Xboxlife forum

Resident Evil 6 Tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Krisgebis » 14. okt 2012 03:31

Beatwolf skrev:Hvor gammel er du? Prøv nu at diskutere sagligt istedet for at komme med personlige angreb. Ja jeg spiller assassins creed og jeg kommer også til at spille RE6. Jeg har heller ikke nævnt noget om at jeg ikke kan lide årlige udgivelser i samme IP? Det må du have forestillet dig. Det at det sælger rigtig godt ændrer ikke på mit argument -tværtimod. Hvor har jeg skrevet det er billigere end andre spil? Det må du også have forestillet dig. Prøv nu lige først selv at lave et sammenhængende argument før du prøver at skille mit ad ved at påpege "dobbelt konfekt". Det mest tekniske spil til dato? Hvordan definrer du teknisk, hvad betyder det egentlig? Dit indlæg bærer så meget præg af fanboyism og teenager, meget sødt. Nå nok spild af tid herinde..hyg dig

Når jeg ser noget dumt, så må jeg irettesætte det. Kald det blot en personlig last.
1. Hvor mener du at jeg laver et personligt angreb? Hvis du føler dig pinligt berørt over dit indlæg, er det ikke min skyld.
2. Om det solgte godt eller dårligt er underordnet for dit "argument", som du kalder det.
3. Er Assassins Creed ikke også "det samme skidt år efter år?"
4. Når du taler om billigt lort, kan du enten mener at det har været billigt at lave, eller er billigt at købe (du må gerne supplere med en anden mulighed, som jeg kan have overset). Jeg modbeviste din påstand, uanset hvilke betydning du brugte.
5. Mit argument gik alene ud på, at bevise min indledende sætning. Det mener jeg rimeligt tydeligt at jeg fik gjort.
6. Hvordan du måler hvad der er teknisk? Jamen læs efter komma'et. Det er rent spilmekanisk. Glemte dog at skrive "i serien".
7. Jeg er hverken teenager eller Resident Evil fan, men brokkede du dig ikke lige over påståede personlige angreb?
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf krig » 14. okt 2012 10:09

"Efter at folk har fundet ud af, at den første DLC-pakke til Resident Evil 6 rent faktisk befinder sig på spilskiven, har Capcom indset, at kampen mod kritiske fans ikke kan vindes.

Derfor har udgiveren besluttet at frigive ekstramaterialet helt gratis - det vil ske "inden længe".
Med følger sværhedsgraden No Hope, samt en co-op partner til brug i Adas kampagne. Desuden gøres netop Adas kampagne tilgængelig fra start, så man ikke længere behøver spille de tre primære kampagner igennem først.

Gratis, Fedt nok :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 25. okt 2012 16:39

R.I.P ....Resident evil ....jeg prøvede, men kan ikke mere.................Leoooooonnn.......
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Psymatiq » 27. okt 2012 10:02

gang med 2nd playthroygh på proffesional og det her spil er bare så til grin. Eneste jeg er død af er QTE og kører sektioner, det er så billigt den måde de har lavet "sværhedsgrad" i det her spil på. Som kun endnu en gang beskriver hvor elendigt det her spil er når de er nødsaget til at bruge QTE som noget at sværeste spillet kan tilbyde. Lorte action spil... nu vil jeg få mine pro acheivment og smide det her skrald langt væk...
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Meistar » 27. okt 2012 10:29

Fedt at spille spil man virkelig ikke bryder sig om bare for achievements ..
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Psymatiq » 27. okt 2012 10:58

Meistar skrev:Fedt at spille spil man virkelig ikke bryder sig om bare for achievements ..


Thats the way of the acheivment whores :lol:
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf krig » 27. okt 2012 18:32

spil oplevelsen kan altså blive bedre..

gå ind på residentevil.net
og opret bruger.. derinde skal man linke sin xbox konto til siden.
så kan man se alle mulige stats, records, medals og unlockable items...

man kan optjene points ved at gennemføre spillet og samle medaljer..
disse points kan bruges på wallpaper, alternate costumes i Mercenaries + man kan lave sine egne dioramas :D

prøv det...
Senest rettet af krig 27. okt 2012 18:41, rettet i alt 1 gang.
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Ink129 » 27. okt 2012 18:40

Psymatiq skrev:
Meistar skrev:Fedt at spille spil man virkelig ikke bryder sig om bare for achievements ..


Thats the way of the acheivment whores :lol:


Det, der er rart ved at få samtlige achievements i et dårligt spil, er, at så behøver man aldrig røre titlen igen med en ildtang (medmindre man absolut vil have fremtidige DLC-achievements med også). Jeg har f.eks. max'et Alone in the Dark - ikke fordi jeg brød mig om spillet, men fordi jeg nu ved, at jeg ikke skal røre det nogensinde igen. Selvfølgelig er det bedre at spille et fedt spil, men noget skulle jeg altså bare have ud af titlen, også selvom det bare var sølle 1000 virtuelle points, som jeg ikke kan bruge til en skid :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf DanniSemperfi » 27. okt 2012 21:27

Ink129 skrev:
Psymatiq skrev:
Meistar skrev:Fedt at spille spil man virkelig ikke bryder sig om bare for achievements ..


Thats the way of the acheivment whores :lol:


Det, der er rart ved at få samtlige achievements i et dårligt spil, er, at så behøver man aldrig røre titlen igen med en ildtang (medmindre man absolut vil have fremtidige DLC-achievements med også). Jeg har f.eks. max'et Alone in the Dark - ikke fordi jeg brød mig om spillet, men fordi jeg nu ved, at jeg ikke skal røre det nogensinde igen. Selvfølgelig er det bedre at spille et fedt spil, men noget skulle jeg altså bare have ud af titlen, også selvom det bare var sølle 1000 virtuelle points, som jeg ikke kan bruge til en skid :wink:


OCD much?
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Psymatiq » 27. okt 2012 22:25

krig skrev:spil oplevelsen kan altså blive bedre..

gå ind på residentevil.net
og opret bruger.. derinde skal man linke sin xbox konto til siden.
så kan man se alle mulige stats, records, medals og unlockable items...

man kan optjene points ved at gennemføre spillet og samle medaljer..
disse points kan bruges på wallpaper, alternate costumes i Mercenaries + man kan lave sine egne dioramas :D

prøv det...


Tog 5 minutter før jeg blev træt af det <.<

de ekstra kostumer er næsten alle nogen man kan unlocke i forvejen ingame. Jeg blev lvl 17 anyways efter 2 play throughs og mangler 2 acheivments lige pt(emblems og max all skills).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf lassefar » 27. okt 2012 22:32

Gennemførte spillet idag. Syntes det er super fedt. Elsker det. :)
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Ink129 » 27. okt 2012 23:23

DanniSemperfi skrev:
Ink129 skrev:
Psymatiq skrev:Thats the way of the acheivment whores :lol:


Det, der er rart ved at få samtlige achievements i et dårligt spil, er, at så behøver man aldrig røre titlen igen med en ildtang (medmindre man absolut vil have fremtidige DLC-achievements med også). Jeg har f.eks. max'et Alone in the Dark - ikke fordi jeg brød mig om spillet, men fordi jeg nu ved, at jeg ikke skal røre det nogensinde igen. Selvfølgelig er det bedre at spille et fedt spil, men noget skulle jeg altså bare have ud af titlen, også selvom det bare var sølle 1000 virtuelle points, som jeg ikke kan bruge til en skid :wink:


OCD much?


Tja, ikke mere end dem, som samler på frimærker eller kaffekopper eller lign., vil jeg tro. Jeg er gamer, og samtidig med dette, så kan jeg samle achievements. Jeg har dog været mere fikseret på dem, end jeg er nu, men de er nu stadig rare at indsamle, imo :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf krig » 28. okt 2012 07:44

Psymatiq skrev:
krig skrev:spil oplevelsen kan altså blive bedre..

gå ind på residentevil.net
og opret bruger.. derinde skal man linke sin xbox konto til siden.
så kan man se alle mulige stats, records, medals og unlockable items...

man kan optjene points ved at gennemføre spillet og samle medaljer..
disse points kan bruges på wallpaper, alternate costumes i Mercenaries + man kan lave sine egne dioramas :D

prøv det...


Tog 5 minutter før jeg blev træt af det <.<



de ekstra kostumer er næsten alle nogen man kan unlocke i forvejen ingame. Jeg blev lvl 17 anyways efter 2 play throughs og mangler 2 acheivments lige pt(emblems og max all skills).



indtil videre er der kun 2 exclusive costumes man kan unlocke derinde...
men der kører også nogle online events.. lige nu er det vist king of urban chaos...

Men jeg er sikker på at der dukker flere unloackable items senere.
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Psymatiq » 29. okt 2012 14:48

well det er jo bare farve forskelle de costumes der er på hjemmesiden. Og fatter minus af deres system gik fra lvl 17 til 25 ud af ingenting.

Anyways jeg er 250k skill points fra at få den sidste acheivement og så kan jeg sende der her tilbage til oneplays :P.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Resident Evil 6 Tråden

Indlægaf Psymatiq » 29. okt 2012 22:50

1000/1000 Resident Evil 6

Carla eller Sherry er klart de bedste i Merchenaries mode
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron