Xboxlife forum

Saints Row IV!

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Saints Row IV!

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2013 20:01

Det som slår mig først er, at det da egentlig er RET hurtigt at Deep Silver får noget for de penge som de smed efter købet af Saints Row-franchisen? THQ's titler blev jo nærmest solgt til udsalgspriser.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Meistar » 15. mar 2013 20:08

Hvis spillet var rigtig langt i produktionen, har de så ikke bare overtaget det måske 75% færdige produkt, og kan så smide sit navn på?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Twinkling » 15. mar 2013 21:28

Jup, meistar.

Jeg er dog lidt ked af at høre at samtidigt som annonceringen af SR4, vil det også blive det sidste i serien. Man kan så håbe på at planen for den næste IP bliver noget lignende men med et andet input. De have gemt superheltekræfterne til dette.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Meistar » 15. mar 2013 21:30

Det sidste?
Nuvel, man skal jo også finde et tidspunkt hvor man stopper en serie.

Men havde nu håbet på et Saints Row på den nye Xbox+PS4
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Major Oblivious » 15. mar 2013 21:39

Det havde jeg også - husker at den mayham man kunne lave, havde kryds-boxen nogen gange seriøse problemer med at håndtere, og det er den samme motor som 3'eren, så håber at de rykker den lidt, og ikk bare tager THQ's arbejde
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Saints Row IV!

Indlægaf CaptainKicker » 15. mar 2013 21:55

Hvor har i læst, at det er sidste spil i serien?

Ville være trist, hvis der ikke kom et next-gen Saints Row.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Twinkling » 16. mar 2013 02:04

Found it!

http://www.computerandvideogames.com/39 ... r-emerges/

Lige over videoen:
"An official Deep Silver trailer can be found below - it features character super-power upgrades and Deep Silver is claiming that IV will mark the climactic end to the series."
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Saints Row IV!

Indlægaf CaptainKicker » 19. mar 2013 18:31

De overvejer at lave en Collectors Edition, og vil høre hvad folk helst vil have i den.

Så her er deres spørgeskema med rank fra HELL NO! til AWWWW YEAH!

http://kwiksurveys.com/app/rendersurvey ... book%2Ecom
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Mike.B » 19. mar 2013 19:05

tror bare jeg siger Hell No! til spillet som helhed.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Saints Row IV!

Indlægaf CaptainKicker » 30. maj 2013 23:15

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf CvKM » 30. maj 2013 23:41

Hvad er der lige gået af det spil? :|

Jeg har INTET imod at folk spiller det der hvis de har lyst, men jeg synes at 3'eren var det værste lort af en GTA klon jeg havde spillet. Synes simpelthen at det var forfærdeligt. Jeg var allerede skræmt fra vid og sans med nr. 2 så det her chokerede mig fuldstændig. Hvis nogle af jer kendte mig personligt, ville i med 100% garanti blive chokerede over min humor, men det her spil sagde mig absolut intet!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Major Oblivious » 31. maj 2013 06:23

Synes de første 20 min af Saints Row 3 solgte mig fuldstændig. Endte med at købe season pass - men efter man har spillet nogle timer, så opdager man at dybden i spillet er ikke eksisterende. Historien totalt fraværende, og man ender bare med at grinde missioner, så man endelig kan stille det væk.

Det er ellers ærgerligt fordi at jeg købte Saints Row 2 til både PS3 og Xbox.. Fik aldrig spillet det første. Men superkræfter, flyve og alt muligt andet.. Den slags vil jeg hellere se i et Crackdown spil
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Twinkling » 31. maj 2013 11:44

Jeg syntes spillet var super underholdende, inkl. diverse DLC'er (fik også skaffet season pass) mener enig med oblivious - superkræfter skulle ikke være tilføjet SR. Så havde det haft bedre at blive en helt ny IP.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Saints Row IV!

Indlægaf CaptainKicker » 31. maj 2013 11:53

Jeg savner også de gamle Saints Row dyder, som faktisk var grunden til jeg hoppede fra PS2 til Xbox 360. Det var fantastiske underholdning og et sjovt frisk pust mod GTA. Saints Row's multiplayer, som protect the pimp osv. brugte jeg endeløse timer på, og Coop med min bedste ven i Saints Row 2, var noget af det sjoveste længe. *host* http://www.youtube.com/watch?v=Mk7KBdrSzXs *host*

Saints Row The Third var OK. Jeg synes det var fint, selvom det måske havde et par sekvenser der var lidt mehh... og noget DLC som ikke var andet end et par timers ekstra sjov og gøgl.

Saints Row 4... jeg køber det nok, men jeg er ærlig talt ikke særlig hyped. Nu fik jeg lige købt Crackdown 2 i går, som jeg aldrig har prøvet, og jeg må sige, at jeg glæder mig mere til at spille det end SRIV.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Dirty Harry » 6. jun 2013 16:51

Det bliver episk!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron