Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2010 10:12

hahahaha .. clear the zone please :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 6. nov 2010 10:43

Haha :D altså, jeg har da spillet med et par venner foran Kinect Sensoren og vi har ingen problemer haft. Det minder lidt om starten med Nintendo Wii, hvor et site som (wiihaveaproblem) viste hvor mange unødvendige kræfter folk brugte på Wii spillene :P her står de vist for tæt på hinanden, og i det første klip var det ungens egen fejl :lol:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf mollermand » 6. nov 2010 11:02

Hej!

Er der nogen af jer som har prøvet Kinect i hjemmet, der har Kinect stående på et TV-bord, der har en højde under de anbefalede 60 cm? Virker det ?
mollermand
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Kinect tråden

Indlægaf heinstach » 6. nov 2010 11:10

mollermand skrev:Hej!

Er der nogen af jer som har prøvet Kinect i hjemmet, der har Kinect stående på et TV-bord, der har en højde under de anbefalede 60 cm? Virker det ?


Jeg vil tro, det virker fint, hvis du er ca. 1 meter høj (som vores yngste barn), men grunden til, at de anbefaler en minimumhøjde er, at der er en grænse for, hvor meget sensoren kan tilte, og højden er sandsynligvis baseret på et menneskes gennemsnitshøjde.

Vores sensorfod står i 85 cm. højde under TV'et, og det virker upåklageligt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 6. nov 2010 11:16

Som heinstach nævner, så kommer det an på hvor høj personen er som skal spille.
Du finder ud af det ved at bruge Kinect tuneren, som viser dig hvor meget af personen som ses af sensoren.

Den kan så tiltes, hvis det skulle være nødvendigt. Men med en vis grænse, som heinstach også skriver.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Kehaan » 6. nov 2010 11:31

Hvor langt væk fra sensoren står i?
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Kinect tråden

Indlægaf BuBubbi » 6. nov 2010 11:34

Kehaan skrev:Hvor langt væk fra sensoren står i?


2,5-3 meter godt og vel..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kinect tråden

Indlægaf Kehaan » 6. nov 2010 12:15

Ok, tak :)

Har dog også set videoer, hvor de har sat sensoren væk fra fjernsynet. f.eks op på en reol eller andet væk fra TV'et som så peger over mod en. Så ser ud til at der er flere muligheder for at sætte kameraet :)

Mvh Kehaan.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 6. nov 2010 12:18

Jep, oven over eller under tvet. Der kommer også vægbeslag og tvbeslag i handlen snart ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Kehaan » 6. nov 2010 12:21

Nu mente jeg så, hvor de har sat den helt ved siden af TV'et, slet ikke ved det. Men måske 1-2m væk fra det, og så lader det pege over mod dem.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 6. nov 2010 12:30

Det skulle vist kunne lade sig gøre at den står skråt, men syntes ikke det lyder særligt optimalt.
Vil den bedste registrering af kroppens bevægelser ikke være FORAN? :) har dog ikke testet...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Agrolyte » 6. nov 2010 12:50

Kehaan skrev:Nu mente jeg så, hvor de har sat den helt ved siden af TV'et, slet ikke ved det. Men måske 1-2m væk fra det, og så lader det pege over mod dem.


Det lyder beroligende. Jeg må nemlig ty til denne løsning, pga. min centerhøjtalers placering. Dog kun indtil vægbeslaget udkommer :)
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2010 14:57

Kehaan skrev:Nu mente jeg så, hvor de har sat den helt ved siden af TV'et, slet ikke ved det. Men måske 1-2m væk fra det, og så lader det pege over mod dem.



Det kan den vel også så længe du vælger at gøre det samme .. den skal jo kunne registrere din krop og hvis sensoren står i venstre side kan det jo godt være lidt svært at se din højrehånd :wink:

Og hvis du kigger på billedet, er det heller ikke vist som en mulighed ...

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf kofoed » 6. nov 2010 15:56

Blade Dk skrev:Er der nogen der har benyttet sig af gamestops, tilbud om at bytte 6 spil ind og få det for 1 kr, Jeg sys det er rigtig svært at finde spil som de ikke har på den der s**** liste til at benytte, så hvis der er nogen der har byttet 6 spil ind.... Skriv lige hvilke spil i brugte



Der er mange spil man kan købe for ca. 100-130 kr hjem fra England.

Nier.
AvP.
Det nye PoP.
Batman: Arkham Asylum.
Mass Effect 2.
ACII.
Kane & Lynch 2.
Pure football.
Bioshock 2.

Der er sikkert en masse flere, men de er lige fra the top of my head.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Kinect tråden

Indlægaf Psymatiq » 6. nov 2010 16:08

ALIE skrev:lidt sjov og et par gode svar http://www.ign.com/videos/2010/11/05/ki ... d=14357198
yes man kan spille nøgen :lol:


burde streame kinect nøgen på jtv.. så når der kom highlight videoer... let the fun begin.. <.< :P
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron