Xboxlife forum

Quantum Break Tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Quantum Break Tråden

Indlægaf Mikadk » 4. apr 2016 23:26

Kunne ikke lige finde en tråd, så oprettede en :)

Er det nogle der ved hvornår det bliver unlocked her i DK? Min siger jeg er for tidligt på den, når jeg prøver at starte spillet.. Er det Amerikansk tid de går efter?

Billede

Ellers glæder vi os ;)
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf citysleeps » 5. apr 2016 10:27

Hvordan foregår det mht achievements hvis man spiller på både Xbox og Windows 10?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf xsoenx » 5. apr 2016 12:48

citysleeps skrev:Hvordan foregår det mht achievements hvis man spiller på både Xbox og Windows 10?

Der er kun 1 liste som de deler. Tilgengæld vil dit save crossover imellem begge versioner.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Zieglers » 5. apr 2016 13:59

#1 - så vidt jeg har forstået, så afhænger det af hvilken store man har købt det på:)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf citysleeps » 5. apr 2016 14:59

xsoenx skrev:
citysleeps skrev:Hvordan foregår det mht achievements hvis man spiller på både Xbox og Windows 10?

Der er kun 1 liste som de deler. Tilgengæld vil dit save crossover imellem begge versioner.


Fedt – det var også hvad jeg håbede på :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf iPwnd94 » 6. apr 2016 10:10

Så fik jeg det gennemført, ikke så langt igen, men kæft en fed historie! :D
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar
+1

Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Snemonster » 6. apr 2016 18:07

iPwnd94 skrev:Så fik jeg det gennemført, ikke så langt igen, men kæft en fed historie! :D


Seriøst? Kom det ikke ud i går ?
Sq da ikke pengene værd hvis det kan gennemføres så hurtigt.. ?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Slimjay DK » 6. apr 2016 23:21

Snemonster skrev:
iPwnd94 skrev:Så fik jeg det gennemført, ikke så langt igen, men kæft en fed historie! :D


Seriøst? Kom det ikke ud i går ?
Sq da ikke pengene værd hvis det kan gennemføres så hurtigt.. ?


Så er der må få spil der er pengene værd ... De fleste spil kan gennemføres på under 20 timer, så hvis man ikke har andet at lave, så er det jo hurtigt gennemført :)

Jeg kan se at jeg har spillet 5 timer og 40 min. og jeg er 34% i Story Completion, så når jeg er færdig, så har jeg nok brugt 16 / 17 timer. Jeg bruger så også tid på at finde lidt ting så ingen rush fra A til B fra min side :) spillet skal jo nydes...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+4

Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf citysleeps » 7. apr 2016 20:59

Quantum Break Yesterday at 1:00am
"Win10 codes for pre-orders will distribute over the next 7-10 days in waves."

Øv. Vil gerne i gang - på PC..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Morten Skou » 7. apr 2016 21:52

Slimjay DK skrev:Så er der må få spil der er pengene værd ... De fleste spil kan gennemføres på under 20 timer, så hvis man ikke har andet at lave, så er det jo hurtigt gennemført :)


Der er også pænt mange spil der kan gennemføres på omkring 7-8 timer, det er ret normalt tror jeg - alt efter hvilken sværhedsgrad man spiller på selvfølgelig.

Film = 2 timer, 200 kr = 100 kr i timen
Spil = 8 timer = 500 kr 62,5 kr i timen :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Palawan » 7. apr 2016 22:38

Styringen er sgu lidt flaky, synes jeg. Har siddet "fast" dumme steder.
Men hands down for historien og for at blande computerspil og tv-serie på denne måde. Det fungerer.
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Rechain » 8. apr 2016 00:40

Morten Skou skrev:
Slimjay DK skrev:Så er der må få spil der er pengene værd ... De fleste spil kan gennemføres på under 20 timer, så hvis man ikke har andet at lave, så er det jo hurtigt gennemført :)


Der er også pænt mange spil der kan gennemføres på omkring 7-8 timer, det er ret normalt tror jeg - alt efter hvilken sværhedsgrad man spiller på selvfølgelig.

Film = 2 timer, 200 kr = 100 kr i timen
Spil = 8 timer = 500 kr 62,5 kr i timen :mrgreen:

Har stadig den mening at gennemførelsestiden ikke har betydning for et godt kvalitets spil som har underholdningsværdig. Nu har jeg efterhånden mindre tid til spil pga. arbejde og manglende overskud, så spillene tager somregel et par måneder, eller op til 1-2 år før jeg får gennemført dem (alt efter hvilken type spil der er snakke om) da der hele tiden kommer nye gode spil :P få gange får jeg gennemført et spil på de ca. 10 timer, hvis jeg har flere dage uden noget at se til. Har Quantum Break liggende, men der går nogle dage endnu ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Erroneus » 14. jan 2019 17:00

Nu var det på Gamepass, så skulle det prøves af. Glimrende spil, men det er ikke overraskende når det er fra Remedy. Dog så er slutbossen et perfekt eksempel på dårligt spildesign, men det er heldigvis hurtigt overstået.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Quantum Break Tråden

Indlægaf Haugboelle » 17. jan 2019 06:26

Erroneus skrev:Nu var det på Gamepass, så skulle det prøves af. Glimrende spil, men det er ikke overraskende når det er fra Remedy. Dog så er slutbossen et perfekt eksempel på dårligt spildesign, men det er heldigvis hurtigt overstået.


Synes også det var rigtig godt, enig med slut Boss og lidt polering her og der men historien og gameplay gør meget for et spil :-) blir spændende med deres næste spil de har på vej
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron