Xboxlife forum

Red Dead Redemption 2-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Rechain » 17. nov 2018 21:09

Morten Skou skrev:Er jeg den eneste som synes at der er noget helt fucket med de savepoints i RDR2? Den gemmer vidst kun når man er helt igennem en mission, og det synes jeg er rimelig nederen når alt går så laaaaangzzzoooomt. Da jeg startede spillet her til aften, så skal jeg igennem samme mission igen, som jeg ellers kun lige manglede den sidste del af fra sidst.... det magtede jeg ganske enkelt ikke.

Som i størstedelen af de spil jeg gamer, så har jeg 3 save games som jeg løbende gemmer på efter der er sket noget eller missioner. Har ingen problemer haft, måske fortrudt enkelte ting men så loader jeg bare. At holde sig til auto save alene UDEN flere adskillige manuelle saves er ikke godt i min optik. Ved ikke om det bare er mig? :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup

+1

Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Zeanix » 25. nov 2018 22:23

Er der nogle der spiller det på en normal xbox one? s/original?

Hvor lav er opløsningen på spillet?
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Niculla2 » 26. nov 2018 17:09

Zeanix skrev:Er der nogle der spiller det på en normal xbox one? s/original?

Hvor lav er opløsningen på spillet?


Digital Foundry har lavet en god video. Søg efter den på YouTube.

Det skulle ikke være kønt i forhold til X, men ret godt isoleret set.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf livekiller92 » 27. nov 2018 08:31

Hvornår skal man forvente at online delen rammer DK?
Jeg har Ultimate edition, tænker mere et tidspunkt på dagen.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Rechain » 27. nov 2018 10:38

https://www.rockstargames.com/newswire/ ... -Dead-Beta

To help us ease into the beta and to mitigate major issues, we will begin the early access period starting Tuesday, November 27 at 8:30am EST, and gradually scale the player base up to full access beginning on Friday, November 30.

Tuesday, November 27th: All Red Dead Redemption 2: Ultimate Edition owners. Please note, players who purchased the physical Ultimate Edition must redeem the Ultimate Edition code in the packaging to be eligible.
Wednesday, November 28th: All players who played Red Dead Redemption 2 on October 26th according to our data.
Thursday, November 29th: All players who played Red Dead Redemption 2 between October 26th to October 29th according to our data.
Friday, November 30th: All players who own Red Dead Redemption 2.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Unklemac » 27. nov 2018 10:58

Nu har jeg aldrig prøvet Online i GTA, men jeg kan forstå det er samme koncept?

Er det sådan hvor alle skyder på hinanden? eller kan man rent faktisk tage missioner sammen eller noget?

Vil da rigtig gerne lave train heist eller bank røveri med folk herinde fra :-) eller bare ride rundt og jage dyr.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf RasmusAND » 27. nov 2018 11:17

Lige et helt begynderspørgsmål fra en, der lige er kommer i gang med Chapter 2. Jeg har læst lidt guides osv...

Er det en god idé at gemme de smykker osv, man samler ind, eller er det bedre bare at sælge dem for at få nogle $?
RasmusAND
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf ttp_67 » 27. nov 2018 12:47

Umiddelbart er det bare at bruge løs - måske bare gemme dem der kan bruges til crafting...
ttp_67
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf livekiller92 » 27. nov 2018 15:20

Andre Ultimate ejere som prøver at komme på?
Får bare beskeden “ Comming soon” ;/
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Rechain » 27. nov 2018 16:34

https://support.rockstargames.com/

We are aware of an issue affecting Xbox One Ultimate Edition players not being able to access Red Dead Online. Please be patient as we investigate this issue.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Red Dead Redemption 2-tråden

Indlægaf Agrolyte » 4. jan 2020 17:55

Nogle der stadig spiller RDR2? Jeg lagde spillet på hylden efter jeg havde klaret singleplayer-delen. Var simpelthen mættet!

Efterfølgende prøvede jeg et par timers online spil med nogle venner, men det var fyldt med bugs og meget forvirrende at komme ordentligt i gang med.

Her i juleferien har jeg så givet mig i kast med online delen igen - og det er blevet MEGET bedre!

Der er stadig et par bugs, men oplevelsen er generelt meget bedre og der er kommet mange nye ting man kan lave, siden jeg sidst var logget på.

Så nu vil jeg høre om der er andre herindefra som spiller det online? Hvad tænker I om det?
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152

+1

Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron