Xboxlife forum

Middle-Earth: Shadow of Mordor

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 14:10

Shadow of Morder bliver i 720 p, men så må det for pokker da også køre 60 FPS...

https://www.youtube.com/watch?v=vmT8mtb ... y_VtwIGRxQ
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mhansen » 29. sep 2014 14:44

Mike JezZ skrev:Shadow of Morder bliver i 720 p, men så må det for pokker da også køre 60 FPS...

https://www.youtube.com/watch?v=vmT8mtb ... y_VtwIGRxQ


Og det siger du fordi den video er uploadet i 720p på youtube? Eller hvor har du det fra?
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Bavi » 29. sep 2014 14:49

Mike JezZ skrev:Shadow of Morder bliver i 720 p, men så må det for pokker da også køre 60 FPS...

https://www.youtube.com/watch?v=vmT8mtb ... y_VtwIGRxQ


Hvis du på Youtube er i stand til at se, at spillet kører 720, så burde du også kunne se antallet af FPS........
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 15:10

Ja okay der faldt jeg selv i fælden :P tænkte bare hvorfor uploade 720 hvis spillet er 1080. Men ja selvf. Det kan være fanboys der manipulerer.

Men i må da indrømme at den stilhed om xbox one versionen er mistænkelig.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf hackNICE1112@ » 29. sep 2014 15:20

Mike JezZ skrev:Ja okay der faldt jeg selv i fælden :P tænkte bare hvorfor uploade 720 hvis spillet er 1080. Men ja selvf. Det kan være fanboys der manipulerer.

Men i må da indrømme at den stilhed om xbox one versionen er mistænkelig.


Gamereactor har en anmeldelse af det :-) og har da også set nogle andre der har det :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 15:37

hackNICE1112@ skrev:
Mike JezZ skrev:Ja okay der faldt jeg selv i fælden :P tænkte bare hvorfor uploade 720 hvis spillet er 1080. Men ja selvf. Det kan være fanboys der manipulerer.

Men i må da indrømme at den stilhed om xbox one versionen er mistænkelig.


Gamereactor har en anmeldelse af det :-) og har da også set nogle andre der har det :-)


Har gr xbox one anmeldelse ? Ud fra screenshots er det nemlig ps4 layout :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mhansen » 29. sep 2014 16:09

Sony har en aftale med dem, ligesom med Destiny. Det betyder at alle der vil give en anmeldelse før tid skal gøre det på PS.

TotalBiscuit havde et tweet hvor det nævnte det og derfor ikke gad anmelde før tid.
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 16:30

Mhansen skrev:Sony har en aftale med dem, ligesom med Destiny. Det betyder at alle der vil give en anmeldelse før tid skal gøre det på PS.

TotalBiscuit havde et tweet hvor det nævnte det og derfor ikke gad anmelde før tid.


Hvor er det latterligt sådan noget! Jeg troede dog det var Monolith der holdte det tilbage... Gjorde Sony/ms også det svineri under forrige generation?

De onde rygter om 720p/30 fps gør bare jeg ikke pre order. Må se hvor godt det er i morgen :)

Tak for heads up
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Blauwy » 29. sep 2014 16:44

Mike så køb det da på PC for satan da :P Du hader framedrops lige så meget som mig. Så tag da den billige løsning hvor du får bedre ydelse og ingen framedrops OG bedre grafik.
Der burde virkelig ikke være noget at diskutere når du er så bekymret for frameraten og mangel på XO anmeldelser. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mhansen » 29. sep 2014 17:45

Mike JezZ skrev:
Mhansen skrev:Sony har en aftale med dem, ligesom med Destiny. Det betyder at alle der vil give en anmeldelse før tid skal gøre det på PS.

TotalBiscuit havde et tweet hvor det nævnte det og derfor ikke gad anmelde før tid.


Hvor er det latterligt sådan noget! Jeg troede dog det var Monolith der holdte det tilbage... Gjorde Sony/ms også det svineri under forrige generation?

De onde rygter om 720p/30 fps gør bare jeg ikke pre order. Må se hvor godt det er i morgen :)

Tak for heads up


Ja det skete også sidste generation.
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 18:20

Irriterende. Det gør at jeg venter med at købe spillet til folk begynder at få det. Så går jeg bare glip af pre order :/

Men heller ikke fedt at ville ha pre order og ende med at ha et buggy spil.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mhansen » 29. sep 2014 18:31

http://www.hitbox.tv/kayesquetv

Livestream af X1 versionen. Det ser helt fint ud - Det kommer selvfølgelig ikke til sin ret på et dårligt stream.
Han nævnte at PS4 ikke havde locked fps og det til tider var lidt choppy. Han ved ikke helt hvilken opløsning og fps X1 har.
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 18:41

Mhansen skrev:http://www.hitbox.tv/kayesquetv

Livestream af X1 versionen. Det ser helt fint ud - Det kommer selvfølgelig ikke til sin ret på et dårligt stream.
Han nævnte at PS4 ikke havde locked fps og det til tider var lidt choppy. Han ved ikke helt hvilken opløsning og fps X1 har.


Er der nævnt noget om FPS?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mhansen » 29. sep 2014 18:44

Mike JezZ skrev:
Mhansen skrev:http://www.hitbox.tv/kayesquetv

Livestream af X1 versionen. Det ser helt fint ud - Det kommer selvfølgelig ikke til sin ret på et dårligt stream.
Han nævnte at PS4 ikke havde locked fps og det til tider var lidt choppy. Han ved ikke helt hvilken opløsning og fps X1 har.


Er der nævnt noget om FPS?


Han vidste det ikke, men man kunne høre at han hørt rygterne. Han sagde blot at PC versionen klar så bedst ud, så hvis det var meget vigtigt var det der man skulle købe det.

Personligt tror jeg at ps4 er 1080p/60 unlocked og X1 er 900/60 unlocked.
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 18:47

Er ligeglad med opløsningen bare det er 60 FPS så er jeg solgt :) og det kører flydende.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron