Xboxlife forum

Assassin's Creed: Syndicate

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Assassin's Creed: Syndicate

Indlægaf the 007 baker » 22. dec 2015 21:14

Elgar skrev:Hvordan er controlsne (lækkert ord) i forhold til Unity? AC controls har altid haft en tendens til at være lidt irriterende til tider, men det har aldrig været et stort problem for mig. Det har dog ændret sig efter jeg begyndte på Unity - hold nu kæft en omgang rævepis. Er ikke stødt på nogen bugs, de er måske fixet, men hvad gør det hvis styringen føles som en stor bug i sig selv?


Jeg har spillet alle spil i serien lige på nær Unity, udelukkende pga mine venners anmeldelser som ikke var positive.
Så jeg kan ikke rigtig konkluderer på styringen men jeg syntes hele spillet er A og det er bestemt det værd hvis man er fan er serien.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: Assassin's Creed: Syndicate

Indlægaf Elgar » 23. dec 2015 15:31

Ok, tak for svaret. Jeg er også selv ret glad for AC, så det er godt at høre de har fundet formlen igen. Black Flag var jeg svært glad for, så Unity har været en skuffelse, selvom jeg fik det meget billigt.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313

+1

Re: Assassin's Creed: Syndicate

Indlægaf the 007 baker » 23. dec 2015 16:46

Black Flag var også godt. Jeg syntes dog Syndicate er bedre. Er spændt på hvor langt frem i tiden, vi skal når der kommer en ny udgivelse igen.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: Assassin's Creed: Syndicate

Indlægaf the 007 baker » 24. dec 2015 15:29

Jeg har de sidste par dage spillet en del. Hvergang jeg kommer hen til min base (toget) så får jeg at vide at der er et brev til Jacob men jeg kan ikke finde det brev.
Er der nogen der kan hjælpe?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron