Xboxlife forum

The Divison sværhedsgrad?

Diskussion om third-person action spil her.

The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf Morten Skou » 19. mar 2016 17:00

Er det muligt at skifte sværhedsgraden i spillet efter at man har valgt?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf mortnDK » 19. mar 2016 17:05

Morten Skou skrev:Er det muligt at skifte sværhedsgraden i spillet efter at man har valgt?


Du kan skifte på hver mission, ellers er der ikke nogen justering af sværhedsgrad er der?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf Morten Skou » 19. mar 2016 17:06

Æv... jeg sidder godt nok fast i den mission jeg er i gang med :D (en af de første endda).

Edit: Nu lykkedes det mig sgu at komme igennem den. Det er lidt tricky på hard (læs: det kræver tålmodighed) når man ikke har ordentlige våben.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf citysleeps » 19. mar 2016 18:30

Jeg har helt bevidst kun spillet med matchmaking, da missionerne generelt kan være svære at komme igennem - især alene. Jeg og 3 andre brugte ca 2 timer på at gennemføre Russian Consulate :p
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf Morten Skou » 19. mar 2016 18:58

citysleeps skrev:Jeg har helt bevidst kun spillet med matchmaking, da missionerne generelt kan være svære at komme igennem - især alene. Jeg og 3 andre brugte ca 2 timer på at gennemføre Russian Consulate :p


Vildt med to timer for en enkelt mission :lol: Spillet er klart kedeligere hvis man ikke spiller i co-op kan jeg godt bekræfte 8)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf Wizup » 20. mar 2016 08:57

Rigtig mange af de første missioner handler det bare om at stacke firearms også have så "nye" våben som muligt også bare være tålmodig i sit cover :) Kan da sige at challenging ikke er helt let når man lige rammer 30. Efter man så småt er begyndt at få nogle HE bliver de mere overkommelige, med mere skade og snu tricks.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf Derp » 21. mar 2016 14:59

Sværhedsgraden i The Division er helt hen i vejret. Jeg fatter ikke at der kun er 3 forskellige sværhedsgrader i et "loot" spil. Jeg savner lidt at modstandernes level følger ens eget. Lige nu er jeg gået helt i stå og blevet ret træt af spillet fordi jeg er havnet imellem to sværhedsgrader. Hard er helt vildt nemt for mig, men challenging er en tand for svært. Så jeg kan stort set kun spille i The Dark Zone og det er lidt trist i længden. Jeg morede mig ellers fint da jeg kunne skifte mellem missionerne og Dark Zone.

Hvis man havde flere sværhedsgrader kunne man også spille mere solo, da man lige nu er tvunget til coop hvis man vil spille på "challenge" difficulty. End game i The Division er mildest talt elendigt. Desværre.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf Morten Skou » 21. mar 2016 15:12

Derp skrev:Sværhedsgraden i The Division er helt hen i vejret. Jeg fatter ikke at der kun er 3 forskellige sværhedsgrader i et "loot" spil.


Er der ikke kun 2? Normal og Hard? Kommer den sidste når man har gennemført det eller sådan noget?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf mrlenniboy » 21. mar 2016 15:21

Morten Skou skrev:
Derp skrev:Sværhedsgraden i The Division er helt hen i vejret. Jeg fatter ikke at der kun er 3 forskellige sværhedsgrader i et "loot" spil.


Er der ikke kun 2? Normal og Hard? Kommer den sidste når man har gennemført det eller sådan noget?



når du er blevet lvl 30 unlocker du challengemode
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers

+1

Re: The Divison sværhedsgrad?

Indlægaf Morten Skou » 21. mar 2016 17:03

mrlenniboy skrev:
Morten Skou skrev:
Derp skrev:Sværhedsgraden i The Division er helt hen i vejret. Jeg fatter ikke at der kun er 3 forskellige sværhedsgrader i et "loot" spil.


Er der ikke kun 2? Normal og Hard? Kommer den sidste når man har gennemført det eller sådan noget?



når du er blevet lvl 30 unlocker du challengemode


Ah ok :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron