Xboxlife forum

Sniper Elite 3-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf CvKM » 30. jun 2014 00:26

Jeg vil her lave en Sniper Elite 3-tråd.

Har i købt spillet endnu? Og hvis ja, hvorhenne? Hvad synes i om det? :)

Jeg er virkelig imponeret, jeg synes det kører rigtig godt og selv på Cadet får man da lidt udfordring (jeg starter altid med at gennemføre et spil på det letteste). Der er af og til nogle grafiske fejl, men de er til at se bort fra da det er så minimalt (af hvad jeg selv har oplevet).

Udover dette... Jeg bestilte fra GameStop og fik en kode med som åbenbart indeholdt en ekstra mission som hedder Hunt The Grey Wolf. Det omhandler at man skal indtage havnebyen Tobruk og derefter vente på at Hitler ankommer til stedet, eller om det er hans dobbelgænger der gør. Jeg fik ret travlt med at skyde alle fjenderne, så jeg fik aldrig fat i om jeg skulle skyde Hitler også? Jeg havde tidligere samlet noget intel og efter det fik jeg valget mellem to spots at sætte mig og vente ved: 1) lettere adgang til til målet, 2) højere oppe og bedre udsyn til målet... Jeg valgte nr. 2. De af jer der også havde forudbestilt det og fået denne kode (eller på anden måde anskaffet den), hvad gjorde I? Jeg kiggede på kortet og der var der to stjerner, en relativt tæt på mig og en 342 meter væk. Jeg gik ned mod den tættest på, og da skiftede den til en cutscene hvor man så Hitler køre bort. Efter lidt ildkamp med 3 soldater slap jeg væk, og hovedpersonen stiller sig selv et spørgsmål "om det var den rigtige Hitler der slap væk? Det tror jeg ikke via den Intel jeg har samlet"... Nogen der gjorde noget andet?

Anyways, fyr løs. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. jun 2014 01:30

Jeg elskede Sniper Elite 2, og regner egentlig med at bestille 3'ern i morgen fra Amazon!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Sanxion » 30. jun 2014 10:31

Jeg købte Xbox One i sidste uge og har erhvervet mig følgende 3 spil:

- Forza 5
- Assassins Creed Black Flag
- Sniper Elite 3

Jeg har ikke prøvet Sniper Elite 3 endnu (Forza 5 er ok, AC Black Flag skuffer mig en smule) men indlægget her har givet mig lyst til at smide det i box'en, når jeg kommer hjem....jeg var jo trods alt vild med 1'eren og 2'eren :-)
Så AC Black Flag må vige pladsen for SE3 i den kommende periode og jeg skal gladelig skrive videre herinde senere, når jeg har fået dannet mig en mening om spillet :-)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf the 007 baker » 30. jun 2014 12:06

Der er altså et eller andet tilfredsstillende ved X-ray killcams'ene. Man får virkelig lyst til at fokusere på at ramme forskellige kropsdele.
Spillede en lille time i går og det virker lovende :)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Rasbred » 30. jun 2014 19:15

Har lige købt det på x360. Men hold nu op det tager lang tid at hente. Det har taget 30 min for 10 procent :-(
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf ALIE » 30. jun 2014 20:26

Er det sandt at på Authentic sværhedsgrad,
Er der ingen check points? Så håber jeg så sandelig, ikke der er cheap deaths og snyd involveret :-) har læst en mission kan tage en time.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf gaxed » 1. jul 2014 07:27

nogen der ved hvornår det bliver tilgængeligt på xbox one marketplace?
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf kiil » 1. jul 2014 09:54

det komme hvis i dag .. US :D ... så ved godt hvad jeg skla bruge min aften på :D
kiil
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf IkkNico » 1. jul 2014 09:55

Jeg ved ikke om det er noget for mig, så håber på en demo
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf gaxed » 1. jul 2014 10:09

ja det skulle komme idag, men er der ikke, og det er lidt underligt for normalt plejer de nye spil at kunne hentes fra kl.10 dk tid....

update: det er kommet!!!
Senest rettet af gaxed 1. jul 2014 10:12, rettet i alt 1 gang.
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf livekiller92 » 1. jul 2014 10:12

Det kan hentes på us xbox one store ;)
Overvejer det lidt men ved ikke helt, om det noget jeg skal have.
Nogen anmeldelser nogen steder?? ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Zieglers » 1. jul 2014 15:04

Skal hentes så snart jeg lander i sofaen! :D
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Rasbred » 1. jul 2014 15:12

Har spillet otte timer i dag. Og lige startet på mission 3.

Det virker super nice. :-D lækkert med kæmpe baner med en masse små missioner i også.

Og til folk som ikke gider kill Cams. Så kan det slåes helt fra
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 1. jul 2014 15:56

Jeg skal HELT sikkert have det på et tidspunkt, men er stadig i gang med Watch Dogs, og har lovet herhjemme, at jeg ikke køber flere spil før det-sidst-nye er gennemført :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf JohnH » 1. jul 2014 17:03

Fedt spil , har lige fået spillet første level igennem, på easy :-) Lækker grafik & lyd, god styring og menuer m.m. virker bare.
Købte det direkte på X One og 49,95$ = ca 275 kr er sgu billigt. Lækkert også at slippe for at finde skiven frem hver gang man vil spille.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster