Xboxlife forum

Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf IkkNico » 21. aug 2013 08:20

Håber ElG sender det idag
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Lowlandet » 21. aug 2013 09:35

IkkNico skrev:Håber ElG sender det idag


Ditto, onkel Nico ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Ink129 » 21. aug 2013 09:52

Så modtog jeg alligevel mit Splinter Cell Blacklist i dag, selvom det blev sendt fra CDON i går - synes, deres forsendelser plejer at tage to dage om at nå frem. Jeg brokker mig dog ikke, da jeg kun er glædeligt overrasket :D

Og så fik jeg spillet til 300 kr. (dog eksklusiv porto), da jeg udnyttede CDON's kampagne om at forudbestille to Ubisoft-titler til 600 kr., som de kørte for nogle weekender siden. Alt i alt en fin start på dagen - medmindre spillet viser sig at være noget bæ, men ud fra anmeldelserne at bedømme så burde dette ikke være tilfældet.

Kommer dog helt sikkert til at savne den gode Ironside :(
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf IkkNico » 21. aug 2013 10:31

Lowlandet skrev:
IkkNico skrev:Håber ElG sender det idag


Ditto, onkel Nico ;-)

Det gjorde de. Modtog en mail kl. 11:04 om, at spillet er afsendt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Lowlandet » 21. aug 2013 10:50

IkkNico skrev:
Lowlandet skrev:
IkkNico skrev:Håber ElG sender det idag


Ditto, onkel Nico ;-)

Det gjorde de. Modtog en mail kl. 11:04 om, at spillet er afsendt


Ingen mail til mig endnu :(
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf IkkNico » 21. aug 2013 11:06

Bare rolig, din rare onkel Nico er på sagen. den skal nok komme
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Macheta » 21. aug 2013 11:09

Ink129 skrev:Så modtog jeg alligevel mit Splinter Cell Blacklist i dag, selvom det blev sendt fra CDON i går - synes, deres forsendelser plejer at tage to dage om at nå frem. Jeg brokker mig dog ikke, da jeg kun er glædeligt overrasket :D

Og så fik jeg spillet til 300 kr. (dog eksklusiv porto), da jeg udnyttede CDON's kampagne om at forudbestille to Ubisoft-titler til 600 kr., som de kørte for nogle weekender siden. Alt i alt en fin start på dagen - medmindre spillet viser sig at være noget bæ, men ud fra anmeldelserne at bedømme så burde dette ikke være tilfældet.

Kommer dog helt sikkert til at savne den gode Ironside :(


Heldige asen!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Ink129 » 21. aug 2013 16:09

Macheta skrev:
Ink129 skrev:Så modtog jeg alligevel mit Splinter Cell Blacklist i dag, selvom det blev sendt fra CDON i går - synes, deres forsendelser plejer at tage to dage om at nå frem. Jeg brokker mig dog ikke, da jeg kun er glædeligt overrasket :D

Og så fik jeg spillet til 300 kr. (dog eksklusiv porto), da jeg udnyttede CDON's kampagne om at forudbestille to Ubisoft-titler til 600 kr., som de kørte for nogle weekender siden. Alt i alt en fin start på dagen - medmindre spillet viser sig at være noget bæ, men ud fra anmeldelserne at bedømme så burde dette ikke være tilfældet.

Kommer dog helt sikkert til at savne den gode Ironside :(


Heldige asen!


Ja, lidt heldig har jeg vist været denne gang :)

Jeg har fået spillet det lidt (prologue + en sidemission), og det virker umiddelbart ret fedt. Kunne man ikke lide Convictions fokus på drab, så bør man bedre kunne lide Blacklist. Det lykkedes mig at klare én af de første sidemissioner uden at nedlægge nogen fjender (hverken ved drab eller ved at slå dem bevidstløse), ud over en enkelt grundet, at han var et bonus objective, så det virker, som en bedre titel for stealth-pacifister. Banen var rigtig fint bygget op med mange forskellige indfaldsvinkler til, hvordan man kunne nå frem til sine objectives - et STORT plus i min bog. Jeg har dog ikke prøvet nogen hovedmissioner endnu ud over prologue, og de kan selvfølgelig godt være bygget mere lineært op, det ved jeg ikke.

Jeg prøvede også en anden sidemission af, som jeg ikke fik gennemført, da det lige var svært nok (spiller på realistic-sværhedsgrad og er ganske utrænet i titlen endnu). Her handlede det om at holde stand mod flere waves af fjender, altså en slags horde mode, og det faldt ikke så meget i min smag. Man kan stadig være forholdsvis sneaky-sneaky, men det er umiddelbart svært at nedlægge samtlige fjender uden at måtte bruge skydevåben - måske når jeg får låst flere gadgets op, at det kan lade sig gøre, og denne type sidemission bliver lidt sjovere, I dunno.

Umiddelbart en ganske fin titel i Splinter Cell-franchisen, hvor der er blevet åbnet mere op for, hvordan man ønsker at tackle stealth-elementet heri. Dog mangler jeg Ironside, og så ødelægger det altså kontinuiteten i serien, at Sam hele tiden ser yngre og yngre ud. Sådan noget kan godt irritere mig lidt, men man skal nok lade være med at tænke for meget over dette... selvom jeg ikke helt kan lade være :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Macheta » 22. aug 2013 06:30

Haha, fuck nu bare coolshop. Så kommer den almindelige udgave først imorgen, for det mener coolshop åbenbart. Men hov, vent.. Hvis du havde bestilt Nordic udgaven, så ville du få det idag, også skulle man også lige betale 35,00 kr,-. ekstra.

Fuck det, de kan rende mig.

Så det er direkte ned til Fona efter skole, og hente spillet, om det så rager mig en skid at det nok kommer til at koste en hund ekstra. Er der noget jeg hader, er det ventetid, specielt hos spil, hvor det er ren pindsel at se andre spille det foran snotten på en, før man selv kommer igang. Ha, jeg tror sgu jeg tager den mellemstore udgave med hjem, nu når jeg kommer ned.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Macheta » 22. aug 2013 06:38

Ink129 skrev:
Macheta skrev:
Ink129 skrev:Så modtog jeg alligevel mit Splinter Cell Blacklist i dag, selvom det blev sendt fra CDON i går - synes, deres forsendelser plejer at tage to dage om at nå frem. Jeg brokker mig dog ikke, da jeg kun er glædeligt overrasket :D

Og så fik jeg spillet til 300 kr. (dog eksklusiv porto), da jeg udnyttede CDON's kampagne om at forudbestille to Ubisoft-titler til 600 kr., som de kørte for nogle weekender siden. Alt i alt en fin start på dagen - medmindre spillet viser sig at være noget bæ, men ud fra anmeldelserne at bedømme så burde dette ikke være tilfældet.

Kommer dog helt sikkert til at savne den gode Ironside :(


Heldige asen!


Ja, lidt heldig har jeg vist været denne gang :)

Jeg har fået spillet det lidt (prologue + en sidemission), og det virker umiddelbart ret fedt. Kunne man ikke lide Convictions fokus på drab, så bør man bedre kunne lide Blacklist. Det lykkedes mig at klare én af de første sidemissioner uden at nedlægge nogen fjender (hverken ved drab eller ved at slå dem bevidstløse), ud over en enkelt grundet, at han var et bonus objective, så det virker, som en bedre titel for stealth-pacifister. Banen var rigtig fint bygget op med mange forskellige indfaldsvinkler til, hvordan man kunne nå frem til sine objectives - et STORT plus i min bog. Jeg har dog ikke prøvet nogen hovedmissioner endnu ud over prologue, og de kan selvfølgelig godt være bygget mere lineært op, det ved jeg ikke.

Jeg prøvede også en anden sidemission af, som jeg ikke fik gennemført, da det lige var svært nok (spiller på realistic-sværhedsgrad og er ganske utrænet i titlen endnu). Her handlede det om at holde stand mod flere waves af fjender, altså en slags horde mode, og det faldt ikke så meget i min smag. Man kan stadig være forholdsvis sneaky-sneaky, men det er umiddelbart svært at nedlægge samtlige fjender uden at måtte bruge skydevåben - måske når jeg får låst flere gadgets op, at det kan lade sig gøre, og denne type sidemission bliver lidt sjovere, I dunno.

Umiddelbart en ganske fin titel i Splinter Cell-franchisen, hvor der er blevet åbnet mere op for, hvordan man ønsker at tackle stealth-elementet heri. Dog mangler jeg Ironside, og så ødelægger det altså kontinuiteten i serien, at Sam hele tiden ser yngre og yngre ud. Sådan noget kan godt irritere mig lidt, men man skal nok lade være med at tænke for meget over dette... selvom jeg ikke helt kan lade være :wink:


Det lyder sgu fedt!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf SaintRasmus » 22. aug 2013 06:57

Har lige fået besked fra PD at Sam ligger klar i Døgnposten, jeg må nok hente ham, før jeg bliver Blacklistet ;)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf SaintRasmus » 22. aug 2013 06:57

Har lige fået besked fra PD at Sam ligger klar i Døgnposten, jeg må nok hente ham, før jeg bliver Blacklistet ;)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf SaintRasmus » 22. aug 2013 06:59

Sorry for dobbelt post. Det er tidligt.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf SaintRasmus » 22. aug 2013 08:37

Hold kæft den HD-Pack tager laaaaang tid at installere.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Splinter Cell: Blacklist - Tråden

Indlægaf Ink129 » 22. aug 2013 12:00

Macheta skrev:Haha, fuck nu bare coolshop. Så kommer den almindelige udgave først imorgen, for det mener coolshop åbenbart. Men hov, vent.. Hvis du havde bestilt Nordic udgaven, så ville du få det idag, også skulle man også lige betale 35,00 kr,-. ekstra.

Fuck det, de kan rende mig.

Så det er direkte ned til Fona efter skole, og hente spillet, om det så rager mig en skid at det nok kommer til at koste en hund ekstra. Er der noget jeg hader, er det ventetid, specielt hos spil, hvor det er ren pindsel at se andre spille det foran snotten på en, før man selv kommer igang. Ha, jeg tror sgu jeg tager den mellemstore udgave med hjem, nu når jeg kommer ned.


Det kunne lige så godt have været mig det der. Når endelig jeg preorder, hvilket faktisk er blevet forholdsvis sjældent over det sidste års tid, så bliver jeg sgu også vred, når spillet/filmen ikke bliver afsendt til, at man kan få det til release. Er det ikke blevet afsendt aftenen før, så afbestilles det, og så finder jeg det bare hos en forhandler i nærheden på release-dagen - koste hvad det koste må.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron