Resident Evil 6 is a Michael Bay movie. There's really no more polite a way to put it. Stuffed to the gills with bombastic action segments, car chases, and relentless chaos, Capcom has abandoned any pretense of the survival horror genre and embraced a world of skin-deep Hollywood audacity. Listlessly wallowing in the depthless waters of homogeneity, Resident Evil 6 is a coward of a game, afraid to make its own individual mark in the industry and cravenly subscribing itself to every overplayed trope in the book.
Jakabov skrev:Den er lidt svær. Der er ufattelig mange der whiner over at det ikke er lige som de helt gamle RE-spil mens mange elsker det fordi de fortsætter samme stil som RE4 og RE5. Jeg elskede sidstnævnte så det er et musthave.
Aaliyahchili skrev:Hadede 4 og 5 burde ALDRIG være lavet. Men efter at have spillet lidt Leon i 6'eren kan jeg Kun sige at YES Resident Evil er tilbage ...har altid syntes at 1.2.3 var de bedste i serien,men den stil ville ikke gå i dag tror jeg....
Tak capcom for at bringe Resi tilbage på sporet.....
tue69 skrev:Efter tutorial er man klar over, at det ikke længere er Resident Evil, man har i maskinen. Jeg er nogle timer inde i Leon campaign og synes det er et rigtigt fint actionspil, men ikke just Resident Evil som jeg kender det.
Synes dog ikke, at spillet er SÅ dårligt, som mange gerne vil gøre det til. Der er nogle rigtig fine idéer, deriblandt Agent Hunt mode, som er et fedt koncept. Og co-op er slet ikke dumt!
Men enig med Psy, de der QTE/mashing sekvenser, de er til at blive vanvittige af. Og hvad sker der for den konstante åbning af døre? Jeg er godt klar over, at det var en del af de gamle Resident Evil spil, men droppede man det ikke i RE4?
Psymatiq skrev:tue69 skrev:Efter tutorial er man klar over, at det ikke længere er Resident Evil, man har i maskinen. Jeg er nogle timer inde i Leon campaign og synes det er et rigtigt fint actionspil, men ikke just Resident Evil som jeg kender det.
Synes dog ikke, at spillet er SÅ dårligt, som mange gerne vil gøre det til. Der er nogle rigtig fine idéer, deriblandt Agent Hunt mode, som er et fedt koncept. Og co-op er slet ikke dumt!
Men enig med Psy, de der QTE/mashing sekvenser, de er til at blive vanvittige af. Og hvad sker der for den konstante åbning af døre? Jeg er godt klar over, at det var en del af de gamle Resident Evil spil, men droppede man det ikke i RE4?
Nah der var stadig døre i RE 4, hvad jeg virkelig savner i 6ern er backstory og en baggrund for alt det der sker i Leon campaign, jeg er nu i act 4 Leon og syntes stadig at historien er virkelig tynd. Samtidigt er det ingen dokuments eller noget der kan give lidt historie om hvad C-virus er osv osv. Noget som alle ja selv RE 5 havde. Det her er nu et action spil med udviklere der vil bruge mange penge på det. Ret sørgeligt, i det mindste har vi stadigvæk Silent Hill som holder sig til sine røder =).
Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster