Xboxlife forum

Middle-Earth: Shadow of Mordor

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Dirty Harry » 3. apr 2014 11:39



Lancering 7/Oktober/2014!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Dirty Harry » 26. sep 2014 20:55

Indtil videre ser det ud til at Shadow of Mordor have fået ret høje karakterer;

IGN: 9.3/10
Joystiq: 5/5
Polygon: 9.5/10
Game Informer: 8.25/10
Gamespot: 8/10
Gamesradar: 4 1/2 /5
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 26. sep 2014 21:29

Dirty Harry skrev:Indtil videre ser det ud til at Shadow of Mordor have fået ret høje karakterer;

IGN: 9.3/10
Joystiq: 5/5
Polygon: 9.5/10
Game Informer: 8.25/10
Gamespot: 8/10
Gamesradar: 4 1/2 /5


Ja. Men ingen af anmeldereksemplarerne er xbox one. De er allesammen ps4...
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Major Oblivious » 26. sep 2014 21:35

Enten er det IGN eller Gamestop som skifter mellem One og PS4 footage
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Slimjay DK » 26. sep 2014 22:01

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Slimjay DK » 26. sep 2014 22:08

Men det er jo Warner Bros .. Gadvide om der er lidt kold luft mellem Warner Bros og Microsoft .. Kommer til at tænke på denne her :

http://www.dualshockers.com/2014/09/13/ ... -in-japan/

Og denne : Batman: Arkham Knight will be exclusive on PlayStation 4 in Japan, it has been announced.


http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news ... kDJxPckmxg#ixzz3ESTip2A7


Men det er ellers en flot score det får, så mon ikke det samme gør sig gældende på Xbox One :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf ALIE » 27. sep 2014 00:37

Havde ikke lige set tråden, da jeg lavede en tidligere.
Så copy-pasteer lige.
Ja spillet udkommer jo den 30 september.
Og må sige jeg har Syndes det så spændende ud, men var bange for at det ikke ville være bedre ind middel modigt.

Men anmelderne roser det til skyerne :D
Jeg er positivt Overrasket.

http://www.polygon.com/2014/9/26/625417 ... 4-xbox-one
http://www.ign.com/articles/2014/09/26/ ... dor-review
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 13:20

Det lyder som om, at PS4 får 1080p / 60 FPS, mens Xbox versionen skulle være helt nede på 720p og kun med 30 fps! Så det er højst sandsynligt derfor, vi ikke har set anmeldelser af Shadow of Mordor på Xbox One endnu!

Der var også en den anden dag der laver stream på twitch.tv af Xbox One versionen, der fik kanalen lukket helt ned fordi hans streaming var i strid mod reglerne for Xbox One versionen.

Godt jeg ikke pre ordered SoM. Det bliver et spil der købes ind til 150 kr. på tilbud...

(det ser dog ikke ud til at være 100% officielt, men blandt andet Neogaf linker de til et press kit hvor det angiveligt skulle stå i: https://www.youtube.com/watch?v=Eus_IMN2GdQ
Senest rettet af Mike JezZ 29. sep 2014 13:22, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Slimjay DK » 29. sep 2014 13:22

Mike JezZ skrev:Det lyder som om, at PS4 får 1080p / 60 FPS, mens Xbox versionen skulle være helt nede på 720p og kun med 30 fps! Så det er højst sandsynligt derfor, vi ikke har set anmeldelser af Shadow of Mordor på Xbox One endnu!

Der var også en den anden dag der laver stream på twitch.tv af Xbox One versionen, der fik kanalen lukket helt ned fordi hans streaming var i strid mod reglerne for Xbox One versionen.

Godt jeg ikke pre ordered SoM. Det bliver et spil der købes ind til 150 kr. på tilbud...


Det lyder ekstremt at der skulle være så stor en forskel ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 13:27

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:Det lyder som om, at PS4 får 1080p / 60 FPS, mens Xbox versionen skulle være helt nede på 720p og kun med 30 fps! Så det er højst sandsynligt derfor, vi ikke har set anmeldelser af Shadow of Mordor på Xbox One endnu!

Der var også en den anden dag der laver stream på twitch.tv af Xbox One versionen, der fik kanalen lukket helt ned fordi hans streaming var i strid mod reglerne for Xbox One versionen.

Godt jeg ikke pre ordered SoM. Det bliver et spil der købes ind til 150 kr. på tilbud...


Det lyder ekstremt at der skulle være så stor en forskel ..


Det lyder en tand for ekstremt, men ifølge... ham franskmanden (?) fra videoen sku der stå 720p /30 fps. Om det er bull ved jeg ikke, men jeg synes også det lyder ekstremt, og hvis det er tilfældet, så er det helt klart et problem fra Monolith's side af.

Jeg ku forestille mig 900p / 60 FPS, men så stor en forskel lyder virkeligt voldsomt.

Især når man har set Forza 5 med 1080/60 fps, og Halo MCC også vil ramme 1080p/60 FPS.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Bavi » 29. sep 2014 13:57

Udover den tåbelige STORY SPOILER på http://www.xboxachievements.com/game/mi ... one/review STORY SPOILER!!!!! så må man formode at gutterne spillede det på Xbox One idet de skriver:

Idet de under Visuals giver det 70 ud af 100 og skriver
A little inconsistent. For every stunning vista, there's the occasional lack of character detail and on Xbox One, even the odd instance of texture pop-in. Shadow of Mordor could look better.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 14:01

Bavi skrev:Udover den tåbelige STORY SPOILER på http://www.xboxachievements.com/game/mi ... one/review STORY SPOILER!!!!! så må man formode at gutterne spillede det på Xbox One idet de skriver:

Idet de under Visuals giver det 70 ud af 100 og skriver
A little inconsistent. For every stunning vista, there's the occasional lack of character detail and on Xbox One, even the odd instance of texture pop-in. Shadow of Mordor could look better.


Det er stadig begrænset viden. Kører spillet 720p eller 1080p? 30 eller 60 fps?

Men jo mere jeg hører, jo mere glad er jeg for at jeg ikke har forudbestilt. Jeg kan godt undvære det ekstra stuff hvis jeg vælger at købe det og det kører ok alligevel... Og jeg kan godt undvære selve spillet hvis det er elendigt til Xbox One :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Bavi » 29. sep 2014 14:02

Om det kører 720 / 1080 / 4k, er det ikke ret lige meget hvis spillet nu bare er fedt?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 14:06

Bavi skrev:Om det kører 720 / 1080 / 4k, er det ikke ret lige meget hvis spillet nu bare er fedt?


Har ikke købt en ny konsol for at køre samme opløsning som X360 kunne :P

udover det er det ikke opløsningen, men frameraten der er vigtig. Input lag med 30 FPS er irriterende for mit vedkommende.

Men det virker stadig utroligt amatøragtigt fra Monolith side, hvis Xbox One versionen er så meget dårligere end PS4 versionen, for SÅ stor hardware forskel er der altså heller ikke.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Bavi » 29. sep 2014 14:09

Skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet, indtil der er noget officielt meldt ud?!
Har du ikke en controller du skal have sendt til rep. en box der summer eller sådan noget? ;)

Jeg glæder mig til at kunne spille Shadow of Mordor imorgen formiddag.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron