Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 2. nov 2010 18:41

nogle der hurtigt kan forklare, mig hvordan shop us virker.
kunne sjovt nok ikke loade deres side, men vis man feks på ebay købte kinect til 500kr ville man skulle man betalle moms og så videre i dk i såfald ville det kunne betale sig?.
hvordan fuck staver man til i såfald :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf Slimjay DK » 2. nov 2010 19:48

ebay.co.uk , ebay.de eller ebay.com :)

Jeg går udfra du mener .com / USA , hvis du kan få den for 500, så kommer den til at koste dig et sted mellem 800 / 900 kr incl. alles... og så kan du ikke bruge Kinect Adventure, da det så kun vil passe til en US konsol ....

vedr. ShopUSA = http://pleasure.dk/shopping/artikel/159811/ :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect tråden

Indlægaf D@nm@rk » 2. nov 2010 20:04

Der er ikke det store at spare det er faktisk billigere at købe i Danmark.
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 2. nov 2010 20:58

Slimjay DK skrev:ebay.co.uk , ebay.de eller ebay.com :)

Jeg går udfra du mener .com / USA , hvis du kan få den for 500, så kommer den til at koste dig et sted mellem 800 / 900 kr incl. alles... og så kan du ikke bruge Kinect Adventure, da det så kun vil passe til en US konsol ....

vedr. ShopUSA = http://pleasure.dk/shopping/artikel/159811/ :wink:

ok ja jeg kan se det ikke kan bettale sig, jeg venter vel :cry:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 2. nov 2010 20:58

Nu må jeg lige spørge.

Kinect voice tingen kan jo ikke bruges i dk, men ligger det i hardwaren eller software?

Hvis man f.eks lavede en us account og brugte det nye dashboard, ville man så kunne bruge voicecontrol?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Kehaan » 2. nov 2010 21:09

Hmm.

Har cirka 2 meter fra min seng og til mit fjernsyn, vil det være for kort afstand? Mit bord gør at den cirka kommer 0,50-0,65m op, men har tænkt mig at købe et beslag, så den kan hænge oppe over TV'et? Ville dette mon forbedre at det ikke gør så meget at afstanden er 2m fra tv til seng?

På forhånd tak :)

Mvh Kehaan.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Kinect tråden

Indlægaf Blodbad » 2. nov 2010 21:10

Meistar skrev:Nu må jeg lige spørge.

Kinect voice tingen kan jo ikke bruges i dk, men ligger det i hardwaren eller software?

Hvis man f.eks lavede en us account og brugte det nye dashboard, ville man så kunne bruge voicecontrol?

Det er nok bare at indstille din xbox's locale indstilling til UK
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 2. nov 2010 21:14

Om det virker endnu ved jeg ikke, men i starten virkede voice fint med en US bruger på konsollen ;) Det er softwaren, men den er bare låst for os, indtil engang i 2011. Når hardwaren er færdiglavet og ude hos forbrugerne, ville det jo ikke hænge sammen :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Agrolyte » 2. nov 2010 22:43

Er voice-delen ikke en stor del af spillet "Kinectimals"? Og i så fald, burde Kinectimals så ikke komme i en dansk udgave med dansk tale?
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 2. nov 2010 23:05

Det ved jeg ikke, har ikke prøvet Kinectimals ;) og tvivler på dansk i det. Det bliver nok bare engelsk, men hvornår EU brugere må bruge voice, hmm. Ellers kan man jo bruge en US til at tale engelsk :) hvis det stadig virker.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 3. nov 2010 01:07

Nu bliver jeg i tvivl:

http://www.mcvuk.com/news/40584/No-voic ... ect-launch

Kan man ved dansk launch af Kinect bruge stemmekontrol så længe man snakker engelsk?
Eller alt form for stemmekontrol fjernet i dk?

Når man læser det står det jo bare som at andre sprog ikke er mulige at bruge, men kun engelsk.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Rechain » 3. nov 2010 06:34

Da vi (og en del andre lande) ikke kan tale ordenligt engelsk, bliver det vist først tilgængeligt i 2011 for os. Så for EU brugere er stemme muligheden deaktiveret, indtil da. Det er komplet åndsvagt, men sådan er det. Dog kan US bruger metoden bruges? Ved ikke om de har tænkt sig at deaktivere voice control for alle nu, istedet for, som det lyder sådan i dit link? Hvis det passer, så skal alle jo vente til engang i 2011, hvor de så regner med at have det klart.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Kinect tråden

Indlægaf Blodbad » 3. nov 2010 08:16

Det var ikke et gæt jeg kom med. Det behøver ikke være en US bruger.
Du skal indstille locale til UK i indstillingerne (eller et af de andre lande der understøtter voice control).
Det virkede i hvert fald da jeg prøvede. Det kan selvfølgelig godt være ændret siden.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kinect tråden

Indlægaf Meistar » 3. nov 2010 10:47

Nu er det jo sådan at nogle af os taler helt fint engelsk, så kan ikke forstå hvorfor vi ikke skal have muligheden.
Men går jeg ind i min gamerprofil og ændrer region (hvis det er muligt) , eller skal jeg oprette en helt ny profil der er fra enten UK eller USA?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Kinect tråden

Indlægaf Blodbad » 3. nov 2010 11:27

Meistar skrev:Nu er det jo sådan at nogle af os taler helt fint engelsk, så kan ikke forstå hvorfor vi ikke skal have muligheden.
Men går jeg ind i min gamerprofil og ændrer region (hvis det er muligt) , eller skal jeg oprette en helt ny profil der er fra enten UK eller USA?

Læs nu det jeg skriver: Der er en indstilling for locale som bestemmer datoformat og den slags ting, nogle spil bruger den sågar til sprog og til at vise nationalitet (selvom det er bolloks). Det er den der bliver brugt. Så skal man bare finde sig i at nogen ting kommer til at se lidt anderledes ud, men du kan sagtens bruge dit eksisterende gamertag.
Tror Microsoft er bange for at folk får en dårlig oplevelse hvis de de har lidt accent.
P.S. Mener faktisk det er en indstilling på konsollen og ikke din profil.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster