Xboxlife forum

Skal du have Kinect?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Skal du have Kinect?

Ja helt sikkert, det bliver nice!
62
40%
Nej, den er for dyr. Venter på et bedre tilbud!
58
37%
Kinect er for pattebørn (Er vi ikke alle det?)
36
23%
 
Afgivne stemmer : 156

Indlægaf Blodbad » 8. jul 2010 21:03

jeg har 3 børn, det er en no-brainer. Men ikke til launch og slet ikke hvis prisen holder.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf KIAMMI » 8. jul 2010 21:49

jeg har 2 pigebørn og en kæreste, der elsker at danse, og HELDIGVIS
bor vi i stuen :D \o/ . så for mig er det en nobrainer
jeg skal klart have det, og det bliver vel til launch,
nogen der ved hvor mange spil titler der er på vej til kinect ??.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf doctorDK » 10. jul 2010 23:20

hvis spilene bliver federe end det er er præsenteret indtil nu så ja, kunne da være fedt at spille DOA og smadre hele stuen :-D
fatter ikke hlet hvorfor wii og nu disse spil skal være så lav på grafik delen ...
Its Nice to be important , but more important to be Nice :-D
doctorDK
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Burnie.dk » 11. jul 2010 03:19

Chaui - Det overrasker ingen af os herinde, at du hellere vil have Move til ps3.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf Nikir » 21. okt 2010 17:08

Har netop bestilt i dag og betalt med min Wii, som bare samlede støv..

Med en datter på 3 i huset er kinect næsten et MUST og jeg fik sku dårlige nerver når hun svingede en Wii remote mod husalteret.

Satser ikke på at kinect bliver til hardcore gaming, men klart det bliver sjovt at hoppe lidt rundt i stuen til dans, sang, animals og adventure. Som MS siger det er for hele familien alle kan være med :-)
Nikir
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf Rechain » 21. okt 2010 17:52

Helt sikkert :) jeg har ikke forudbestilt det, fordi det vist ikke bliver nødvendigt?
Men ja, det er mega sjovt :D glæder mig til de kommende titler som er på vej...

Skal også have PS Move, men har ikke haft råd, så det venter til næste år.
Jeg anbefaler gerne Kinect til dem som vil have det sjovt med venner/familien ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf Daddy34 » 21. okt 2010 18:59

Jep det skal vi, men jeg ved ikke om det kan betale sig at købe den i USA ?
Jeg skal med jobbet til Californien i starten af november hvor den kommer i US, prisen er der omkring 800 kr og spil til Kinect koster omkring 260 kr. altså en del billiger end i DK.
Men er der nogen der ved om der kan være problemer ud over strøm stikket og det med de 110 kontra 220 volt
er der noget med at spillene kan være regions kodet ?
Daddy34
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf xsoenx » 21. okt 2010 19:14

Daddy34 skrev:Jep det skal vi, men jeg ved ikke om det kan betale sig at købe den i USA ?
Jeg skal med jobbet til Californien i starten af november hvor den kommer i US, prisen er der omkring 800 kr og spil til Kinect koster omkring 260 kr. altså en del billiger end i DK.
Men er der nogen der ved om der kan være problemer ud over strøm stikket og det med de 110 kontra 220 volt
er der noget med at spillene kan være regions kodet ?

Kinect virker fint med PAL men spilne vil tror jeg ikke du skal regne med
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf Hanzo » 23. okt 2010 04:34

Jeg kunne måske finde på at købe den i fremtiden, ikke pga. prisen eller spillene der er p.t., men fordi der simpelt hen er større prioriteter for mig. :)
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf Kyian » 23. okt 2010 09:51

Daddy34 skrev:Jep det skal vi, men jeg ved ikke om det kan betale sig at købe den i USA ?
Jeg skal med jobbet til Californien i starten af november hvor den kommer i US, prisen er der omkring 800 kr og spil til Kinect koster omkring 260 kr. altså en del billiger end i DK.
Men er der nogen der ved om der kan være problemer ud over strøm stikket og det med de 110 kontra 220 volt
er der noget med at spillene kan være regions kodet ?


Hvis du har den nye 250 gb Xbox, så burde du bare kunne kører strømmen derigennem, så er der ingen problemer. Derudover er alle nyere adaptere forberedt til både 110 og 220, så det er kun stikket der skulle drille, så regn ikke med de store problemer der, så er det selvfølgelig mere det med spillene, og der skal jeg ikke kunne gøre mig klog :)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf Too Nizzle » 23. okt 2010 10:39

Jeg skal nok have Fighters uncaged, og så ved jeg min kæreste ønsker sig dance central og zumba til jul...hvilket er første gang hun har et ønske som har noget som helst med gaming at gøre. Derudover er det noget som kinect som jeg ville ønske min datter(+ kommende børn) ville spille så de kan få rørt sig lidt i hverdagen :)

Jeg forventer ikke at skulle betale for sensoren, men efter at have prøvet det i længere tid med familien og lign. så ville jeg nok købe kinect hvis jeg alligevel skulle betale for sensoren - fordi vi har sku moret os bravt. Dog mener jeg prisen er lidt for høj på 1200,- for familiesegmentet.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf Pain-Killer » 23. okt 2010 13:47

Det kommer meget an på hvad Kinect har at byde på. Hvis det er Wii spil der nærmest ligner noget enhver mand ville være flov over at have skabt, så tror jeg godt at jeg kan undvære Kinect.
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf allanb » 25. okt 2010 21:24

Skal prøves før det købes. Er meget i tvivle om det bliver en præcis nok styrring med kun kamera. Som jeg læste i en blog, så bliver xbox nu den eneste konsol, man kan spille med sin tissemand :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf nightbringer123 » 4. nov 2010 01:07

Daddy34 skrev:Jep det skal vi, men jeg ved ikke om det kan betale sig at købe den i USA ?
Jeg skal med jobbet til Californien i starten af november hvor den kommer i US, prisen er der omkring 800 kr og spil til Kinect koster omkring 260 kr. altså en del billiger end i DK.
Men er der nogen der ved om der kan være problemer ud over strøm stikket og det med de 110 kontra 220 volt
er der noget med at spillene kan være regions kodet ?



Jeg får Kinect her Imorgen.. (I dag dansk tid) Kan lægge en besked om det virker til PAL.. Bor i LA..
Spil koster ca. $50
Skal helt sikkert have det !
Billede
nightbringer123
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: Skal du have Kinect?

Indlægaf OpaqueCypress » 4. nov 2010 02:39

ja skal helt sikkert have kinect. Det er allerede forudbestilt i gamestop. Glæder mig til næste onsdag så er den 10. nov, og så kommer kinect i butikkerne :D
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron