Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 6. nov 2010 18:04

Er der nogle med kinect sensoren der ikke har så højt til loftet og kan sige hvordan det er?

Jeg kan sagtens hoppe normalt og lidt højere uden jeg rammer. Men f.eks. i spil som rallyball eller beach volley der skal man slå over hovedet, og i beach volley både hoppe og slå.

Hvordan vil det fungere når man ikke har ufattelig højt til loftet?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf BuBubbi » 7. nov 2010 09:13

Så fik jeg lavet min egen lille video der viser hvordan Kinect ser ud når det filmes med et Night Vision kamera..
Videoen er i HD, og dermed lidt bedre kvalitet end den der allerede er vist i denne tråd. :)


Jeg vil self. råde jer til at se den i HD, og i fuldskærm for at få det meste ud af det.
Klik evt. på et af de nedstående links.
Billede Billede

Nu håber jeg ikke MS bliver sure på mig.. Er jo lidt før tid..
Men er snart så mange der har Kinect på legal vis, at det burde være i orden. ;)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kinect tråden

Indlægaf CaptainKicker » 7. nov 2010 09:18

Haha vildt. Tak for upload. :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 7. nov 2010 18:20


AV :lol:
Hvad sker der i vid oven over :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf A42Merlin » 7. nov 2010 18:59

Er der nogen der ved om man kan købe en kinect i USA og bruge den her i dk?
Jeg har en 360 slim så strøm til kinecten skulle ikke være et problem.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Kinect tråden

Indlægaf Anastacio » 7. nov 2010 23:18

Jeg forbereder så småt en lejlighed med Kinect og denne vil jeg gerne have "vægmonteret" over tv'et. Jeg har deraf to spørgsmål jeg håber I kan hjælpe mig med.

01) Der er blevet snakket lidt om vægbeslag på s. 11, men hvor kan Microsofts vægbeslag købes henne?

02) Kablet er på 2.5m, det er ikke nok til, at skulle gå om bag en væg og ned til recieveren under tv'et, kan man forlænge ledningen med noget USB-extender?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 7. nov 2010 23:25

Tilbehør til Kinect sensoren kommer nok i handlen ved EU (DK) release, så bare vent. Hvis du bruger den nye Xbox 360, kan du forlænge sensor kablet med et extra på ca. 3m som også snart kommer i handlen. Hvis du bruger USB (og strømmen eksternt) til Kinect sensoren, så har jeg vist læst at det sagtens kan forlænges med USB kabel, dog med en vis grænse (som jeg ikke husker præcist?)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Too Nizzle » 7. nov 2010 23:31

Merlin42 skrev:Er der nogen der ved om man kan købe en kinect i USA og bruge den her i dk?
Jeg har en 360 slim så strøm til kinecten skulle ikke være et problem.


Sensoren virker nok 100% da du har en slim. Men du får nok ikke meget ud af Kinect Adventure på din EU-maskine :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 8. nov 2010 07:23

Too Nizzle skrev:
Merlin42 skrev:Er der nogen der ved om man kan købe en kinect i USA og bruge den her i dk?
Jeg har en 360 slim så strøm til kinecten skulle ikke være et problem.


Sensoren virker nok 100% da du har en slim. Men du får nok ikke meget ud af Kinect Adventure på din EU-maskine :)


Nu ved jeg ikke lige med Kinect Adventures, men mange af de andre spil så som Kinect sports er regionsfrit.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 8. nov 2010 18:27

Jeg synes det er så utrolig dårlig stil af MS at USA får Kinect d. 4 og EU d. 10.

Jeg ved at butikkerne modtog Kinect i fredags, og alligevel må de først sælges fra d. 10.
Prøv at hør, USA har dem allerede, butikkerne har dem, hvorfor så lade kunder vente det længere?

Det er fandme plat, idiotisk og så meget andet jeg lige mangler et skældsord til.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Psymatiq » 8. nov 2010 19:30

Meistar skrev:Jeg synes det er så utrolig dårlig stil af MS at USA får Kinect d. 4 og EU d. 10.

Jeg ved at butikkerne modtog Kinect i fredags, og alligevel må de først sælges fra d. 10.
Prøv at hør, USA har dem allerede, butikkerne har dem, hvorfor så lade kunder vente det længere?

Det er fandme plat, idiotisk og så meget andet jeg lige mangler et skældsord til.


Det udkommer i overmorgen .. du overlever nok.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Kinect tråden

Indlægaf Gamemakerman » 8. nov 2010 19:40

Meistar skrev:Jeg synes det er så utrolig dårlig stil af MS at USA får Kinect d. 4 og EU d. 10.

Jeg ved at butikkerne modtog Kinect i fredags, og alligevel må de først sælges fra d. 10.
Prøv at hør, USA har dem allerede, butikkerne har dem, hvorfor så lade kunder vente det længere?

Det er fandme plat, idiotisk og så meget andet jeg lige mangler et skældsord til.


Nu skal samtlige butikker i EU altså have Kinect, så alle har en fair chance for at kunne sælge dem, i stedet for det bare er Gamestop der har dem og andre butikker må vente et par dage før de kan få deres på lager. Det er ganske almindeligt at EU får større hardware lidt senere, da alt logistikken jo skal være på plads først,

Men må indrømme jeg godt nok glæder mig til at få min sensor og spil i morgen :)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: Kinect tråden

Indlægaf Anastacio » 9. nov 2010 12:58

Har også bestilt en Xbox 360S + Kinect, så det bliver forhåbentlig som en hel ny oplevelse. Har ikke haft Xbox 360eren fremme i månedsvis, hvis ikke det var for anmeldereksemplarerne, så dejligt med et frisk pust fra Kinect. Men jeg kan være tvunget til, at have den stående i forældrenes stue indtil jeg flytter, da der blot er 1,70m fra sensor til mig på værelset.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Kinect tråden

Indlægaf Valyc » 9. nov 2010 13:56

Er der nogen der ved, hvor man kan se hvilke krav Kinect sensoren har?

Her tænker jeg f.eks. på, hvor højt over gulvet den skal være placeret osv...
Valyc
Skribent
 
Indlæg: 54


Re: Kinect tråden

Indlægaf heroes » 9. nov 2010 15:23

Valyc skrev:Er der nogen der ved, hvor man kan se hvilke krav Kinect sensoren har?

Her tænker jeg f.eks. på, hvor højt over gulvet den skal være placeret osv...


Kan du ikke bruge det der står på side 13 :wink:
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron