Xboxlife forum

Skal du have Kinect?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Skal du have Kinect?

Ja helt sikkert, det bliver nice!
62
40%
Nej, den er for dyr. Venter på et bedre tilbud!
58
37%
Kinect er for pattebørn (Er vi ikke alle det?)
36
23%
 
Afgivne stemmer : 156

Indlægaf MiLuA » 7. jul 2010 16:18

Chaui skrev:Tror jeg nupper Move istedet. Gaming uden nogen form for controller kan jeg ikke i minde vildeste fantasi se virke til nogen form for hardcore spil.

Og move er magen til Wii, bare ordentligt, så det kan bruges til de fleste former for spil, så den nupper jeg. og så koster det ikke 1000-1500kr


Nej men det gør det pludseligt, hvis du skal have controllers til hele familien.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf ALIE » 7. jul 2010 16:30

CaptainKicker skrev:Køber den uden tvivl. Er lidt af et legebarn, og hvis jeg kan hoppe rundt som en idiot, med venner og ha' det hyggeligt, så er det pengene værd.

ja lige mine ord, det bliver super fedt.
+danse spillet til mig :P
og kinect animals-super sugar sweet game, til de små, kom nu nej ikke til hardcore men det er da fet lavet
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Elgaard » 7. jul 2010 16:41

Chaui skrev:Tror jeg nupper Move istedet. Gaming uden nogen form for controller kan jeg ikke i minde vildeste fantasi se virke til nogen form for hardcore spil.

Og move er magen til Wii, bare ordentligt, så det kan bruges til de fleste former for spil, så den nupper jeg. og så koster det ikke 1000-1500kr


At du er uafhængig af controllere er jo netop Kinects største styrke, og netop det der gør at Kinect vil være nemmere at gøre brug af i hardcore spil.

Ja, du behøves ikke have en controller i hånden for at bruge Kinect, men der er heller ikke noget der forhindrer dig i det. Kinect virker med alle former for controllere, lige fra den alm. Xbox controller, til guitar, trommesæt, osv.

Ethvert spil der bruger en alm. Xbox controller kan sagtens bruge Kinect - Med Move er du begrænset til den funktionalitet der er på din slikkepind, for systemet virker ikke uden den.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Indlægaf Kyian » 7. jul 2010 16:58

Jeg overvejer stærkt at anskaffe mig det, til ren hyggespilning med familie og venner. Men vil nok godt lige se nogen reviews af det, før end jeg køber.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Chaui » 7. jul 2010 17:30

Elgaard skrev:
Chaui skrev:Tror jeg nupper Move istedet. Gaming uden nogen form for controller kan jeg ikke i minde vildeste fantasi se virke til nogen form for hardcore spil.

Og move er magen til Wii, bare ordentligt, så det kan bruges til de fleste former for spil, så den nupper jeg. og så koster det ikke 1000-1500kr


At du er uafhængig af controllere er jo netop Kinects største styrke, og netop det der gør at Kinect vil være nemmere at gøre brug af i hardcore spil.

Ja, du behøves ikke have en controller i hånden for at bruge Kinect, men der er heller ikke noget der forhindrer dig i det. Kinect virker med alle former for controllere, lige fra den alm. Xbox controller, til guitar, trommesæt, osv.

Ethvert spil der bruger en alm. Xbox controller kan sagtens bruge Kinect - Med Move er du begrænset til den funktionalitet der er på din slikkepind, for systemet virker ikke uden den.


Men hvordan mener du at ingen controllers kan være en styrke i et FPS spil f.eks. der har jeg måske set for meget Kevin butler video'er der gør lidt grin med Kinect til at jeg kan se hvordan det virker. synes heller ikke det vælter frem med kinect videoer der viser hvordan spillene virker, altså hvor man se en mand der styrer og et spil på skærmen.

Kinect tror jeg bare slet ikke på, og skal man lytte til de mange hands on der har været lyder det ikke til de har er voldsomt positive over kinect.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf Erroneus » 7. jul 2010 17:56

Elgaard skrev:At du er uafhængig af controllere er jo netop Kinects største styrke, og netop det der gør at Kinect vil være nemmere at gøre brug af i hardcore spil.

Ja, du behøves ikke have en controller i hånden for at bruge Kinect, men der er heller ikke noget der forhindrer dig i det. Kinect virker med alle former for controllere, lige fra den alm. Xbox controller, til guitar, trommesæt, osv.

Ethvert spil der bruger en alm. Xbox controller kan sagtens bruge Kinect - Med Move er du begrænset til den funktionalitet der er på din slikkepind, for systemet virker ikke uden den.

Hvad er det for noget sluder, hahahahahhahaah, hold da op.

Hvis du tror at du kan tage dit skateboard og holde det op til tv'et (noget man i øvrigt kunne på Eyetoy..... ) og så kan du bruge dit skateboard til at styre spillet præcist, så bliver du slemt slemt skuffet.

Hvorfor tror du vi kun har set casual games, der ikke kræver præcision? Hvorfor tror du at folk der har prøvet det, alle beretter om at der er tydeligt lag og at styringen ikke er ret præcis. Så er det totalt lige meget, at du kan scanne dine egen ting ind, hvis der ikke er præcision.

Hvordan vil du præcist styre en bil, hvordan vil du starte og bremse? Hvordan vil du bevæge dig rundt i skydespil?

"Who wants to pretend their hand is a gun, what is this? Third grade?" *pev* *pev* *pev*

Kinect skal nok blive en succes, specielt blandt familierne, altså dem der gider betale kassen for det, hvis de ikke har en Wii i forvejen. Men for hardcore gamers, så er det meget svært pt. at se hvad Kinect skal kunne gøre for dem. Måske der kommer noget sammenspil, hvor man bruger den alm controller til at styre med og så nogle andre små ting med Kinect, det er den eneste mulighed jeg ser.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf The Emobasher » 7. jul 2010 18:08

Spiller Xbox for at slappe af.... så nej!
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Indlægaf allanb » 7. jul 2010 18:11

Skal ikke have Kinect eller Move for den sags skyld...

Der skal virkelig komme noget spænende og innovativt før jeg gider bruge min tid på de 2 Wii kloner. Og altså ikke noget, hvor man skal stå og spadse ud foran en skærm.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Indlægaf Rapajes » 7. jul 2010 18:18

Erroneus skrev:
Elgaard skrev:At du er uafhængig af controllere er jo netop Kinects største styrke, og netop det der gør at Kinect vil være nemmere at gøre brug af i hardcore spil.

Ja, du behøves ikke have en controller i hånden for at bruge Kinect, men der er heller ikke noget der forhindrer dig i det. Kinect virker med alle former for controllere, lige fra den alm. Xbox controller, til guitar, trommesæt, osv.

Ethvert spil der bruger en alm. Xbox controller kan sagtens bruge Kinect - Med Move er du begrænset til den funktionalitet der er på din slikkepind, for systemet virker ikke uden den.


Hvordan vil du præcist styre en bil, hvordan vil du starte og bremse? Hvordan vil du bevæge dig rundt i skydespil?

"Who wants to pretend their hand is a gun, what is this? Third grade?" *pev* *pev* *pev*



Det er jo slet ikke det manden skriver. Han skriver at du netop IKKE behøver at bruge din hånd som pistol. Der kan sagtens laves controllere til kinect, men udover det har du også den controller frie styring, hvorimod man med move er bundet til controlleren lige meget hvad.
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Indlægaf Chaui » 7. jul 2010 18:38

mulighvis, du går dog stadig glip af hele præcisions ideen, om du har en plastik dims i hånden eller du sidder og laver din hånd om til en ak47.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf BETAVERTION » 7. jul 2010 18:44

Nej.
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » 7. jul 2010 19:15

Rapajes skrev:Det er jo slet ikke det manden skriver. Han skriver at du netop IKKE behøver at bruge din hånd som pistol. Der kan sagtens laves controllere til kinect, men udover det har du også den controller frie styring, hvorimod man med move er bundet til controlleren lige meget hvad.


Om du bruger en din hånd, en gren eller en ægte UZI, ændrer ikke på noget, det bliver samme upræcise styring.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf CaptainKicker » 8. jul 2010 16:26

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WF75cUOFThI&playnext_from=TL&videos=shsVpKZgEDo&feature=sub[/youtube]

Dette er en af grundende til hvorfor jeg tror Kinect bliver pengene værd.

Jeg ved godt ham der har lavet videoen er et fjols, men vi fokusere bare på indholdet ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf MoorWen » 8. jul 2010 16:36

Tag dig sammen selvfølgelig skal jeg Kinnectes! (Nogen der ved om der er en "restart" funktion på Xbox360Slim) så man ikke skal trykke "turn off console", men "restart console" ???
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf iDanish Soul » 8. jul 2010 16:50

#PhraseNoRefunds: Mener jeg ikke der er.

Tror heller ikke at jeg skal have Kinect, at stå og danse osv. foran mit fjernsyn er ikke lige mig.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron