op af sin score, så vi ingen snyd har. Anyone interested? Bad idea? No potential?


Jeg er på, det kan kun gå galt :) Skulle gerne få spillet imorgen :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf Henrik_s » 9. nov 2010 21:04

Regner med jeg snupper Kinect sports, når jeg henter min Kinect hos Gamestop imorgen :)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Hvilke kinect spil skal I have?

Indlægaf BuBubbi » 10. nov 2010 10:12

Har lige været i Føtex og hente dem her:
Billede

349,- stykket..
Forholdsvis billigt i forhold til Elgiganten og GameStop..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Foregående

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron