Xboxlife forum

Spec Ops: The Line

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 1. feb 2013 18:45

Shit et boost af god omtale det lige pludselig fik her i tråden :D
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 1. feb 2013 19:06

tue69 skrev:Det ER vanvittigt. Fatter simpelthen ikke at det ikke har fået mere opmærksomhed.

@Major:

Det bliver langt værre endnu.


Det ser jeg så bestemt ikke frem til - men sikke en historie!! hold nu ferie..

Meistar skrev:Shit et boost af god omtale det lige pludselig fik her i tråden :D


Det er fordi spillets præmis er genial - udviklerne vidste godt at de ikke kunne hamle op med COD eller BF i forhold til budget eller PR. Bare se hvor galt det går med EA og deres MoH forsøg (som nu er sat på pause)
Så deres måde at tilgå denne genre på er hidsig anderledes - men hvis man nævner for meget, så spoiler man en indtil videre fabelagtig historie som fortælles med forholdsvis små midler.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ALIE » 1. feb 2013 19:25

Ja svært at snakke om historien, uden at ødelæge den :D
Men Et ord GENIALT :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ice_hiboy » 1. feb 2013 20:05

Til alle der har klaret spillet kan jeg ikke andet end anbefale de 2 videoer jeg linkede i starten. Folk der ikke har spillet det endnu, se video 1, spil spillet og se video 2. Jeg satte virkelig pris på hvad Yagger har gjort med det spil og sygt at 2K har ladet dem gøre det.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 1. feb 2013 20:12

ice_hiboy skrev:Til alle der har klaret spillet kan jeg ikke andet end anbefale de 2 videoer jeg linkede i starten. Folk der ikke har spillet det endnu, se video 1, spil spillet og se video 2. Jeg satte virkelig pris på hvad Yagger har gjort med det spil og sygt at 2K har ladet dem gøre det.


Jeg kom til at se video 2 fordi at jeg tænkte at jeg alligevel ikke skulle have Spec Ops.. De ting de afslører deri - er grunden til at jeg er så imponeret over Spec Ops.. Men det vil smadre oplevelsen for alle andre, hvis jeg snakker om det..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Rasbred » 2. feb 2013 14:20

hvordan dælen kan det være det komer 399 i gamestop og det samme i blockbuster når det kun koster 249 på xboxen...

det giver jo ingen mening
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf JohnH » 2. feb 2013 14:23

Rasbred skrev:hvordan dælen kan det være det komer 399 i gamestop og det samme i blockbuster når det kun koster 249 på xboxen...

det giver jo ingen mening



Det koster kun 299,- hos Blockbuster http://www.blockbuster.dk/spec-ops-the-line.html
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Rasbred » 2. feb 2013 14:32

JohnH skrev:
Rasbred skrev:hvordan dælen kan det være det komer 399 i gamestop og det samme i blockbuster når det kun koster 249 på xboxen...

det giver jo ingen mening



Det koster kun 299,- hos Blockbuster http://www.blockbuster.dk/spec-ops-the-line.html



spurgte i blockbuster skive i dag.. der sagde han 399...

kan være jeg selv må ned og kigge så...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 2. feb 2013 15:16

Jeg fik købt det i går, og hold da op hvor er det blevet oversolgt her i tråden. Jeg er lige nået til chapter 10, og har en helt anden oplevelse af spillet end et par stykker herinde.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Rasbred » 2. feb 2013 15:19

Jeg har lige været nede og køber det :) og glæder mig helt vildt til at komme igang med at game det..

han havde husket forkert i blockbuster.. så prisen var 299 :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 2. feb 2013 15:22

Meistar skrev:Jeg fik købt det i går, og hold da op hvor er det blevet oversolgt her i tråden. Jeg er lige nået til chapter 10, og har en helt anden oplevelse af spillet end et par stykker herinde.


Smag og behag - det betyder ikke at nogen har oversolgt det..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 2. feb 2013 15:45

Major Oblivious skrev:
Meistar skrev:Jeg fik købt det i går, og hold da op hvor er det blevet oversolgt her i tråden. Jeg er lige nået til chapter 10, og har en helt anden oplevelse af spillet end et par stykker herinde.


Smag og behag - det betyder ikke at nogen har oversolgt det..


Jeg ville mene det er blevet oversolgt ;)
Noget kunne tyde på at folk ikke har spillet MANHUNT når man ligefrem slukker for spillet fordi det er for ''grusomt''.
Aaargh, ro på ;)
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ALIE » 2. feb 2013 15:49

Meistar skrev:
Major Oblivious skrev:
Meistar skrev:Jeg fik købt det i går, og hold da op hvor er det blevet oversolgt her i tråden. Jeg er lige nået til chapter 10, og har en helt anden oplevelse af spillet end et par stykker herinde.


Smag og behag - det betyder ikke at nogen har oversolgt det..


Jeg ville mene det er blevet oversolgt ;)
Noget kunne tyde på at folk ikke har spillet MANHUNT når man ligefrem slukker for spillet fordi det er for ''grusomt''.
Aaargh, ro på ;)


hvad har Spec Ops, at gøre med et spil som blive, kendt kun før at være Voldeligt :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 2. feb 2013 15:58

ALIE skrev:
Meistar skrev:
Major Oblivious skrev:
Smag og behag - det betyder ikke at nogen har oversolgt det..


Jeg ville mene det er blevet oversolgt ;)
Noget kunne tyde på at folk ikke har spillet MANHUNT når man ligefrem slukker for spillet fordi det er for ''grusomt''.
Aaargh, ro på ;)


hvad har Spec Ops, at gøre med et spil som blive, kendt kun før at være Voldeligt :?:


Ideen med at noget var så grusomt at en bruger måtte slukke. Så siger jeg bare at noget tyder på nogle ikke har spillet MANHUNT da Spec Ops i mine øjne, sammenlignet med det, ikke virker særligt 'grusomt'.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ALIE » 2. feb 2013 16:03

Spec Ops går dybere psykologisk, mange af tingende er ikke ting, de indirekte fortæller spilleren.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron