Xboxlife forum

Nu er Gears of War dødt ..

Diskussion om third-person action spil her.

Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf Meistar » 4. okt 2012 07:37

Epic Games har haft mange kernepersoner der har forladt firmaet.
Senest har Cliff Bleszinski valgt at forlade Epic Games, og med Rod Fergusson som også er væk tvivler jeg meget på at vi vil se Gears of War spil med den samme ånd som de 3 spil har haft.

Kilde: http://www.ign.com/articles/2012/10/03/ ... ium=social

Synes selv det er super trist da det er nok den bedste trilogi for mig og mine venner.

Hvad tror i der vil ske?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf Mike.B » 4. okt 2012 07:51

Først forlader de 2 doctorer Bioware og nu Cliffy B og nu har jeg lige læst at Biowares Lead Designer på Swtor spillet Daniel Erikson har nu osse forladt bioware..

hva angår Gears franchisen håber jeg da at de kan holde sig til spillendes ånd og ikke "dødsdømme" et spil på grund af en persons forladen
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf Major Oblivious » 4. okt 2012 08:30

Tror ikke at man skal underkende enkelt-personer, hvis kulturen har været meget fokuseret på den "stærke leder"
Se hvad der skete med Infinity Ward, da den hårde kerne forlod studiet - de blev nærmest efterladt handlingslammet, og med alle de nye tiltag som BLOPS 2 har i forhold til BLOPS 1 vs. MW2 og MW3 - Så er det jo ret tydeligt hvor Activision mener at pengene skal fordeles fremadrettet - Alt sammen fordi nogle få personer forlod studiet.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf ice_hiboy » 4. okt 2012 08:36

Det er underligt at Cliffy forlader Epic games. For mig er han så merkant person for netop Epic games.
Gad vide hvordan unreal engine og alt andet epic laver, hvordan det ender nu.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf Andersson » 4. okt 2012 09:12

Synes ikke der er noget underligt ved det. Han har arbejdet med gaming i over 20 år, lige blevet gift og har sikkert penge til resten af livet.
Så ville jeg sikkert også lige stoppe op og tage en pause.
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf Thorpedo29 » 4. okt 2012 09:57

Ved ikke helt hvad jeg skal tænke, syntes Gears 3 skuffede mig så måske det er godt med noget nyt blod.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf nakka » 4. okt 2012 09:59

meeh. GeoW1 var det bedste i serien.. de 2 andre var en gang hø (2'erens mange onlinebugs, var det der fik mig til at stoppe med at have guld første gang!)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Nu er Gears of War dødt ..

Indlægaf Krisgebis » 4. okt 2012 10:25

Trilogien var vel også afsluttet og det næste kapitel bliver lavet af People Can Fly, der har frihed til at give spillet et nyt twist.

Tidspunktet han forlader firmaet på er imo helt perfekt.

Det virker også til, at han har rykket sig meget som en udvikler. Han har i flere interviews snakket om, at det ville være fantastisk at arbejde med spildesign, der var mere åbent og mindre fokuseret.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster