Xboxlife forum

AC III - Kæmpe frustrationer

Diskussion om third-person action spil her.

AC III - Kæmpe frustrationer

Indlægaf deadmeat2k » 11. nov 2012 12:01

Jeg er efterhånden nået til Sekvens 8 i spillet (New York) og må sige at spillet til tider giver så mange frustrationer, at jeg har lyst til at smide det af HT. I visse missioner er styringen og interaktionen med omgivelserne så frustrerende, at det fjerner al glæde ved at spille. Som eksempel den aktuelle mission:

Jeg skal forfølge en gut i fuld sprint igennem NY's baggyder alt imens han strøer penge omkring sig for at få folk til at stå i vejen. Fair nok, ideen bag missionen er fint nok, og det er også ok tænk at soldaterne bliver mistænkelige og stiller sig i vejen. Problemet er, at gutten man skal forfølge løber urimeligt hurtigt i fht. de forhindringer han stiller i vejen. Når det så bliver kryderet af med en seriøst problematisk styring til denne type missioner, ja så er jeg altså klar til at gå amok efter nu 8 mislykkedes forsøg på missionen. Det er især det faktum at man bruger højre trigger til at spurte med der giver problemer for mig. Hvis man ved et uheld kommer i nærheden af en væg eller en anden forhindring, ja så klistrer Connor sig nærmest fast til dette for at bestige det. Problemet er så, at det tager ubegribeligt lang tid at få ham til at slippe igen så forfølgelsen kan genoptages. Resultatet er at missionen fejler.

JEg er efterhånden simpelt hen så skuffet over spillet. Synes karakterer og historien er rigtigt interessant, men selve gameplayet er simpelt hen så upoleret sine steder at spillet bliver egentligt ødelagt af det. Hvordan oplever I andre det?
deadmeat2k
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: AC III - Kæmpe frustrationer

Indlægaf Ink129 » 11. nov 2012 12:23

Måske nogen vil opfatte følgende som SPOILERS, så er du lidt sart angående disse ting, så læs ikke længere:




Jeg er fuldstændig med på din vogn. Både lillebror og jeg er store AC-fans, men vi er begge blevet rigtig skuffede over denne titel - upoleret med masser af glitches og mærkelige designvalg, som synes et tilbageskridt fra tidligere titler. Historien er ganske rigtig interessant, men jeg bryder mig desværre ikke om Connor. Manden skildres som enormt naiv, hvilket vel også er fint i hans yngre år, men han vokser bare aldrig rigtig fra denne naivitet. Desuden er stemmeskuespillet til ham bare ikke i top - der mangler til tider en del indlevelse og engagement.

Jeg kunne blive ved, men jeg orker det ikke. Jeg synes, at de tre foregående titler med Ezio overgik 3'eren, selvom 3'eren da slår 1'eren i min bog, men det er ikke den store ros. 3'eren kunne virkelig have været det bedste, men det trænger virkelig til en kærlig hånd på mange fronter, imo - det er sgu synd. En skuffende titel... :(
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: AC III - Kæmpe frustrationer

Indlægaf thetof91 » 11. nov 2012 12:28

Den der mission er det ikke mening du skal fange ham ved at løbe direkte efter ham, du skal skyde genveje og sådan for at fange ham..
Der er ikke muligt bare at løbe lige bag ham og fange ham..

Han løber rundt en cirkel, hvis du bliver ved at løbe efter ham vil du opdage du kommer tilbage til samme sted..
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: AC III - Kæmpe frustrationer

Indlægaf Hasani94 » 11. nov 2012 15:22

Har lige klaret missionen og jeg var ligeså frustræret som dig, men jeg fandt ud af at man skal være mere "kreativ" angående hvordan man fanger ham....
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: AC III - Kæmpe frustrationer

Indlægaf angak » 12. nov 2012 09:11

Ink129 skrev:Måske nogen vil opfatte følgende som SPOILERS, så er du lidt sart angående disse ting, så læs ikke længere:

...

Jeg føler samme skuffelse som dig over denne titel. Jeg synes ikke man føler hadet i samme niveau, som man gjorde med Ezio. Efter min mening er missionerne heller ikke lige så fede i denne udgave.

Far er ikke sur... Far er skuffet ;)
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron