Xboxlife forum

Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Ink129 » 26. jun 2015 08:50

Sanxion skrev:Så har jeg fået gamet i del timer og er oppe på 17 % gennemført storymode.

Grafisk er der ikke noget at komme efter, det er super flot. Lydsiden passer fint ind i det mørke univers.

Er det bedre end forgængeren? Absolut! (selvom arkham asylum - forgængerens forgænger - har en speciel plads i mit bathjerte)

I starten genererede det mig, at batmobilen skulle fylde så meget men det ændrede sig hurtigt, den er knaldfed at piske rundt i og det er super fedt at gå fra 100 km/t til at svæve på et splitsekund :-) at inddrage den i løsningen af diverse puzzles gør også denne del af gameplayet mindre triviel. Og batmobilens battle mode....det skal bare prøves....prøv det, prøv det :-)

Summsa Summarum så er det, hvad jeg har fået ud af spillet indtil videre og jeg har hidtil været godt underholdt. Absolut - for mig - alle skejserne værd.


Jo mere jeg får spillet Arkham Knight, des mere synes jeg om Batmobilen. Jeg kan ikke helt forstå, at den får SÅ meget hate rundt omkring på nettet. Jeg synes, den er for fed at bruge - jojo, den krævede da lidt tilvænning at bruge for mig, men nu mestrer jeg den sgu ret godt, synes jeg, og jeg elsker at brage igennem byen med den (gerne efter forbrydere :D ).
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306

+1

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Niculla » 26. jun 2015 12:17

Batmobilen er nice, når den ikke er skyld i et PC-slidehow :P
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+1

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf ALIE » 26. jun 2015 18:06

Kæft hvor er det fantastisk :D er færdig med historien, nu skal 100% gøres.
hvorfor det blev kaldt den dårligste historie i serien, undre mig. der er knald på ikke for meget. og det er en meget mere personlig historie. Spoiler og en af de største overraskelser med Mark Hamilton som jokeren er tilbage, og har så stor en role. hvordan de holdt det hemmeligt =D>

forstår heller ikke at folk hader Bilen, den er hurtig føles tilpas tung,smadre liggenem alt, combat mode er sjovt.
blev faktisk overrasket da jeg læste på http://www.xboxachievements.com at folk sammligner den med Meko i ME1 #-o
Spoiler efter historien er færdig
nu skal Slade fanges, ikke den store overraskelse at det var Jason Todd der var Arkham Night. efter man så jokeren torturer ham. men stadig fedt
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Zt3pH » 29. jun 2015 11:19

Jeg synes spillet lidt forvirrende i starten, eller også var det bare for længe siden at jeg har spillet de gamle.
Men indtil videre synes jeg det er mega fedt, og min nervøsitet over Batmobilen er helt sikkert blevet gjort til skamme - den er jo vildt fedt! Synes ikke den er svær at styre, men til gengæld har Gotham nogle ret kringlede sving ind i mellem :)

Grafikken er vildt flot og lydeffekterne er mega fede, synes dog godt det kan være lidt forvirrene når man kommer blæsende i batmobilen at kende forskel på det hele.

Men førstehåndsindtrykket er: Det er helt igennem solidt og virkeligt fedt spil :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf hackNICE1112@ » 29. jun 2015 14:13

Det lyder rigtig fedt :-) hvad bare ikke om jeg skal købe det eller ikke hvor godt er det ??
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Zt3pH » 29. jun 2015 23:03

Det er et virkeligt godt spil, virkeligt flot og godt udført det meste af tiden, det kan der vidst ikke herske tvivl om. Så det er vel nærmest mest et spørgsmål om man er til den type spil.

Har man spillet forgængerene og synes at de er fede, så vil man helt synes det nye er rigtig fedt, synes man ikke de gamle havde noget at byde på, finder man nok ikke så meget mere her, ud over en batmobil og mere af alt det fede :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Prozel » 30. jun 2015 13:00

Sejeste spil I meget lang tid. Jeg kunne ikke vente på de fiksede deres broken PC port, så jeg hentede PS4 versionen. Hold nu kæft det er godt. Batmobilen er spot on.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen

+1

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf JohnH » 7. jul 2015 21:11

Prozel skrev:Sejeste spil I meget lang tid. Jeg kunne ikke vente på de fiksede deres broken PC port, så jeg hentede PS4 versionen. Hold nu kæft det er godt. Batmobilen er spot on.


Sidder også lige og overvejer spillet, mest på grund af Batmobilen ... især da jeg så denne video med den =D>

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster