Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Re: Kinect tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 5. nov 2010 00:55

Tak for info om redeem coden, :D!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 5. nov 2010 01:06

Blade Dk skrev:Er der nogen der har benyttet sig af gamestops, tilbud om at bytte 6 spil ind og få det for 1 kr, Jeg sys det er rigtig svært at finde spil som de ikke har på den der s**** liste til at benytte, så hvis der er nogen der har byttet 6 spil ind.... Skriv lige hvilke spil i brugte


Jeg brugte:

Kane & Lynch 2, Splinter Cell conviction, Tomb Raider Anniversary, Aliens vs Predator, Lips nr1 Hits og Lost Planet 2.

Det har ikke kostet meget mere end 500 kr cirka ;)

GAME havde tilbud med aflever 1 spil og få enten K&L2 eller Splinter Cell for 0 kr.
Der brugte jeg Mass Effect 1 fra Elgiganten til en 50,-, en til hver, det var 100 kr.
Aliens vs Predator og Lips nr1 hits kostede 100 kr stk, det var 200 kr.
Tomb Raider Anniversay fandt jeg til en 50'er i enten Gamestop eller Game.
Lost Planet har jeg købt brugt over nettet til 150 kr.

I alt cirka 500 ;D

Du kan dog ikke gøre det som jeg gjorde mere.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2010 08:03

TerrificFalcon skrev:Tak for info om redeem coden, :D!



Hmm jeg kan ikke se nogle nøgle endnu .. :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf Blodbad » 5. nov 2010 08:21

Rechain skrev:
Blodbad skrev:
Meistar skrev:Nu er det jo sådan at nogle af os taler helt fint engelsk, så kan ikke forstå hvorfor vi ikke skal have muligheden.
Men går jeg ind i min gamerprofil og ændrer region (hvis det er muligt) , eller skal jeg oprette en helt ny profil der er fra enten UK eller USA?

Læs nu det jeg skriver: Der er en indstilling for locale som bestemmer datoformat og den slags ting, nogle spil bruger den sågar til sprog og til at vise nationalitet (selvom det er bolloks). Det er den der bliver brugt. Så skal man bare finde sig i at nogen ting kommer til at se lidt anderledes ud, men du kan sagtens bruge dit eksisterende gamertag.
Tror Microsoft er bange for at folk får en dårlig oplevelse hvis de de har lidt accent.
P.S. Mener faktisk det er en indstilling på konsollen og ikke din profil.

Jeg kan bekræfte (efter en test) at det er muligt at aktivere Voice Control ved at skifte "locale"

My Xbox -> System Settings -> Console Settings -> Language and Locale -> Locale -> UK eller US (f.eks)

MEN! Det virker kun med meget få ting, OFFLINE ;) den logger af LIVE. Hvis du ligger på LIVE virker det ikke.
Så på nuværende tidspunkt får du intet specielt ud af det, medmindre du evt. spiller et Kinect (voice) spil offline?

/Rechain


Ja, jeg prøvede det lige igår for at se om det stadig virkede. Og det gjorde det også, i ca 5 minutter. Ligepludselig reagerede den ikke længere, og mikrofon ikonet kom ikke lænegere frem.
Men hvem fanden gider også snakke til sin xbox? Man føler sig sgu en smule dum (selvom det virker godt). Det er alligevel også ret begrænset hvor du kan bruge det i forvejen.
En ting der undrer mig lidt er: Hvorfor fanden må man ikke bruge controlleren i kinect menuen (og spillene) hvis man hellere vil det? Måden man vælger ting ved at flytte en cursor rundt på skærmen og så holde den stille over noget for at vælge det er hammer dorsk (og langsom).
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 5. nov 2010 08:49

Har nogle betatestere prøvet at stille den under deres fjernsyn?
Nu står mit fjernsyn på et tv bord, så Kinect kameraet er nok 1 meter overfor jorden.
Er det for lidt?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 5. nov 2010 08:52

Skal lige love for Gametrailers er hårde med deres review mod Kinect :O
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Blodbad » 5. nov 2010 08:56

Meistar skrev:Har nogle betatestere prøvet at stille den under deres fjernsyn?
Nu står mit fjernsyn på et tv bord, så Kinect kameraet er nok 1 meter overfor jorden.
Er det for lidt?

Det er fint. Min er nok ca ½ meter over jorden (foran tv'et).
De anbefaler mellem 2-6 feet (60-180 cm)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2010 09:06

Meistar skrev:Har nogle betatestere prøvet at stille den under deres fjernsyn?
Nu står mit fjernsyn på et tv bord, så Kinect kameraet er nok 1 meter overfor jorden.
Er det for lidt?


Det har virker ok hos mig direkte på mit tv bord som jeg mener er ca 70 cm over gulvet ..


**Weee der kom min redeem code sku .. så skal der spille Kinect Adv. når jeg kommer hjem.. =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. nov 2010 10:39

Jeg har heldigvis ikke problemer med placering af min Kinect.
Har et udemærket IKEA møbel til mit Sony 40".
Der kan Kinect'en fint stå oven på.
Billede
Btw.. Damn jeg er en hat til billederedigering.. Hvilket jo nok kan ses.. :roll:
Gad bare ikke bruge et billede med et grimt lille Phillips TV.
http://kortlink.dk/8b44
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2010 12:40

Her er et godt eksempel på at Kinect er lidt mere end bare et "eyetoy" rip off 8)

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. nov 2010 16:09

Slimjay DK skrev:Her er et godt eksempel på at Kinect er lidt mere end bare et "eyetoy" rip off 8)


Hah hvor nice..
Det er jeg nød til at prøve i aften med mit FullHD kamera... :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 5. nov 2010 16:58

lidt sjov og et par gode svar http://www.ign.com/videos/2010/11/05/ki ... d=14357198
yes man kan spille nøgen :lol:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 6. nov 2010 00:26

http://gameinformer.com/b/news/archive/ ... inect.aspx HA HA :lol:
When Nintendo’s Wii first launched there were numerous reports of people “accidentally” throwing their Wii remotes into their TVs, windows, and pets. Now the Kinect is out, and players have nothing to hold onto while playing games, yet someone has still managed to break their TV.

Self proclaimed “moron” Phil Villarreal just posted a blog about how he broke his TV during a game of Kinect Sports Volleyball. When Villarreal went to spike an invisible volley, he accidentally knocked the chain from his ceiling fan into this LCD TV. What’s the lesson here? Don’t underestimate the human race's ability to break expensive things.

Microsoft says you are the controller, so please don’t throw yourself at the wall if you can’t beat your Dance Central high score.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf KIAMMI » 6. nov 2010 02:19

Slimjay DK skrev:Her er et godt eksempel på at Kinect er lidt mere end bare et "eyetoy" rip off 8)


Heh jeg var sikker på at der pludselig ville fare noget op på skærmen som skulle give et chok, og her mener jeg ikke Dance central moves :D
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Kinect tråden

Indlægaf Anastacio » 6. nov 2010 08:54

Kinect Gone Wrong - mor slår sin datter i uheld


Den her ser sku lidt ond ud haha
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron