Xboxlife forum

Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Diskussion om third-person action spil her.

Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf makta » 29. aug 2013 17:25

Hejsa,

Nu da Lost Planet 3 er udkommet, vil jeg hurtigt gennemføre 2'eren.

Men er det ligeså svært som det første spil i serien? Jeg synes, det var meget svært, og jeg blev lidt irriteret af og til.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf DanniSemperfi » 29. aug 2013 17:45

Gennemførte det med en kammerat, og vi havde ingen problemer.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf TerrificFalcon » 29. aug 2013 17:47

Du er godt klar over at der absolut ingen sammenhæng er mellem Lost Planet 2 og 3, ikke? Lost Planet 2 er en bossfokuseret co-op-himmel i tropiske omgivelser, mens Lost Planet 3 snarere er en frossen, ensom tur ud på E.D.N. III. Ingen sammenhæng mellem spillets historier, nærmest heller ikke mellem universet, og ingen sammenhæng mellem gameplay i de to.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf makta » 29. aug 2013 17:49

Det ved jeg, TF. Men jeg vil gerne spille det, inden jeg spiller 3'eren.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf TerrificFalcon » 29. aug 2013 17:53

Jamen så nej - Lost Planet 2 er ikke så svært, specielt hvis du ikke spiller på sværeste sværhedsgrad, og det bliver en hel del nemmere med co-op-partnere, og det er jo også sådan, som spillet bør spilles.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf NorthernLiteDK » 29. aug 2013 17:56

Lost planet 2 er da ikke kun i tropiske omgivelser men også med sne :) er stolt af mine 810G i det spil,ligesom mine 800G i lost planet ec og 800G i lost planet colonies
Var længe ranked som #1 på fugitive i hele verlden på det første lost planet,og kunne aldrig få 1000G i spillene,lost planet 2 er umulig at få 1000G i da dem der har snydt ikke bliver fjernet,men det er ekstremt svære spil
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf NorthernLiteDK » 29. aug 2013 18:00

Husk at du skal klare 1,2 to gange secret route og den al route ellers får du ikke achievments for at klare spillet :)
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Lost Planet 2 ligeså svært som det første spil?

Indlægaf TerrificFalcon » 29. aug 2013 18:36

NorthernLiteDK skrev:Lost planet 2 er da ikke kun i tropiske omgivelser men også med sne :)


Ja, der sker en del luftforandring i spillet, men ingen tvivl om, at de tropiske omgivelser samt ørkenen og lignende overskygger den del, hvor man bevæger sig rundt i sne. Hovedpointen var såmænd også bare, at 2 og 3 ikke ligner hinanden på specielt mange punkter, og ligner hinanden meget mindre end andre fortsættelser gør det.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron