Xboxlife forum

LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Diskussion om third-person action spil her.

LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Combio » 23. jul 2013 21:35

Hejsa.
Jeg har klaret jedi storyline, men hvordan klarer jeg så sith storyline?
Kan slet ikke finde ud af det...
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Mysticurse » 23. jul 2013 22:55

Nu er jeg ikke sikker på det er det rette af de to lego Star Wars jeg har haft, som jeg tænker på.. Men når du loader spillet starter du i en kæmpe "hal" i et rumskib ikke?? Der skal du tage et fly. Når flyet så kommer ud i rummet/space, skal du flyve til modsatte side og lande på et andet stort rumskib, i stedet for det du kom fra ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Combio » 23. jul 2013 23:57

Ja, det ved jeg godt, men kan ikke komme ind på sith storyline når jeg kommer til panelet ;( Men tak for svar :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Mysticurse » 24. jul 2013 00:02

Aaahrg, og der kan jeg ikke engang lige hjælpe dig, da jeg ikke har spillet downloadet lige nu. Synes faktisk godt jeg kan huske jeg også havde nogle problemer der... Sorry jeg ikke kunne hjælpe lidt bedre.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Combio » 24. jul 2013 07:52

det er i orden. :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Major Oblivious » 24. jul 2013 07:58

Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Combio » 24. jul 2013 09:18

....
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Ink129 » 24. jul 2013 15:07

Combio skrev:....


Betyder dette, at videoen ikke hjalp? Jeg sidder nemlig selv og spiller Lego Batman lige pt., og der kan man (vist nok) ikke spille som villains, før man har gennemført de tilsvarende chapters som heroes (Batman og Robin). Har du gennemført et helt chapter med Jedi's, eller måske endda alle chapters som Jedi's, før du har forsøgt dig med Sith?

Jeg har ikke selv spillet lige præcis det Lego Star Wars-spil, så jeg kan desværre ikke være mere behjælpelig end at foreslå noget ud fra min erfaring med andre Lego-spil. Håber du finder ud af det/allerede har fundet ud af det :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: LEGO STARWARS 3: THE CLONE WARS HJÆLP

Indlægaf Combio » 24. jul 2013 18:07

Da jeg var igang med jedi (som jeg også har klaret) kunne jeg godt spille sith, men kan bare ikke finde ud af, hvor man skal gå hen nu. Har nærmest været henne ved alle missionspaneler.
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron