Xboxlife forum

Spec Ops: The Line

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 2. feb 2013 16:12

ALIE skrev:Spec Ops går dybere psykologisk, mange af tingende er ikke ting, de indirekte fortæller spilleren.


Og jeg er hverken dum eller blind, men for mit vedkommende er titlen blevet oversolgt.
Det var heldigvis kun 300 kr spillet kostede.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 2. feb 2013 16:14

Meistar skrev:
Major Oblivious skrev:
Meistar skrev:Jeg fik købt det i går, og hold da op hvor er det blevet oversolgt her i tråden. Jeg er lige nået til chapter 10, og har en helt anden oplevelse af spillet end et par stykker herinde.


Smag og behag - det betyder ikke at nogen har oversolgt det..


Jeg ville mene det er blevet oversolgt ;)
Noget kunne tyde på at folk ikke har spillet MANHUNT når man ligefrem slukker for spillet fordi det er for ''grusomt''.
Aaargh, ro på ;)


Jo, jeg har spillet manhunt - og nej, det var ikke grusomt - bevares der var nogle finishing moves som var ekstreme, men det var bare vold..
Det her er sku noget andet.. Men selvfølgelig når man kan finde youtube videoer af folk som bliver dræbt eller banket, så kan jeg godt forstå at Spec Ops ikke er grusomt nok
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 2. feb 2013 16:17

grumsomhed er vel ikke bare et spørgsmål om hvor meget vold der er på billedet?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 2. feb 2013 16:27

Det siger jeg heller ikke.
Jeg siger igen, at for mit vedkommende virker det som om spillet er blevet oversolgt. Jeg mangler stadig at gennemføre det, men lige nu er det som mange andre b-shooters på markedet. (og det er ikke en god ting)
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ALIE » 2. feb 2013 16:28

Meistar skrev:
ALIE skrev:Spec Ops går dybere psykologisk, mange af tingende er ikke ting, de indirekte fortæller spilleren.


Og jeg er hverken dum eller blind, men for mit vedkommende er titlen blevet oversolgt.
Det var heldigvis kun 300 kr spillet kostede.


har ikke kaldt, dig nogen af de ting :P
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 2. feb 2013 16:34

ALIE skrev:
Meistar skrev:
ALIE skrev:Spec Ops går dybere psykologisk, mange af tingende er ikke ting, de indirekte fortæller spilleren.


Og jeg er hverken dum eller blind, men for mit vedkommende er titlen blevet oversolgt.
Det var heldigvis kun 300 kr spillet kostede.


har ikke kaldt, dig nogen af de ting :P


Det siger jeg heller ikke, det var blot for at indikere at jeg ser de ting du hentyder til at psykologisk påvirkning osv, da jeg hverken er dum eller blind ;)

Siger ikke du har hentydet det eller andet, det var blot for at understrege.

Anywho, jeg mangler at gennemføre det, men jeg er ikke imponeret.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ice_hiboy » 3. feb 2013 20:11

Altså jeg har også spillet Manhunt og det er slet ikke de samme føelser jeg deler.

Spoiler ALERT
Spillet får dig mere til at stille spørgsmåls tegn hvorfor du gør ting. Da du i starten begynder at skyde på amerikanere og de selv siger stiller det spørgsmål, "hvorfor vi skyder på allierede". Det samme det det hvide stuff. Du som spiller gør det bare da spillet helt naturligt gør det og du har set det en masse gange uden at tænke over det. For ikke at spoile slutningen men jeg følte helt klart at stille spørgsmål ved hvad der er det rigtige at gøre og om hvor vidt det rigtige kommer ud fra dine handlinger eller hvad dem over dig fortæller dig. Hvis det giver nogen mening

husk også at der er flere slutinger til jer der har klaret det, så evt læs hvad de forskellige er :)
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf tue69 » 3. feb 2013 20:59

Det ville næsten også være for fantastisk, hvis alle synes det var fremragende. Så gode anmeldelser fik det jo heller ikke, så det er jo langt fra fordi, at der er bred enighed om, at det er det fedeste siden groft brød.

Jeg synes det er formidabelt, og det lever også på mere end sin grusomhed. Én ting er, om man slukker for sin Xbox, en anden ting er, om man burde gøre det. Det er et fedt dilemma der bliver stillet, men det er ikke nødvendigvis noget man fanger i første omgang (jeg gjorde ikke).

Jeg synes det er fedt, og jeg mener ikke det er blevet "oversolgt", i al fald ikke fra mit eget vedkommende (og hvad skulle mit formål også være med det?). Hvis jeg synes det er det fedeste spil i 2012 (og det gør jeg ærligt talt), så er det vel svært at "undersælge" det? Men igen, det er bestemt ikke ensbetydende med, at du synes det er fedt, Meistar. Gudskelov for det da - det ville da være rædselsfuldt kedeligt, hvis alle stemte med i kor :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ice_hiboy » 4. feb 2013 13:26

Vil også gerne lige sige at vi ikke er de eneste på nettet der elsker det :) Mange kender måske allerede ham her, eller det burde i :P



Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Michelve » 4. feb 2013 13:50

Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 4. feb 2013 13:59

Til kun 49 kr så spring dog for helvede til! - Jeg er helt enig i at på overfladen ligner det ethvert andet B-military shooter med cover-baseret firefights som vi kender det fra Gears of War osv. Så forvent ikke et spil der river fødderne væk under én på det gameplay-mekaniske niveau.

Men historien, det psykologiske spil - dilemmaerne.. Vi snakker næsten Walking Dead niveau (i mine øjne)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Cena » 4. feb 2013 14:21

Michelve skrev:http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-xbox360/X360SPECOPSTL/spec-ops-the-line-fubar-pack-x360

kun 49 kr nu i elgiganten


Mange tak for heads up. Det er hermed bestilt. Glæder mig til at få prøvet det i vinter ferien :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Giv » 4. feb 2013 16:29

Så er det bestilt. Mange tak for heads up :)
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Rasbred » 4. feb 2013 17:37

lækkert og have købt det i blockbuster i lørdags til 299 :D

nå skidt.. det var bare på kredit. det går jo nok :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Cena » 15. feb 2013 16:24

Så fik jeg gennemført spillet, og som mange andre her i tråden syntes jeg spillet var mega fedt!

Det eneste kritikpunkt jeg har til det, er cover systemet ind i mellem fucker, og når man spiller på de sværeste sværhedsgrader kan det nogen gange være svært at komme ud af cover og væk fra granater. Men udover det var det tekniske i spillet meget bedre end ventet.

Rent historie mæssigt er spillet en perle, og det er sjælendt et spil som sådan får mig til at føle noget.
Men der var flere gange jeg tænkte over om jeg havde lyst til at fortsætte med at gøre de ting jeg gjorde. Og efter spillet var slut havde jeg det faktisk lidt dårligt med de ting man havde gjort undervejs.

Spillet var HELT sikkert de 50 kr. værd jeg gav for det. Hvis i ikke har prøvet det, skal i ikke snyde jer selv for oplevelsen. Også selvom det koster lidt mere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron