Xboxlife forum

Måde at kontakte hinanden

Generel snak og snak om kampplanen.

Redaktør: Maroti DK

Måde at kontakte hinanden

Indlægaf xgamedk » 17. okt 2010 17:43

Det kan være lidt svært at få fat i hinanden.. Og indrømmet det har jeg ikke været ret god til. Skal spille imod jespakaos nu her. Jeg regnede med at jeg bare kunne adde ham som ven, og så kunne man fange hinanden når vi begge var online. Den strategi virkede ikke. Som konsekvensen af det er, at gøre det nænmere. Så nu får i alle min msn og mobil til sms. Og håber folk vil benytte sig af det og følger trop med msn og mobil nr her inde.

msn: jimp3d@hotmail.com
mobil: 22459031
xgamedk
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Drembi DK » 24. okt 2010 10:50

Fedt du går så meget op i af folk skal være til af få fat i, jeg har sendt dig en "venneanmodning" samt en besked via xboxen.
jeg gider ikke skulle til at ringe eller sende sms'er for at spille et spil.
Du har ikke været online siden sidste søndag (17/10) og vi skal have spillet vores kamp inden dagen er omme...

Det er simpelhent for tyndt!

Og med det ude af systemet, er der kun en ting at sige.
Jeg gider ikke det her mere, så snart der bliver lavet en ny franchise hvor folk gider spille og evt afvikle kampene lidt hurtigere end 7 dage (selv om mange stadig ikke bliver spillet) og folk sætter sig ind i reglerne og følger dem er jeg frisk igen.
forsat god Franchise til jeg der bliver ved med at spille, ses madden '12
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Maroti DK » 24. okt 2010 11:16

Dennis #81 skrev:Og med det ude af systemet, er der kun en ting at sige.
Jeg gider ikke det her mere, så snart der bliver lavet en ny franchise hvor folk gider spille og evt afvikle kampene lidt hurtigere end 7 dage (selv om mange stadig ikke bliver spillet) og folk sætter sig ind i reglerne og følger dem er jeg frisk igen.
forsat god Franchise til jeg der bliver ved med at spille, ses madden '12


Kan godt forstå din frustration, jeg kan heller ikke kontakte min modstander i denne uge...
Du kan stærkt regne med at vi oprette endnu en franchise når den her engang er slut, så vi har de endelige rosteres og bug-updaten som retter fejlen med de mange disconnections er kommet.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf j3nsendk » 24. okt 2010 13:45

Må indrømme at jeg har set stærkt frem til mine første kampe mod deltagerne i ligaen. Men på baggrund af de ting som er skrevet ovenfor må jeg ærligt indrømme at jeg er en smule skuffet. Personligt håber jeg at der kun er tale om enkelte uheldige tilfælde og ikke en generel adfærd i blandt deltagerne.

Er ked af at se Dennis J smutte, men tror desværre vi kan risikere at se andre smutte, hvis der ikke bliver taget hånd om problemerne nu. Jeg mener nødvendigvis ikke at fejlen ligger hos "liga" som helhed, men nærmere deltagernes manglende interesse i ligaen. Vi ser desværre stadig eksempler på deltagere, som ikke er klar over vi har skiftet forum.
Personligt vil jeg forsøge at kontakte mine modstandere igennem xboxlive. Det er pt den bedste måde at arrangere kampene, og jeg synes ALLE burde være i stand til at benytte denne metode

Jeg mener ikke at 1 kamp om ugen er for lidt. Det burde være mere end overskueligt at arrangere en kamp i løbet af ugen når man har så meget tid! Skulle vi beslutte at spille to kampe om ugen, vil jeg tro at det muligvis kan blive problematisk når man skal til at tilpasse sin hverdag efter enkelte Madden-kampe.
j3nsendk
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf xgamedk » 24. okt 2010 15:21

Dennis #81 skrev:Fedt du går så meget op i af folk skal være til af få fat i, jeg har sendt dig en "venneanmodning" samt en besked via xboxen.
jeg gider ikke skulle til at ringe eller sende sms'er for at spille et spil.
Du har ikke været online siden sidste søndag (17/10) og vi skal have spillet vores kamp inden dagen er omme...

Det er simpelhent for tyndt!

Og med det ude af systemet, er der kun en ting at sige.
Jeg gider ikke det her mere, så snart der bliver lavet en ny franchise hvor folk gider spille og evt afvikle kampene lidt hurtigere end 7 dage (selv om mange stadig ikke bliver spillet) og folk sætter sig ind i reglerne og følger dem er jeg frisk igen.
forsat god Franchise til jeg der bliver ved med at spille, ses madden '12


Jeg kan altså ikke se noget problem! Hvad sker der ved at sende en sms eller kontakte hinanden på MSN? Jeg spiller ikke så meget xbox for tiden det er korrekt. Men det betyder ikke at jeg ikke er klar til at afvikle en Madden kamp om ugen! Jeg har ikke vildt mange spil så forvent ikke at jeg gider at spille Madden eller Fifa 24/7! Jeg har sgu også et liv ved siden af.
Jeg har været med i en PC madden liga. Hvor vi brugte MSN eller sendte en SMS. Der var sgu ingen problemer med det. Jaspakaos sendte mig en sms og vi fik spillet kampen! Og så brokker du dig til mig? Du har hvis du ville kunne ha fået fat i mig hele ugen. Så jeg syntes egenligt det er din egen fejl!

apropos Jaspakaos.. Han har skrevet til mig via xbox at han er blevet smidt ud af ligaen, uden at have fået grunden af vide. At smide en ud er en ting men at smide en ud uden grund, giver ingen mening. Jeg snakkede med ham under vores kamp at han ventede på at blive Far og at hans kæreste var gået lidt over tiden. Så hvis han har brudt en aftale, eller har afbrudt en Kamp eller hvad det kan være, er det måske derfor.
xgamedk
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Maroti DK » 25. okt 2010 12:01

xgamedk skrev:apropos Jaspakaos.. Han har skrevet til mig via xbox at han er blevet smidt ud af ligaen, uden at have fået grunden af vide. At smide en ud er en ting men at smide en ud uden grund, giver ingen mening. Jeg snakkede med ham under vores kamp at han ventede på at blive Far og at hans kæreste var gået lidt over tiden. Så hvis han har brudt en aftale, eller har afbrudt en Kamp eller hvad det kan være, er det måske derfor.


Jaspakaos valgte at bryde reglerne omkring signings af free agents, 2 gange.. Hvilket han også har svaret på i en anden tråd, så kan ikke lige forstå hvorfor han siger at han ikke forstår hvorfor han er smidt ud.?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf xgamedk » 25. okt 2010 15:18

Kan være han har skrevet til mig, før at han fik grunden af dig.. Men ved ikke, er det så stor en forbrydelse, hvis kan ikke var klar over at ha forbrudt sig på reglerne? Syntes måske godt man kunne ha nøjes med en advarsel?
xgamedk
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Nehat » 25. okt 2010 16:04

Jep, synes også en advarsel ville have været rigeligt. Især når det er en så flink fyr som jespakaos :)
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Maroti DK » 25. okt 2010 18:36

xgamedk skrev:Kan være han har skrevet til mig, før at han fik grunden af dig.. Men ved ikke, er det så stor en forbrydelse, hvis kan ikke var klar over at ha forbrudt sig på reglerne? Syntes måske godt man kunne ha nøjes med en advarsel?


Jamen drenge..
Han fik jo også en advarsel..
Og jeg fjernede de spillere fra hans hold som han havde signet ulovligt..

Men stadig blev de signet igen en uge eller to senere...
Jeg ved godt at jeg fremstår nederen, men der skal vel sættes et eksempel..
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Nehat » 26. okt 2010 16:16

Maroti DK skrev:Han fik jo også en advarsel..
Og jeg fjernede de spillere fra hans hold som han havde signet ulovligt..


*Host* på det forum ingen tjekker *host*
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Maroti DK » 26. okt 2010 18:48

Nehat skrev:
Maroti DK skrev:Han fik jo også en advarsel..
Og jeg fjernede de spillere fra hans hold som han havde signet ulovligt..


*Host* på det forum ingen tjekker *host*


Hvordan kan han signe de samme spillere 2 gange ude at vide at de er blevet fjernet fra hans hold?
Mon ikke han kunne gætte sig til at der var et eller andet galt?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf jesperbadeand » 26. okt 2010 21:34

Nehat skrev:
Maroti DK skrev:
Han fik jo også en advarsel..
Og jeg fjernede de spillere fra hans hold som han havde signet ulovligt..


*Host* på det forum ingen tjekker *host*


Hvordan kan han signe de samme spillere 2 gange ude at vide at de er blevet fjernet fra hans hold?
Mon ikke han kunne gætte sig til at der var et eller andet galt?

Hej drenge;

jeg vil gerne prøve at med en forklaring..

1. det er helt korrekt at jeg har signet spillerne 2 gange. Jeg troede, jeg at havde lavet en fejl siden spillerne pludselig var væk igen. Jeg opdagede først efter at jeg var blev smidt ud af ligaen, at al debat om ligaen var flyttet tilbage til xboxlife. Derfor så jeg advarsel 1+2 for sent. Det er sandheden, tro det eller ej. Jeg spiller altid fair, kunne ikke drømme om at snyde.

2. ang kontakt til Nehat og xgamedk, da jeg skrev til dem havde jeg endnu ikke set advarslerne på dette forum, derfor.

At jeg ikke kan tilbage, er fair nok. Jeg ville bare lige slå fast, at jeg ikke bevidst har forsøgt at snyde.

mvh

Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Maroti DK » 27. okt 2010 20:19

jesperbadeand skrev:Hej drenge;

jeg vil gerne prøve at med en forklaring..

1. det er helt korrekt at jeg har signet spillerne 2 gange. Jeg troede, jeg at havde lavet en fejl siden spillerne pludselig var væk igen. Jeg opdagede først efter at jeg var blev smidt ud af ligaen, at al debat om ligaen var flyttet tilbage til xboxlife. Derfor så jeg advarsel 1+2 for sent. Det er sandheden, tro det eller ej. Jeg spiller altid fair, kunne ikke drømme om at snyde.

2. ang kontakt til Nehat og xgamedk, da jeg skrev til dem havde jeg endnu ikke set advarslerne på dette forum, derfor.

At jeg ikke kan tilbage, er fair nok. Jeg ville bare lige slå fast, at jeg ikke bevidst har forsøgt at snyde.

mvh

Jesper


Hey, cool at du lige kommer med en forklaring, det er altsammen fair nok, jeg var nok lidt for hurtig så.
Hvis du kan joine igen, så gøre du det bare. Hvis ikke, så er du velkommen til vores næste franchise, som udelukkende kommer til at forgå her på sitet.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf jesperbadeand » 28. okt 2010 15:24

Hej

jeg har forsøgt at komme ind i franchisen igen, men bliver afvist, den siger jeg er bortvist. Jeg tror ikke EA tillader, at man kommer tilbage i en franschise man er blevet bortvist fra.

Jeg er helt sikkert frisk på en ny omgang franschise en anden gang. Kan vi ikke til næste gang, blive enige at holde al debat om ligaen på et forum? Det var meget forvirrende for mig, at vi skiftede til det andet forum. Hvorefter vi pludselig var tilbage på dette site, bare min holdning. Dette skal ikke forstås som brok, bare et foreslag.

Go Eagles!!

mvh

Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Måde at kontakte hinanden

Indlægaf Maroti DK » 28. okt 2010 16:21

jesperbadeand skrev:Hej

jeg har forsøgt at komme ind i franchisen igen, men bliver afvist, den siger jeg er bortvist. Jeg tror ikke EA tillader, at man kommer tilbage i en franschise man er blevet bortvist fra.

Jeg er helt sikkert frisk på en ny omgang franschise en anden gang. Kan vi ikke til næste gang, blive enige at holde al debat om ligaen på et forum? Det var meget forvirrende for mig, at vi skiftede til det andet forum. Hvorefter vi pludselig var tilbage på dette site, bare min holdning. Dette skal ikke forstås som brok, bare et foreslag.

Go Eagles!!

mvh

Jesper


Jo, det er også planen at vi bliver her.. :D
Vi får om noget tid også xboxlife.dk/nfl hvor vi poster ugenlige resultater og sådan.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Næste

Tilbage til Generelt og kampplan

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron