Xboxlife forum

Skal du have Kinect?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Skal du have Kinect?

Ja helt sikkert, det bliver nice!
62
40%
Nej, den er for dyr. Venter på et bedre tilbud!
58
37%
Kinect er for pattebørn (Er vi ikke alle det?)
36
23%
 
Afgivne stemmer : 156

Indlægaf Erroneus » 7. jul 2010 09:41

På et eller andet tidspunkt sikkert nok, men så skal den meget længere ned i pris. Jeg har allerede en Wii og på det tidspunkt også Move til PS3 og pt. har MS ikke fremvist noget interessant, som ikke allerede findes til f.eks. Wii.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Syro_Str0m » 7. jul 2010 09:48

Ja jeg skal have det :D!
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Maltéz » 7. jul 2010 09:50

Forestiller mig at det skal anskaffes efter et års tid på markedet hvor X hardcore spil med Kinect support tiltaler mig. Der er absolut intet til launch der virker tilstrækkeligt tillokkende. Teknologien i Kinectimals og Dance Central ser dog ret imponerende ud, og jeg tror på at sidstnævnte kan blive en succes.
Senest rettet af Maltéz 21. okt 2010 20:13, rettet i alt 1 gang.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf spif2001 » 7. jul 2010 09:50

Personligt gider jeg nok ikke bruge kinect, men vi køber det nok alligevel for ungernes skyld. Jeg vil dog først se nogle reelle reviews af systemet, hvor der bliver sagt at det rent faktisk virker, før jeg smider så mange penge efter det.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Slimjay DK » 7. jul 2010 09:52

@Erroneus

Kan man spille WII uden controllers :)

anyway ..

1. Prisen er for høj på Kinect
2. Move er total rip off af WII
3. WII har man allerede.

Produkterne skal prøves, før jeg overhovedet vil overveje at købe noget af det.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf SoulDecapitate » 7. jul 2010 10:04

Aldrig har jeg haft mere kedelig maskine end en Nintendo wii, så nej jeg betaler ikke 1200 for at kede mig engang til
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Slimjay DK » 7. jul 2010 10:06

SoulDecapitate skrev:Aldrig har jeg haft mere kedelig maskine end en Nintendo wii, så nej jeg betaler ikke 1200 for at kede mig engang til


+1

Men Mario er maskinen værd :)
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf sec dk » 7. jul 2010 10:21

Jeg svarede nej.

Jeg er enig med zero punctuation (kender I ham ikke, så tjek http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... unctuation for et godt grin).

Jo mere du selv skal aktiveres, jo mere mister du inlevelsen i spillet. Gaming skal foregå fra sofaen med benene oppe, hvor man for alvor kan nyde oplevelsen.
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Rahbek » 7. jul 2010 10:29

Muligvis en gang i fremtiden. Hvis der kommer nogle titler der er spændende.

Måske Kinectimals? min (nu eks) kæreste var helt oppe og ringe, så det var måske ikke nogen dårlig idé som pauseunderholdning til andre ude i fremtiden når Kinect måske falder lidt i pris? ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Tbigum » 7. jul 2010 11:06

Skal helt sikkert have det, alene pga. kinectimals, star wars, adventures, joy ride og selvfølgelig Forza motorsport. :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf SoulDecapitate » 7. jul 2010 11:10

Slimjay DK skrev:
SoulDecapitate skrev:Aldrig har jeg haft mere kedelig maskine end en Nintendo wii, så nej jeg betaler ikke 1200 for at kede mig engang til


+1

Men Mario er maskinen værd :)
præcis :-)
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Tdj89 » 7. jul 2010 12:14

Der mangler hvertfald svarmuligheder.

Hvad nu hvis man lige vil prøve den inden man beslutter sig?

Eller hvis man bare generelt er i tvivl.
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf Erroneus » 7. jul 2010 12:36

Slimjay DK skrev:@Erroneus

Kan man spille WII uden controllers :)


Nej og heldigivs for det da. Det der hele "du kan spille uden en controller i hånden", det ser jeg ikke rigtigt som en fordel. Det er muligt min mor eller andre svage gamere, kan se det fantastiske i det, fordi de måske kan føle sig "skræmt" af en controller.

Men jeg er en hardcore gamer og er ikke skræmt over controllers, faktisk så mener jeg de er en nødvendighed for at få ordenlig præcision, hvilket indtil videre jeg ser som det største problem ved Kinect.

Move er muligvis et rip-off af Wii'en i form og controllers. Men Move'en indeholder bedre teknologi, noget som WIi'en først har fået lidt af med MotionPlus og mixet sammen med PS Eye, kan det blive interessant, da det så faktisk også kan bruges til core spil.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Gone Guru^ » 7. jul 2010 12:53

Miaauw skrev:Haha, held og lykke med den smadrede lejlighed eller hytte :lol:


Åårh, skal nok holde styr på dem ellers kan de nyde deres øl ude på gangen ;)
It doesn't matter if you win by a inch or mile, winning is winning!
Gone Guru^
Niveau 5
 
Indlæg: 858
By: København S


Indlægaf Chaui » 7. jul 2010 14:12

Tror jeg nupper Move istedet. Gaming uden nogen form for controller kan jeg ikke i minde vildeste fantasi se virke til nogen form for hardcore spil.

Og move er magen til Wii, bare ordentligt, så det kan bruges til de fleste former for spil, så den nupper jeg. og så koster det ikke 1000-1500kr
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster