Xboxlife forum

Red Dead Redemption 2-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Morten Skou » 27. okt 2018 10:02

Er der mulighed for co-op i det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf famulor » 27. okt 2018 14:12

Morten Skou skrev:Er der mulighed for co-op i det?

Eneste multiplay er i online delen af spillet.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge

+1

Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 27. okt 2018 16:46

Underholdende spil. Det ser virkelig godt ud på Xbox One X. Dog kæmper jeg lidt med at fastholde min interesse i historien, og det er tit at samtaler trækker ud, ligesom i det første (som jeg endte med at gennemføre tidligere i år).

Men sjove missioner når der først er action i gang, og det er en rigtig flot, spændende og veldesignet verden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Rechain » 27. okt 2018 17:01

Det er virkelig awesome. Gennemført hele vejen igennem, og til dem som syntes det er lidt tungt både i historien udover gameplayet. Jeg syntes det er rigtig godt, for det føles som at der er lidt mere realisme, hvis man kan kalde det dét udover at der dybde i gameplayet. Jeg er virkelig godt underholdt. De har virkelig gjort det godt med RDR2. Jeg er glad for at bruge masser af tid i spillet, og føler ikke behov for at det skulle være HURTIGT FRA A TIL B..men en oplevelse i sig selv, uanset om det er historie eller bare ride rundt. Historien fanger mig, og det gjorde det første RDR også. De har kæmpet for at give os en mere realistisk oplevelse, og det kan man mærke i tempoet af gameplayet, og jeg ser det som positivt. Dog tror jeg at mange andre føler det irriterende at det føles tungt. Jeg kommer til at bruge meget tid på RDR2 fremover. Gamer selv på Xbox One X og det er smukt i 4K! Men, smag og behag da ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+2

Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf CvKM » 29. okt 2018 22:03

"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf jimmidlx » 30. okt 2018 07:01

Det er uden tvivl et meget stort og flot spil. Med sindssygt mange timers underholdning.
Men.. er jeg den eneste der er lidt lunken overfor styringen? Jeg oplever ofte i skyde situationer at han sigter direkte ind i det cover man står bag, eller at han bare peger sporadisk. Og så at ride på heste i en skov! Jeg rammer små grene som jeg vitterligt kæmper for at ride uden om. Resultatet er at man falder af.
Handelskommentarer på pslife..
http://www.pslife.dk/profile/4505/ratings
jimmidlx
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf baunevej » 31. okt 2018 22:46

jimmidlx skrev:Det er uden tvivl et meget stort og flot spil. Med sindssygt mange timers underholdning.
Men.. er jeg den eneste der er lidt lunken overfor styringen? Jeg oplever ofte i skyde situationer at han sigter direkte ind i det cover man står bag, eller at han bare peger sporadisk. Og så at ride på heste i en skov! Jeg rammer små grene som jeg vitterligt kæmper for at ride uden om. Resultatet er at man falder af.


Nej det er du ikke, syntes alle andre aspekter af spillet er perfekte, men dør udelukkene kun pga styrringen. Ved ikke om det bare er mig men til tider virker det som om der er forsinkelse på, og det er ikke altid man kan få ham til og gå i cover hurtigt der hvor man er. Syntes det er ærgeligt at så godt et spil, har så kluntet styrring, men spiller det helt igennem alligevel, da det er eneste anke jeg har med spillet.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Cena » 1. nov 2018 09:03

baunevej skrev:
jimmidlx skrev:Det er uden tvivl et meget stort og flot spil. Med sindssygt mange timers underholdning.
Men.. er jeg den eneste der er lidt lunken overfor styringen? Jeg oplever ofte i skyde situationer at han sigter direkte ind i det cover man står bag, eller at han bare peger sporadisk. Og så at ride på heste i en skov! Jeg rammer små grene som jeg vitterligt kæmper for at ride uden om. Resultatet er at man falder af.


Nej det er du ikke, syntes alle andre aspekter af spillet er perfekte, men dør udelukkene kun pga styrringen. Ved ikke om det bare er mig men til tider virker det som om der er forsinkelse på, og det er ikke altid man kan få ham til og gå i cover hurtigt der hvor man er. Syntes det er ærgeligt at så godt et spil, har så kluntet styrring, men spiller det helt igennem alligevel, da det er eneste anke jeg har med spillet.


Vi har snakket om det samme over på PSLife. Styrringen er virkelig ringe, men har efterhånden vænnet mig til det. Men oplever det samme som dig - der sker mange dumme ting pga. styringen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Rechain » 1. nov 2018 15:57

Sjovt, jeg har den modsatte følelse af styringen. Det føles naturligt for mig udover det nedsatte tempo, som skulle give en bedre og mere realistisk følelse. Har kun gode oplevelser med RDR2 og styringen af Arthur Morgan alene udover turene til hest :) følte det gik for hurtigt i det første RDR og havde flere problemer pga det hurtige tempo som gav en udfordring i styringen og oplevelsen. Det var et fantastisk spil, men må sige at tempo + styring er så meget bedre i RDR2.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf A42Merlin » 1. nov 2018 19:07

Rechain skrev:Sjovt, jeg har den modsatte følelse af styringen. Det føles naturligt for mig udover det nedsatte tempo, som skulle give en bedre og mere realistisk følelse. Har kun gode oplevelser med RDR2 og styringen af Arthur Morgan alene udover turene til hest :) følte det gik for hurtigt i det første RDR og havde flere problemer pga det hurtige tempo som gav en udfordring i styringen og oplevelsen. Det var et fantastisk spil, men må sige at tempo + styring er så meget bedre i RDR2.

/Rechain


Jeg har det på samme måde.
Det eneste jeg syntes er træls ved styringen er nok at det er nemt at falde af hesten når man rammer noget. Men det er vel bare mere realistisk :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Rechain » 1. nov 2018 23:20

Det er jo fordi de har brugt Euphoria, ligesom de gjorde i GTA IV, dog en opdateret udgave må man sige. Smag og behag er forskellig :P

https://wccftech.com/rockstar-euphoria-evolved-rdr2/

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Larsen1988 » 2. nov 2018 19:41

Husk at slå HDR fra hvis i virkelig vil have Rockstars farvepalette frem;

https://www.eurogamer.net/articles/digi ... ion-2s-hdr

Spillet har slet ikke HDR. Det er et opskaleret SDR billede og i mange tilfælde ser det faktisk ret dårligt ud. Oplevede mange steder, hvor spillet bare var udvasket og det hele så lidt underligt ud.
Larsen1988
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf citysleeps » 2. nov 2018 22:47

Larsen1988 skrev:Husk at slå HDR fra hvis i virkelig vil have Rockstars farvepalette frem;

https://www.eurogamer.net/articles/digi ... ion-2s-hdr

Spillet har slet ikke HDR. Det er et opskaleret SDR billede og i mange tilfælde ser det faktisk ret dårligt ud. Oplevede mange steder, hvor spillet bare var udvasket og det hele så lidt underligt ud.


Ser ikke nogen mulighed for at slå HDR fra, kun at skrue ned for indstillingen til ca 80
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Rechain » 2. nov 2018 23:08

citysleeps skrev:
Larsen1988 skrev:Husk at slå HDR fra hvis i virkelig vil have Rockstars farvepalette frem;

https://www.eurogamer.net/articles/digi ... ion-2s-hdr

Spillet har slet ikke HDR. Det er et opskaleret SDR billede og i mange tilfælde ser det faktisk ret dårligt ud. Oplevede mange steder, hvor spillet bare var udvasket og det hele så lidt underligt ud.


Ser ikke nogen mulighed for at slå HDR fra, kun at skrue ned for indstillingen til ca 80

Du gør det via Xbox'ens video indstillinger. Jeg har selv sat HDR fra som standard, da jeg ikke har et PREMIUM HDR tv. Så den fornøjelse venter jeg med indtil et nyt tv om 3-5 år. RDR2 ser nu fremragende ud anyways, i 4K :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Morten Skou » 17. nov 2018 18:01

Er jeg den eneste som synes at der er noget helt fucket med de savepoints i RDR2? Den gemmer vidst kun når man er helt igennem en mission, og det synes jeg er rimelig nederen når alt går så laaaaangzzzoooomt. Da jeg startede spillet her til aften, så skal jeg igennem samme mission igen, som jeg ellers kun lige manglede den sidste del af fra sidst.... det magtede jeg ganske enkelt ikke.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron