Xboxlife forum

Saints Row IV!

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Saints Row IV!

Indlægaf CaptainKicker » 29. jun 2013 01:44

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Twinkling » 29. jun 2013 11:46

Den gameplay video tændte min nysgerrighed og glæde over SR4 igen. Men jeg sytnes stadig ikke det skulle have haft SR påklistret. Rumvæsner og superkræfter er IKKE Saints Row. Period.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Saints Row IV!

Indlægaf SBN » 30. jun 2013 09:11

Det bliver da vildere og vildere :D Med de superpowers minder det da lidt om crackdown ? :)
- Esben
SBN
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Esbjerg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf p1co9210 » 30. jun 2013 09:14

De har ikke fået ændret den elendige styring der har været i alle spillene og det ærger mig..
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf fodbod1232 » 30. jun 2013 11:43

Elendig styring? Styringen har været nemt of fint nok for mig.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Saints Row IV!

Indlægaf SBN » 30. jun 2013 12:11

Lige hvad angår styring synes jeg også den var væsentlig bedre i Saints Row end fx. GTA IV, det var jo helt af helveds til :P
- Esben
SBN
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Esbjerg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Twinkling » 30. jun 2013 19:01

- Så er viv ist også enige om at det er præferencer. For mig har styringen været fint i begge spil, men de har begge krævet tilvænning hvis ikke jeg har spillet dem længe.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Saints Row IV!

Indlægaf SBN » 1. jul 2013 05:42

Twinkling skrev:- Så er viv ist også enige om at det er præferencer. For mig har styringen været fint i begge spil, men de har begge krævet tilvænning hvis ikke jeg har spillet dem længe.

Hehe kunne der vidst godt være noget om :D
- Esben
SBN
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Esbjerg



Re: Saints Row IV!

Indlægaf maagaard90 » 3. jul 2013 19:44

2'eren var ret fed, men jeg sprang over 3'eren og regner slet ikke med at skulle have 4'eren. Det virker plat, uambitiøst og mest af alt som sell out (det sidste var en joke - THQ solgt bla bla). Hvorfor skal man nu lege præsident? Det fede i 2'eren var når man stadig var på afgrundens rend, mens man kørte rundt og hørte LCD Soundsystem og andre fede hits på radioen, mens solen gik ned over byen. Aaarh, gode minder. 4'eren ligner mest af alt noget en 14 årig knægt på Cocio-trip kunne have opfundet i et fritkvarter
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Akandreasen » 3. jul 2013 19:56

Saints row 1 er tæt på det bedste spil jeg nogen sinde har spillet. 2 og 3 skuffede fælt. 4eren er et no-go fra mig.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Major Oblivious » 4. jul 2013 11:00

Må indrømme at jeg er blevet lidt mere lun på SR IV

Blandingen af super kræfter og gun play giver jo et godt mix af Prototype, Crackdown og Saints Row.. Men det er ikke en release titel for mit vedkommende. GTA V kommer al for tæt på til at jeg kan nå og komme igennem Saints Row inden.. Det tog mig næsten 6 måneder med Saints Row 3
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Ink129 » 4. jul 2013 13:30

Jeg kunne meget godt lide 1'eren og 2'eren, men 3'eren skuffede dog, selvom det havde en helt fantastisk intro - godt, at jeg købte det billigt et stykke tid efter launch. Jeg synes ikke, at 3'eren var decideret dårligt - bare... OK.

4'eren kommer jeg nok også til investere i, men ligesom med 3'eren, og Major Oblivious, så bliver det til billige penge efter launch - medmindre det får mindblowing anmeldelser, som skriger, at det er et "must buy now!", men det skulle overraske mig rigtig meget, hvis det bliver tilfældet :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Saints Row IV!

Indlægaf Mike.B » 17. jul 2013 20:51



Kan stadig ikke redde denne franchise. men fedt han er tilbage
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron