Xboxlife forum

Dead Rising 3

Diskussion om third-person action spil her.

Dead Rising 3

Indlægaf Morten Skou » 15. feb 2014 13:48

Er lige gået i gang med Dead Rising 3 og ville gerne spille det i co-op med en kammerat, men hvor lang tid skal man spille før det bliver muligt at joine hinandens spil?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Dead Rising 3

Indlægaf Morten Skou » 15. feb 2014 14:06

Svaret var ca. 20 minutter :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Dead Rising 3

Indlægaf citysleeps » 8. aug 2014 19:16

Kan vi bruge denne tråd som en generel Dead Rising 3 tråd? I så fald:

Jeg har lige gennemført historien i spillet - men hvad nu? Hvordan fortsætter jeg? Jeg mangler nogle side missions og en masse collectables, blueprints osv. Men jeg kan ikke gøre så meget andet end at starte forfra eller vælge kapitler, og i så fald, hvad er bedst at gøre? For hvis jeg vælge kapitler starter alle side missions forfra i det kapitel, og ikke kun dem jeg manglede.

Hvad har i andre gjort?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Dead Rising 3

Indlægaf Niclau » 11. aug 2014 09:13

Jeg blev bare nødt til at bide i det sure æble, og starte forfra. Jeg havde samlet næsten alle Survivors, og så faktisk bare frem til at løbe lidt rundt og have nogen sjov med dem. Desværre bliver de også reset. Lige pt regner jeg med at spille det igennem på Nightmare mode, for at få lidt ekstra ud af spillet - Det er trods alt en del nemmere når man har klaret spillet en gang før, da man også i nightmare mode må beholde sit level samt items og blueprints.

- Derudover skyder jeg naturligvis efter at komme i level 50.
Niclau
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense


Re: Dead Rising 3

Indlægaf pede B » 26. dec 2014 13:34

Jeg har lige fået det :) hvis nogle er friske på co-op så kan i bare add'e mig. Det ser voldsomt fedt ud i hvert fald :D
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Dead Rising 3

Indlægaf kzz1985 » 28. dec 2014 21:04

har osse lige fået dead rising og er osse frisk på noget co-op :D
kzz1985
Niveau 0
 
Indlæg: 9



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron