Xboxlife forum

Playoffs: Wild Card Round

Generel snak og snak om kampplanen.

Redaktør: Maroti DK

Playoffs: Wild Card Round

Indlægaf Maroti DK » 12. jan 2011 14:12

Så er vi nået til playoffs, i denne uge skal 4 kampe afvikles.
Billede
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Playoffs: Wild Card Round

Indlægaf Nehat » 12. jan 2011 16:37

Jeg springer fra. Kæden hopppede, for mit vedkommende, helt af da en eller anden klovn joinede Cowboys i uge 14 og jeg ikke kunne få afviklet min kamp. Jeg skrev til dig, Maroti DK, men fik intet svar.
Dermed ikke sagt at det ikke har været sjovt at spille mod de andre deltagende parter i denne sæson, for det har det, men der har desværre været et alt for højt frafald. Måske kan det skyldes længden af sæsonen, hvem ved?

I skal i hvert fald have held og lykke i playoffs! :)

EDIT:
Det skal lige siges, at jeg synes Maroti DK har gjort det rigtigt godt som 'commissioner', så det er på ingen måde derfor jeg smutter.
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Re: Playoffs: Wild Card Round

Indlægaf Maroti DK » 12. jan 2011 20:42

Nehat skrev:Jeg springer fra. Kæden hopppede, for mit vedkommende, helt af da en eller anden klovn joinede Cowboys i uge 14 og jeg ikke kunne få afviklet min kamp. Jeg skrev til dig, Maroti DK, men fik intet svar.
Dermed ikke sagt at det ikke har været sjovt at spille mod de andre deltagende parter i denne sæson, for det har det, men der har desværre været et alt for højt frafald. Måske kan det skyldes længden af sæsonen, hvem ved?

I skal i hvert fald have held og lykke i playoffs! :)

EDIT:
Det skal lige siges, at jeg synes Maroti DK har gjort det rigtigt godt som 'commissioner', så det er på ingen måde derfor jeg smutter.


Hey! Er sku ked af det med at jeg aldrig svarede..
Men så først din besked efter at jeg havde trykket "advance week" så tænkte at mit svar ville være ubrugeligt.

Men ja, Nehat har været en af vores bedste spillere, og håber at du er klar næste gang vi laver noget..
Bliver nok her i off-season, når der ikke er noget nfl at se, udover lidt combine og draft.

Men vil sige at denne sæson har haft en del op og nedture indtil nu, håber lidt vi kan lærer af det, og lave et mere fejlfrit system til næste sæson, håber at jeg lige kan vende den med Skou og lave noget i samarbejde med ham når vi er færdig med denne sæson.

Men tak fordi at du spillede med :D
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C



Tilbage til Generelt og kampplan

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron