Xboxlife forum

Spec Ops: The Line

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 25. jan 2013 12:59

ALIE skrev:
Major Oblivious skrev:Bliver vist nød til at få bestilt spillet i næste uge - koste hvad det vil - Om ikke andet så for at støtte udviklerne!


Godt!!! er Pisse Træt af mentaltiten "Jeg Venter Til Det Koster 50kr"
er man så virkelig, bedre ind Piraterne :wink:


Nej, egentlig ikke, og man man i princippet heller ikke undre sig over, hvorfor spil-udvalget svinder i bredde når udgiverne kan se hvilke titler de rent faktisk kan leve af, og hvilke de taber penge på.

Men nu har spillet jo også fået stor ros her i tråden, så helt idealistisk er jeg ikke :wink:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Cena » 25. jan 2013 14:52

Det kunne være jeg skulle købe det til vinterferien. Men har nok kun råd til 1 så det bliver nok Dead Space 3 i stedet. Må lige overveje.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 1. feb 2013 13:04

Okay, nu kom jeg igang med Spec Ops igår aftes - Danm det er en gritty affære.. Linjen mellem godt og ondt er virkelig hårfin, og må ærlig talt indrømme at bare på de første 6 chapters gør spillet en ganske udemærket opgave i at vende op og ned på min opfattelse af hvad vi betragter som heros og bad guys.

Spil-mekanikken er slet ikke så dum som jeg frygtede - fjenderne opfører sig forholdsvis klogt, og de her slow-down effects når man laver headshots er ret sej!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf tue69 » 1. feb 2013 13:06

Bare vent - det er faktisk først i chapter 7 at det for alvor begynder at eskalere, og så går det ellers hastight ned af bakke for vores granit-udskårne amerikanske warheroes.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ice_hiboy » 1. feb 2013 15:17

Jeg overdriver ikke nå jeg siger at jeg har fået et helt andet syns på krigsspil såsom COD osv og faktisk fik det halv dårligt igennem Spec Ops, specielt efter chapter 7 og op.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf DJan.dk » 1. feb 2013 15:41

ice_hiboy skrev:Jeg overdriver ikke nå jeg siger at jeg har fået et helt andet syns på krigsspil såsom COD osv og faktisk fik det halv dårligt igennem Spec Ops, specielt efter chapter 7 og op.


Pga. handlingen eller pga. spillets kvalitet? :D

Men ja det er til tider ret klamt, og absolut et af de mest voldsomme skydespil jeg har spillet.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 1. feb 2013 16:09

Er lige kommet til chapter 8 - var nød til at slukke.. Jeg har ikke lyst til at spille det mere lige nu. Det var godt nok noget af det mest grusomme jeg har prøvet i et spil.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Cena » 1. feb 2013 17:08

Det lyder jo helt vanvittigt det her!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ice_hiboy » 1. feb 2013 17:29

Major Oblivious skrev:Er lige kommet til chapter 8 - var nød til at slukke.. Jeg har ikke lyst til at spille det mere lige nu. Det var godt nok noget af det mest grusomme jeg har prøvet i et spil.


Kender den følelse alt for godt bro.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Giv » 1. feb 2013 17:39

Det kunne være man skulle anskaffe spillet. Det lyder til at være en speciel oplevelse.
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Meistar » 1. feb 2013 17:41

249 kr på Live.
299 kr nyt i Blockbuster.

Men MS point kan jo skaffes billigt, så spillet kan komme ret langt ned i pris.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf ice_hiboy » 1. feb 2013 17:51

Der er sikkert nogen der sælger det brugt hvis pris er den store forhindring :)
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf Major Oblivious » 1. feb 2013 18:03

Cena skrev:Det lyder jo helt vanvittigt det her!


Det som gør Spec Ops interessant, og her må jeg give Tue ret i at umiddelbart ligner det fuldstændig en 3-person militær shooter, hvor du og dine buddys kækt klare ærterne, og du ser også nogle vilde sekvenser med helikoptere, bygninger som styrter osv. i de første 4 chapters.Grafikken og gameplay-elementerne er en typisk B-titel, som jeg ellers bare ville have fundet brugt et sted.. BUM Så er det nærmest et helt andet spil, hvor man bare sidder og tænker WTF, hvordan kan mennesker gøre sådan nogle ting mod hinanden, og hvor er spillet pludselig genialt på sin egen måde..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf sir.auron88 » 1. feb 2013 18:18

Bedste historie i et krigsspil endnu. Jeg har det til bytte, hvis nogen skulle være interesseret. Møgfedt spil!
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Spec Ops: The Line

Indlægaf tue69 » 1. feb 2013 18:33

Det ER vanvittigt. Fatter simpelthen ikke at det ikke har fået mere opmærksomhed.

@Major:

Det bliver langt værre endnu.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron